welke zijn nieuw dan?quote:
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maar
Succes met het herstel.quote:
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
Straks ff halen, de schat
En in UTO pizza voor sommigequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst en vlees is daar bijna elke dag,zo in spanie bijna elke dag spaghetti is
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribben
ah die dingen, handig welquote:
Fann!quote:
Héé Sly groetjes uit Amsterdam Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Was mad cow periode.. Op Heathrow mn terugvlucht aansluiting gemist omdat we door een desinfectie bak moesten ... wachtrij van hier tot gunderquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakken![]()
Ja dat slaapt niet lekker.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann!![]()
Danke, gaat oke hoor, vannacht ff kut met slapen door dat ik die mitella om moest houden en die arm wel 90 kilo leek te wegen, heel apart. Basketball gekeken tot uur of 7 en toen ff uiltje gekanpt.
Hoe is ie met you?
Thanks!@ The mousequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Danke mein herr!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld hebquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Tof om te horen.quote:
O? Gaan we naar Ruk&Pluk?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Gekkigheid van opa Slyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld heb
Jaquote:
Nah, nog niet echt. Maar beter dan met jou, begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Danke mein herr!
Ja, echt heh!?
Jij liep met je oor te klooien las ik. Wilde al 'zuur' voor het oor 'aansmeren', maar dat deed voxzxs al. Better now?
Ik kan ze niet vinden.quote:
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.quote:
De ultieme foute kroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.
En dan woont ze nu ook nog in the mellow part of town.quote:Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ja prima te doen offlinequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ben je op de versiertoer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |