We kennen elkaar al een tijdje.quote:
Mijn reactie soms niet te serieus nemen.quote:
quote:
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knopquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel Soury, maar een aantal hebben daar andere ideeen over
Ik heb niet zo'n mooi debieltje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knop
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n mooi debieltje.
Bier drinken en hier een beetje zieken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie doen vanavond?
Patat eten en krokettenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan ook niet zeggen dat ik zo'n knop mis.quote:
Fok je altijd mobiel dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik zo'n knop mis.
Ik ben er steeds minder te vinden daar ... Maar ik ben het brave jongetje van de klas en gedraag me "meestal" voorbarigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knop
poepen zoepen en El Clasico koekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, nog niet echt. Maar beter dan met jou, begrijp ik.
Ja weet ik. Knap, ik schiet nogal te snel uit mijn slofquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er steeds minder te vinden daar ... Maar ik ben het brave jongetje van de klas en gedraag me "meestal" voorbarig
Nee, ik heb het nooit nodig gevonden hier.quote:
Muziek bijeen scharrelen voor Chocodinges.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chocodinges.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muziek bijeen scharrelen voor Chocodinges.
Jesus, wat een verhaal daar is mijn gebroken plee door het trippel bier niks bijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @:017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.
Had daar dus nog te veel last van in elleboogstreek. Hoop nu beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |