Ja, lijkt me ook lastig schoon te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral vies want alles komt onder te zitten.
quote:
Ik heb het dus verkeerd gegokt onthoudenquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn jullie over twee jaar wel tezaam en in love.
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.
Dat kan echt je vakantie totaal verknollen. Al die zogenaamde middelen die muggen weg zouden houden werken ook voor geen meter. Heb ten einde raad mezelf wel eens gegeseld met een citroengeranium. Die muggen dikke pret en gewoon door blijven prikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgd
De eerste keer wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurd
Ja hij haat me nu en dat zegt een boelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Neuh, 'haat' komt niet in scrut z'n voliere voorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij haat me nu en dat zegt een boel
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.
Te ver om te lopen, maar ik werk inderdaad op Rotterdam Zuid ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt toch vlakbij waar je bent opgegroeid
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.quote:
Je bent zelf een MANDquote:
Behalve Deisyy.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.
Ken je die niet?quote:
Och, gelukkig maar.quote:
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keus
Ik wist van de uitdrukking maar niet waar ie vandaan kwam.quote:
Ik kan er wel om lachen tot op zekere hoogte, maar als de camera uit is schijnt-ie ook niet erg makkelijk te zijn.quote:
Ik denk meer mensen wel dan niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Nuchter reactie vermogen. Wie heeft dat nog? Er zijn er maar weinig.quote:
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.quote:
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingen
Wat triest, zo'n onnodig verlies.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Sly heeft het geluk gehad/of was koelhoofdig genoeg om na te denken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.
Wat erg! Door de alcohol is dat ook nog eens wat sneller gegaan denk ik. Een afschuwelijk verhaal!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.quote:
Ja, verregaande dronkenschap is knap linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zoiets vergeet je nooit helemaal. En die leeftijd, zo jong.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.
Zelfde reactie waardoor mensen een brandend gebouw in rennen om anderen te redden bvquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.
En dat is. Oh ik snap hetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga toch eens vragen om een kniksmiley zonder glimlach, want die is hard nodig.
Enorm linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, verregaande dronkenschap is knap link
Dat vind ik een goed plan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga toch eens vragen om een kniksmiley zonder glimlach, want die is hard nodig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |