Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag nog roepend door West gelopen?
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.quote:
Ik had daar 20 jaar geleden ook last van, nu gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn er ook bij die om veel minder niet rustig kunnen blijven. Vorig jaar werd een achterbuurvrouw door een wesp of zo gestoken en die dacht blijkbaar dat het wel zou helpen als je nagenoeg de rest van de zomer gillend rond bleef rennen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Disana! Thanks.
Jij gaat ook weer de ziekenboeg in binnenkort?
Nogal een eisenpakket zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Pic als het jasje af is. Dan weet Scrut echt dat ie de goede voor zich heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
Ik was vanmiddag nog aan de Middenweg en de Linnaeusstraat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?
Ook heftig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.
Het is dan ook Oost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Oosterpark in West, ik vind dat verwarrend!
Ik kom uit West en nu in Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |