Sja, Mad, hoe het komt, komt het, maar ik moet hier hard optreden en een -1 noteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koptelefoonkabel hing er achter...
Ik ga dat fixen, achteraf...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, Mad, hoe het komt, komt het, maar ik moet hier hard optreden en een -1 noteren.
quote:
Wow!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Verstappen "gewoon" 2e na het starten van p 18.
Gewoon er helemaal af laten, zinloos ding...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die schuif werkt vederlicht en had beter aan de bovenkant kunnen zitten bij controllers en mengpanelen.
Links en rechts een paar tandenstokers en een klodder 3-secondelijm erin proppen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon er helemaal af laten, zinloos ding...
Nu jij!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank u hartelijk, heer MadMaster!
Ik zag het aankomen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
En ook echt, precies op dit moment torrent voltooid
Ik heb alleen muziek wat al te horen is geweest, maar ik ben wel benieuwd of het inloggen werkt. Dus wat mij betreft kan je me voor een uurtje inroosteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |