Ohw, das wel vaag ja, maar ik weet het nu dus zal niet gelijk schrikken en denken dat ik iets fouts doe, is iets nieuws. Wat een vernieuwingen op Fok allemaal de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er verschijnt een blauw balkje als je quote![]()
Terwijl je midden op de pagina blijft en de verzenden-koop zit dan helemaal onderaan. Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Thuis is waar mijn bed staat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is juist mooi. Anders kan je straks de helft van je inboedel weg doen, omdat het niet past of staat. En nu voelde je je meteen thuis, ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Ik ga het even overleggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag je gerust bezoeken in de weekeinden hoor.
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.Locatie bepalen moeten we maar over stemmen.
Deisssquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Jezus Sly van een verhaal!![]()
Je hebt heel veel geluk gehad, denk ik
Maar dat beeld van jou in je onderbroek met je sportbroek in je mond
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja, goed plan, ik ben voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
officieel is het poepen zoepen en op de wieven kroepen ...
of ja het is eerts zoepen dan poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
ik klikte maar wat en dat alles in een spoiler staat is toeval niet bewustquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.
thee dan misschien?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoeken
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zoooquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig was het zeker niet. Zal je denk ik ook nooit meer doen, richting een raam of spiegel slaan. En ieuw volgens mij doet dat wel pijn zo'n naald in je nek. Kutmug.![]()
Goeie vraag, ik heb momenteel geen idee hoe het gaat.Rollercoaster whieeeeee.
Weet ik niet ik kijk het hierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zooo
Bijzonder wel dat je zo rustig bleef, maar dat is misschien ook wel je redding geweest, niet meer zulke stomme dingen doen hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dat is een hele verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Disana! Thanks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag nog roepend door West gelopen?
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.quote:
Ik had daar 20 jaar geleden ook last van, nu gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn er ook bij die om veel minder niet rustig kunnen blijven. Vorig jaar werd een achterbuurvrouw door een wesp of zo gestoken en die dacht blijkbaar dat het wel zou helpen als je nagenoeg de rest van de zomer gillend rond bleef rennen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Disana! Thanks.
Jij gaat ook weer de ziekenboeg in binnenkort?
Nogal een eisenpakket zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Pic als het jasje af is. Dan weet Scrut echt dat ie de goede voor zich heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ik was vanmiddag nog aan de Middenweg en de Linnaeusstraat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?
Ook heftig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.
Het is dan ook Oost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Oosterpark in West, ik vind dat verwarrend!
Ik kom uit West en nu in Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook lastig schoon te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral vies want alles komt onder te zitten.
quote:
Ik heb het dus verkeerd gegokt onthoudenquote:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn jullie over twee jaar wel tezaam en in love.
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.
Dat kan echt je vakantie totaal verknollen. Al die zogenaamde middelen die muggen weg zouden houden werken ook voor geen meter. Heb ten einde raad mezelf wel eens gegeseld met een citroengeranium. Die muggen dikke pret en gewoon door blijven prikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgd
De eerste keer wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurd
Ja hij haat me nu en dat zegt een boelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, 'haat' komt niet in scrut z'n voliere voorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij haat me nu en dat zegt een boel
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.
Te ver om te lopen, maar ik werk inderdaad op Rotterdam Zuid ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt toch vlakbij waar je bent opgegroeid
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.quote:
Je bent zelf een MANDquote:
Behalve Deisyy.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.
Ken je die niet?quote:
Och, gelukkig maar.quote:
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keus
Ik wist van de uitdrukking maar niet waar ie vandaan kwam.quote:
Ik kan er wel om lachen tot op zekere hoogte, maar als de camera uit is schijnt-ie ook niet erg makkelijk te zijn.quote:
Ik denk meer mensen wel dan niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Nuchter reactie vermogen. Wie heeft dat nog? Er zijn er maar weinig.quote:
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.quote:
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingen
Wat triest, zo'n onnodig verlies.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Sly heeft het geluk gehad/of was koelhoofdig genoeg om na te denken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.
Wat erg! Door de alcohol is dat ook nog eens wat sneller gegaan denk ik. Een afschuwelijk verhaal!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.quote:
Ja, verregaande dronkenschap is knap linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zoiets vergeet je nooit helemaal. En die leeftijd, zo jong.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.
Zelfde reactie waardoor mensen een brandend gebouw in rennen om anderen te redden bvquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.
En dat is. Oh ik snap hetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga toch eens vragen om een kniksmiley zonder glimlach, want die is hard nodig.
Enorm linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, verregaande dronkenschap is knap link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |