Ah. En nog nagenoeg hetzelfde ingericht ook. Heb jij ff je slag geslagen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik me veilig voelde in mijn appartement en dat gevoel heb ik nu weer. Er zijn mensen om me heen. Een vrij staande woning ergens is wat anders
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus!wat een verhaal! ik weet niet of ik moet lachen om huilen...
![]()
beter lachen want het is goed afgelopen!![]()
en ja wat ChocoFan zegt..... ik hoop wel dat die kutmug dood was![]()
die Griek doet de de groeten terug![]()
ik ga zo de keuken weer in...
Verder denk ik er maar niet over na.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.
Ik ook maar niet. Toestand.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verder denk ik er maar niet over na.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.
Ja maar om dan in fraganti ff niets meer te kunnen is lullig , dan sta je liever alleenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen in zo'n situatie. Voor het bellen v 112 had 'ze' wel handig geweest.."en nu ophoeren"
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt primaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah. En nog nagenoeg hetzelfde ingericht ook. Heb jij ff je slag geslagen.
officieel is het poepen zoepen en op de wieven kroepen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Maar over het geheel genomen niet echt een verstandige actie dus, met die mug. Gisteren plexus block anesthesie in m'n nek gekregen met een botte naald (om zenuw te beschermen), 'revenge van de mug'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je nog koffie hebt gedronken en zo. Had je er toch nog iets leuks aan over gehouden en een mooi verhaal. Goed afgelopen.
Het lukte me niet, drukte keer op keer op de quote knop maar lukte niet.quote:
Vandaag nog roepend door West gelopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt prima
Er verschijnt een blauw balkje als je quotequote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lukte me niet, drukte keer op keer op de quote knop maar lukte niet.
En ik zag nieuwe knopjes ja.
Verstandig was het zeker niet. Zal je denk ik ook nooit meer doen, richting een raam of spiegel slaan. En ieuw volgens mij doet dat wel pijn zo'n naald in je nek. Kutmug.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Maar over het geheel genomen niet echt een verstandige actie dus, met die mug. Gisteren plexus block anesthesie in m'n nek gekregen met een botte naald (om zenuw te beschermen), 'revenge van de mug'.
Hoe is ie met you Choco? Ben lang terug jooy..
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag je gerust bezoeken in de weekeinden hoor.
Nee, dat is juist mooi. Anders kan je straks de helft van je inboedel weg doen, omdat het niet past of staat. En nu voelde je je meteen thuis, ideaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt prima
Ohw, das wel vaag ja, maar ik weet het nu dus zal niet gelijk schrikken en denken dat ik iets fouts doe, is iets nieuws. Wat een vernieuwingen op Fok allemaal de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er verschijnt een blauw balkje als je quote![]()
Terwijl je midden op de pagina blijft en de verzenden-koop zit dan helemaal onderaan. Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Thuis is waar mijn bed staat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is juist mooi. Anders kan je straks de helft van je inboedel weg doen, omdat het niet past of staat. En nu voelde je je meteen thuis, ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |