SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Ik ga het even overleggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag je gerust bezoeken in de weekeinden hoor.
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.Locatie bepalen moeten we maar over stemmen.
Deisssquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Jezus Sly van een verhaal!![]()
Je hebt heel veel geluk gehad, denk ik
Maar dat beeld van jou in je onderbroek met je sportbroek in je mond
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja, goed plan, ik ben voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
officieel is het poepen zoepen en op de wieven kroepen ...
of ja het is eerts zoepen dan poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
ik klikte maar wat en dat alles in een spoiler staat is toeval niet bewustquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.
thee dan misschien?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoeken
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zoooquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig was het zeker niet. Zal je denk ik ook nooit meer doen, richting een raam of spiegel slaan. En ieuw volgens mij doet dat wel pijn zo'n naald in je nek. Kutmug.![]()
Goeie vraag, ik heb momenteel geen idee hoe het gaat.Rollercoaster whieeeeee.
Weet ik niet ik kijk het hierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zooo
Bijzonder wel dat je zo rustig bleef, maar dat is misschien ook wel je redding geweest, niet meer zulke stomme dingen doen hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dat is een hele verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Disana! Thanks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |