SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. L2B's Mixcloud
Een titel is al goed genoeg, dan zoek ik linkje zelf opquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor, geen zin in.
Het is zo te horen geen mellow party...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Defqon 1 is toch zo'n hardstylefestival?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een titel is al goed genoeg, dan zoek ik linkje zelf op
Vast wel een keer...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we les 2 er ook nog ff aanplakken MadMaster?
Ja, inmiddels gegoogled. En ook een nieuwsbericht gevonden van een boze Australische premier over Defqon.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Defqon 1 is toch zo'n hardstylefestival?
Wat had die premier te mekkeren dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inmiddels gegoogled. En ook een nieuwsbericht gevonden van een boze Australische premier over Defqon.
iets met drugs are bad mkayquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had die premier te mekkeren dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had die premier te mekkeren dan?
Was een reactie op 2 drugsdodenquote:"Ik wil dit evenement nooit meer zien in Sydney of in New South Wales", zei de premier in reactie op de doden. "Ik wil dit nooit meer zien gebeuren.
Het zal wel de opkomsttune van een darter zijn. Maar ik ben daar niet zo in thuis.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat komt het er prachtig in, deze uber klassieker.
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan gaan we maar braaf massaal op wortels knagen.
[..]
Was een reactie op 2 drugsdoden
En dat kan jij straks gewoon ook...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat komt het er prachtig in, deze uber klassieker.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel de opkomsttune van een darter zijn. Maar ik ben daar niet zo in thuis.
Dit is één van de mooiste klassiekers ooit op house gebied, imo. Draait ook op eigen site mee.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat kan jij straks gewoon ook...
Ook van onze Zuiderburen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is één van de mooiste klassiekers ooit op house gebied, imo. Draait ook op eigen site mee.
Geen reet...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heeft haags_kwartiertje hier mee te maken?
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.quote:
Ach, allemaal gimmick.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, allemaal gimmick.
Je moet wat als je de hoofdprijs nooit pakt...
Dat is op diverse manieren te interpreteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet ik vuilnis buiten zetten...
De anti-helden hebben altijd een streepje voor...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.
lekker opladen richting de werkweekquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen voor de zondagavond...
Hele gesprekken met zichzelf...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
ik dacht al, hier klopt iets nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Koptelefoonkabel hing er achter...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.
Nee ben aan het snoepenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
Sja, Mad, hoe het komt, komt het, maar ik moet hier hard optreden en een -1 noteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koptelefoonkabel hing er achter...
Ik ga dat fixen, achteraf...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, Mad, hoe het komt, komt het, maar ik moet hier hard optreden en een -1 noteren.
quote:
Wow!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Verstappen "gewoon" 2e na het starten van p 18.
Gewoon er helemaal af laten, zinloos ding...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die schuif werkt vederlicht en had beter aan de bovenkant kunnen zitten bij controllers en mengpanelen.
Links en rechts een paar tandenstokers en een klodder 3-secondelijm erin proppen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon er helemaal af laten, zinloos ding...
Nu jij!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank u hartelijk, heer MadMaster!
Ik zag het aankomen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
En ook echt, precies op dit moment torrent voltooid
Ik heb alleen muziek wat al te horen is geweest, maar ik ben wel benieuwd of het inloggen werkt. Dus wat mij betreft kan je me voor een uurtje inroosteren.quote:
Ik was even buiten, frisse lucht happen, maar bereid je maar voor...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb alleen muziek wat al te horen is geweest, maar ik ben wel benieuwd of het inloggen werkt. Dus wat mij betreft kan je me voor een uurtje inroosteren.
Onbekende knopjes indrukken op de bonnefooi.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even buiten, frisse lucht happen, maar bereid je maar voor...
Kijk maar hoe ver je komt...quote:Programma van vandaag
22:15 - 00:15 DJ Lucky - De Virtual DJ Pionier
Ik zie het niet verschijnen op de R49 site.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Connectie doet het, tags doen het.
Kan niks meer fout gaan...
Is dit niet GruuvElement's, Gianluca Rattalino - Boogie Boogie?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik zie het niet verschijnen op de R49 site.
Nope. Connectie is er volgens Virtual DJ, maar uitzenden ho maar.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit niet GruuvElement's, Gianluca Rattalino - Boogie Boogie?
Oeps...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope. Connectie is er volgens Virtual DJ, maar uitzenden ho maar.
Jaaaaaaaquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh. Het lijkt te werken nu.
Ah, ik ren weer naar beneden...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee joh. Het lijkt te werken nu.
Je mag de halve taart hebben die nog over is, heb maagpijnquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vieren met een fikse punt taart dan maar?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Connectie doet het, tags doen het.
Kan niks meer fout gaan...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je mag de halve taart hebben die nog over is, heb maagpijnof weet ik veel wat, mijn stukske is er al weer uit
quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je mag de halve taart hebben die nog over is, heb maagpijnof weet ik veel wat, mijn stukske is er al weer uit
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonoudersquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je nou een halve taart weg zitten knagen, nee toch, juffie?
O jee, nierstenen of je blindedarm...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Pijn links midden in mn buik als ik diep in adem
Woon jij in een bos?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonouders
Niet zo prettig die pijn.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonouders
Mag hopen van nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O jee, nierstenen of je blindedarm...
Ik luister aandachtig...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch even spelen met de knopjes heur.
Hmmm, van slecht eten krijg je geen buikpijn als je diep inademt...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb mega slecht gegeten, Zeeuws Knabbel spek, die taart die veel te zoet is, cola, m&m
Beetje kalm aan gaan doen met vet eten en als het aan blijft houden naar de dokter.quote:
Ja doe ikquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje kalm aan gaan doen met vet eten en als het aan blijft houden naar de dokter.
Ik probeer van alles uit en door de koptelefoon klinkt het prima. Hoop dat jullie geen ongeregeldheden horen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Heb je het syncen al onder de knie?
Werkt in ieder geval makkelijker dan in Mixxx...
Gaat op zich prima!quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer van alles uit en door de koptelefoon klinkt het prima. Hoop dat jullie geen ongeregeldheden horen.
Ah mooi! Tot op heden alleen bas.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat op zich prima!
Werk je tijdens de overgangen met de bas, mid en high-knoppen?
Kijk straks even bij de Opties hoe de settings van die knoppen staan (selecteer bovenin wel eerst 'alle instellingen').quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah mooi! Tot op heden alleen bas.
Aaah, dat zijn de tips!quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk straks even bij de Opties hoe de settings van die knoppen staan (selecteer bovenin wel eerst 'alle instellingen').
Bij mij stonden ze default op +/- 30% ipv +/- 100% en volgens mij heb je dat nu ook.
Daardoor had ik bij status 'uit' nog steeds bas etc., wat ik niet wilde.
Maar je kan alle parameters aanpassen, dus kiek moar...
Nee, die ligt thuis niets te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je mic er eigenlijk ook op aangesloten?
Alstu!quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aaah, dat zijn de tips!Het is enorm wennen, maar dit gaat goed komen in de toekomst. Erg blij met je Virtual DJ suggestie.
je hebt je controller mee op vakantiequote:Op zondag 21 oktober 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die ligt thuis niets te doen.
Wat moet 'ie anders doen?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je controller mee op vakantie?
Weet ik niet, maar als ik op vakantie ben neem ik zou ik denk ik zulke apparatuur niet meenemenquote:
Ja, video is ook levenslang bij deze licentie.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu!
Ik gebruik het nu een jaar of 10 en ik ontdek nog regelmatig nieuwe handigheidjes.
De updates komen ook regelmatig als je VDJ opstart, hoewel het de laatste tijd vooral video gerelateerde funties zijn. Die gebruik ik niet, maar je kan nu ook streamen naar YouTube via een webcam...
Ja mèn, is hobby.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je controller mee op vakantie?
Ik ook niet, maar Lucky zit volgens mij niet ver van huis en dat ding past makkelijk op de passagiersstoel...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als ik op vakantie ben neem ik zou ik denk ik zulke apparatuur niet meenemen
Leuk hè?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Lucky zit volgens mij niet ver van huis en dat ding past makkelijk op de passagiersstoel...
Ja, ik vind het geweldig en ontspannend. Knippen en plakken ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk hè?
Vanmiddag ruim 3 uur zitten knippen en plakken voor de Halloween openings jingle, voordat het naar mijn zin was. Zo'n 40 muziekfragmenten en samples gebruikt.
Heerlijk zitten pielen tot op de honderste seconde...
Jingles maken vind ik geweldig werk, maar de uren vliegen voorbij als ik er mee bezig ben.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig en ontspannend. Knippen en plakken ook.De meeste mensen hebben geen idee hoeveel werk het is, maar die jij bij je reguliere shows gebruikt is helemaal top en zit een akelige bult werk in. Dat hoor je en dat maakt deze hobby zo tof. Dat je hoort dat mensen er moeite in steken, pure passie.
Voor een eerste keer met een nieuwe controller én software valt het me niet tegen.quote:
Ja precies. Dat 'hoorspel' ook. Uren werk. 1 x draaien en klaar in een paar minuten.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jingles maken vind ik geweldig werk, maar de uren vliegen voorbij als ik er mee bezig ben.
Ze kosten vaak meer tijd dan de eenmalige set waarvoor ze zijn...
Hùh, waarom gaat je vakantie niet door dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo wel afhaken, mijn herfstvakantie gaat dit jaar niet door...
Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dat 'hoorspel' ook. Uren werk. 1 x draaien en klaar in een paar minuten.
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh, waarom gaat je vakantie niet door dan?
Dan heb je een best bossie jingles liggen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Ja, aardig wat met allerlei variaties op een thema...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je een best bossie jingles liggen.
Dan gaat ie toch al jaren niet door?! Komende week is trouwens tentamenweek voor de VU-studenten. Ik heb geen tentamens though, topshowquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Yep. Trusten, Mad en dank je wel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, piel ze en het wordt ongetwijfeld vervolgd...
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
hier kan ik toch niet stil op blijven zitten ofzo!
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
Toch nog heel even luisteren wat Lucky er van bakt met zijn nieuwe speelgoed..
lig gewoon op bedquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.
Lol, nee, dat schiet niet op.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lig gewoon op bedKan niet echt losgaan terwijl ik koptelefoon aan laptop heb vast zitten, als ik dat niet doe is geluid veel zachter
Wel voor middernacht graag, want dan ga ik wel naar bed.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.
Nou, alsjeblieft.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel voor middernacht graag, want dan ga ik wel naar bed.
Hoorde je die sample van moby niet?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:57 schreef livelink het volgende:
Waarom wil je de hele tijd weten hoe laat het is, Naatje?
Nee, maar ik dacht al wel dat het zoiets was.quote:
Moemie!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Ja, met zo'n nummer gaat alles wel kapot ja.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Ja, met zo'n nummer gaat alles wel kapot ja.
Ello elloquote:
Iedere morgen kiezen op welk matras je zal gaan springen is best een luxe probleem hè?quote:
Best wel. Maar af en toe een luxeprobleem moet kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere morgen kiezen op welk matras je zal gaan springen is best een luxe probleem hè?
Niet dat ik weet, maar de mic ligt thuis, dus stemloze show. Het is meer een test, want nieuw spul.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello ello.
Nog even snel een kwartiertje meepakken van jouw show! Ik weet namelijk niet of ik eerder een show van je heb beluisterd.
Ben van plan om het de rest van mijn leven te doen, omdat het kan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Best wel. Maar af en toe een luxeprobleem moet kunnen.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
JIJ OOK HEH!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
Wel oke hierquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de mic ligt thuis, dus stemloze show. Het is meer een test, want nieuw spul.![]()
Hoe ist?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oke hier, hoe is het in de villa? Houd je het een beetje uit?
En ik houd van pratende DJ's btw, maar dat wordt dus pas over een week of 6 (in jouw geval) als ik het goed heb onthouden.
Hij lult je de oren van de kop zelfs.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
En bedankt Lucky![]()
Ben ik toch weer later naar bed dan ik van plan was. En eigenlijk heb ik nog steeds geen zin om te gaan.
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Van de week haal ik wel een mic op. Het is te doen op het park als je diep adem blijft halen.
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
?
Is je dochter al thuis, is je dochter al thuis, livelink? /Nico Haak
Oh, daar kom je achter.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.
Ik ken nu je stijl een beetje, dus ben wel benieuwd.
En dank weer voor de deuntjes, DJ.
Dat weet je niet?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ik)
Zou het een tweelingen zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis isquote:
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.quote:
Als je de astrologische profielschetsen mag geloven welquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.
Dat is heel vroeg, slaap lekker!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:23 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu echt naar bed. Om 05.30 gaat de wekker weer
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis is
Ik ben een osquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens de Chinese astrologie ben ik tijger, maar ik heb niet van die grote snijtanden.
Moemoequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Dat is wel handig in een behoorlijke moestuin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
doeiiii koetjequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
Doei doei, ook voor Koen en Naatje![]()
.
Ik ben ook een vis, blubquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
Vis fileren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
.
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.quote:
Wat is jouw teken dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.
Doe maar in TRUquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
truste beebquote:Op maandag 22 oktober 2018 01:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga proberen te slapen![]()
![]()
Truste allemaal
Ik boos?quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:21 schreef Melting het volgende:
Lachen
Men zegt dat ik niet kan lachen
Maar dat bestrijd ik eenvoudigweg
Ik altijd chagrijnig?
Kom nou, laat me niet lachen zeg!
Taart?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd om op te staan en taart te gaan maken....
Ook zo'n mooie.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik boos?
Nee, maar wel teleurgesteld.
Gisteren vergeten soep te koken
Nu zijn de bonen zinloos geweld
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Taart?
Valt er wat te vieren en welke taart wordt het?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
Dank voor het helpen herinneren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL, HET IS VANDAAG CAPSLOCK DAG!!!!
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
OKquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het helpen herinneren.
En dan graag vanaf nu je weer enigszins volwassen gedragen.
Ik weet dat je het kan...![]()
Goedemorgen!
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Mehh... n n n neequote:Op maandag 22 oktober 2018 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het de capslocks welquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoeist?quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
S s s s stotterend capslockmevrouwtje!
Goedzo.quote:
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Middag!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.
Goeiemorgen.
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.comquote:
Bedanktquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Party!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat mijn maandelijkse feestje eraan komt...
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Precies. "maandag", "dinsdag", etc zijn overbodig.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
C C CCAPSLOCK EN S S S STOTTERDAGquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Wereldstotterdag
Datum: maandag 22 oktober 2018
Land / gebied: Wereld
Sinds 1998 wordt jaarlijks op 22 oktober de 'Wereldstotterdag' ('International Stuttering Awareness Day') georganiseerd. Elke landelijke organisatie die verbonden is met de International Stuttering Association kan deze dag op eigen manier invullen. Op 'Wereldstotterdag' (ook wel: 'Internationale Stotterdag') wordt aandacht gevraagd voor spraakgebreken.
Beroemde stotteraars:
- Marilyn Monroe
- Bruce Willis
- Axel Daseleire (Flikken)
- Arno Hintjes
- Bart Peeters
- Winston Churchill
- Jan Decleir
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard filmsquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord heb
En Marilyn Monroe is vooral bekend van dat ze het buitenechtelijk liefje van een Amerikaanse president was!quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |