SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. L2B's Mixcloud
Een titel is al goed genoeg, dan zoek ik linkje zelf opquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor, geen zin in.
Het is zo te horen geen mellow party...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Defqon 1 is toch zo'n hardstylefestival?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een titel is al goed genoeg, dan zoek ik linkje zelf op
Vast wel een keer...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we les 2 er ook nog ff aanplakken MadMaster?
Ja, inmiddels gegoogled. En ook een nieuwsbericht gevonden van een boze Australische premier over Defqon.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Defqon 1 is toch zo'n hardstylefestival?
Wat had die premier te mekkeren dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inmiddels gegoogled. En ook een nieuwsbericht gevonden van een boze Australische premier over Defqon.
iets met drugs are bad mkayquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had die premier te mekkeren dan?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat had die premier te mekkeren dan?
Was een reactie op 2 drugsdodenquote:"Ik wil dit evenement nooit meer zien in Sydney of in New South Wales", zei de premier in reactie op de doden. "Ik wil dit nooit meer zien gebeuren.
Het zal wel de opkomsttune van een darter zijn. Maar ik ben daar niet zo in thuis.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat komt het er prachtig in, deze uber klassieker.
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah. Nou, dan gaan we maar braaf massaal op wortels knagen.
[..]
Was een reactie op 2 drugsdoden
En dat kan jij straks gewoon ook...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat komt het er prachtig in, deze uber klassieker.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel de opkomsttune van een darter zijn. Maar ik ben daar niet zo in thuis.
Dit is één van de mooiste klassiekers ooit op house gebied, imo. Draait ook op eigen site mee.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat kan jij straks gewoon ook...
Ook van onze Zuiderburen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is één van de mooiste klassiekers ooit op house gebied, imo. Draait ook op eigen site mee.
Geen reet...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat heeft haags_kwartiertje hier mee te maken?
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.quote:
Ach, allemaal gimmick.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vergeet nooit meer dat hij achter de schermen zat te huilen als een klein jongetje, omdat ie verloren had. Zijn moeder van 362 jaar of zo moest 'm troosten.
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, allemaal gimmick.
Je moet wat als je de hoofdprijs nooit pakt...
Dat is op diverse manieren te interpreteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan moet ik vuilnis buiten zetten...
De anti-helden hebben altijd een streepje voor...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat Andy Fordham het ooit presteerde snap ik nog steeds niet.
lekker opladen richting de werkweekquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen voor de zondagavond...
Hele gesprekken met zichzelf...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
ik dacht al, hier klopt iets nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Dat was per ongeluk de crossfader, die ik normaal nooit gebruik...
Koptelefoonkabel hing er achter...quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het euvel. Ff een tikkie en je kanaal is deaud.
Nee ben aan het snoepenquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:42 schreef livelink het volgende:
Charlotte zijn we kwijtgeraakt in het vorige topic, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |