Geen reet...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heeft haags_kwartiertje hier mee te maken?
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.quote:
Ach, allemaal gimmick.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, allemaal gimmick.
Je moet wat als je de hoofdprijs nooit pakt...
Dat is op diverse manieren te interpreteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet ik vuilnis buiten zetten...
De anti-helden hebben altijd een streepje voor...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.
lekker opladen richting de werkweekquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen voor de zondagavond...
Hele gesprekken met zichzelf...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
ik dacht al, hier klopt iets nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Koptelefoonkabel hing er achter...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.
Nee ben aan het snoepenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |