Het toeval wil dat ik ze beide ook niet aan kan horen. Maakt niet uit met welk nummer ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop kotssmileys komen.
Dat blijkt ghehequote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier moet je wat meer aandacht aan sommige posts besteden voor je reageert
Godzijdank.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik ze beide ook niet aan kan horen. Maakt niet uit met welk nummer ook.
Ja die ideeen spelen wel eens in mn hoofdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je daar wel eens over na? Naarmate is ouder word denk ik daar zelf wel eens over na. Ook met evt. een ander huis kopen. Lijkt me leuk om vrijstaand te wonen. Nu woon ik ook weer redelijk beschermt.
Ik wou net zoiets zeggen. Als mij iets overkomt en ik kan niet bij mijn telefoon ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij iedereen die alleen woont zal die gedachte wel eens opspelen.
Leuk en aardig allemaal, tot je iets gaat mankeren.
Eigenlijk nooit gehad. Toen ik een keuze moest maken ivm verkoop. Ik begon wat na te denken of ik me wel veilig zou voelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij iedereen die alleen woont zal die gedachte wel eens opspelen.
Leuk en aardig allemaal, tot je iets gaat mankeren.
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zoiets zeggen. Als mij iets overkomt en ik kan niet bij mijn telefoon ofzo.
Sja, veiligheid is ook een ding. Hier zijn nog mensen die hun deur open laten staan, maar bij jou is dat een ander verhaal. Als je nu ziet hoe mijn ouders er aan toe zijn, begin je toch wel achter je oren te krabben over je toekomst.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad. Toen ik een keuze moest maken ivm verkoop. Ik begon wat na te denken of ik me wel veilig zou voelen.
Dan gaat de sc weer zo saai worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.
Hè, nou dat weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat de sc weer zo saai worden.
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerkquote:
Met lifestreams.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.
Jezus!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @:017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.
Had daar dus nog te veel last van in elleboogstreek. Hoop nu beter.
Wordt wel lekker eten elke avond met goede muziek.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerk
Blijf ik bijna alleen overquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat de sc weer zo saai worden.
Nee ik bedoel juist dat ik me veilig voelde in mijn appartement en dat gevoel heb ik nu weer. Er zijn mensen om me heen. Een vrij staande woning ergens is wat andersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, veiligheid is ook een ding. Hier zijn nog mensen die hun deur open laten staan, maar bij jou is dat een ander verhaal. Als je nu ziet hoe mijn ouders er aan toe zijn, begin je toch wel achter je oren te krabben over je toekomst.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerk
Ik ben liever alleen in zo'n situatie. Voor het bellen v 112 had 'ze' wel handig geweest.."en nu ophoeren"quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
heftig verhaal Sly.. Ja als alleenstaande kun je maar even beter geen vliegen meppen zonder je kleren aan ....
Ik weet ook niet zo wat ik zal doen
Sas last wel een bezoekuur in.quote:
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan Mo niet meer in zijn blote kont rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |