SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Nee hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Het was gezellig. Hopelijk vond je het zelf ook nog wel leuk en geen moetje.
Slaap lekker!
ja, maar hij begon ook pas om 23quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Melting die tot 01:03 uur heeft gedraaid?!![]()
![]()
Ik was even een middagdutje gaan doen ('s avonds), en werd te laat wakker.quote:Op zondag 21 oktober 2018 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
Melting die tot 01:03 uur heeft gedraaid?!![]()
![]()
Dankzij jouw middagdutje hier iets minder fris en zeker niet fruitig...quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even een middagdutje gaan doen ('s avonds), en werd te laat wakker.
Nu wel fris en fruitig!
Mijn gemeende excuses dan.quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dankzij jouw middagdutje hier iets minder fris en zeker niet fruitig...![]()
'Morgen!
Welnee joh, ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn slaap...quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn gemeende excuses dan.
Had je niet kunnen blijven liggen dan?
Goedemorgen.
Koffie verslaafd.quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn slaap...![]()
Ik kan eventueel nog wel even plat, maar ik werd wakker en had trek in koffie.
Slapen wordt het nu toch niet meer.quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Koffie verslaafd.
Anders ga je straks nog even plat.
Zorg dat je je niet verslaapt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slapen wordt het nu toch niet meer.
Ik rooster me voor vanavond wel in en doe voor die tijd nog wel een dutje...
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet je ook al die puntmutsen strijken, of doen ze dat zelf?
Zul je zien dat ze klaar zijnquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks eens langs de chaos rijden om te zien hoe de weg er nu bij ligt thuis.
Goede vraag wel. Goedemorgenquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet je ook al die puntmutsen strijken, of doen ze dat zelf?
En als je dan eenmaal een datum hebt, dan krijg je vervolgens de keuze van de lokatie. Hopeloze missies inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:13 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen iets proberen te regelen voor een soort van familie-/vrienden uitje in december.
Kansloos bijna...
Dan kan die niet, niet op zondag, dan is er voetbal, dan zijn we weg, dan dit, dan dat.
Als er na een uur geen consensus is, gaat het feest gewoon niet door. Punt!
Als voetbal de prioriteit heeft, dumpen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:13 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen iets proberen te regelen voor een soort van familie-/vrienden uitje in december.
Kansloos bijna...
Dan kan die niet, niet op zondag, dan is er voetbal, dan zijn we weg, dan dit, dan dat.
Punt-muts ?quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:13 schreef MadMaster het volgende:
Kansloos bijna...
Een rustig zondaglandschap?quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks eens langs de chaos rijden om te zien hoe de weg er nu bij ligt thuis.
De locatie staat vast, een prive boottrip door de Amsterdamse grachten tijden het Amsterdam Light Festival.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je dan eenmaal een datum hebt, dan krijg je vervolgens de keuze van de lokatie. Hopeloze missies inderdaad.
Dat zou dan een aanzienlijke verkleining van mijn vriendenkring zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als voetbal de prioriteit heeft, dumpen.
Dat doen ze netjes! In een redelijk kort tijdsbestek ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een rustig zondaglandschap?
Hier wordt de N200 tussen Haarlem en Amsterdam gedurende ruim een jaar omgebouwd (geplande heropening begin 2020) tot een compleet nieuwe weg. Ik moet eerlijk bekennen dat het tot op heden qua hinder e.d. meevalt...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Punt-muts ?
Maar altijd lastig om zoiets te organiseren
De informatievoorziening is ook netjes geregeld:quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat doen ze netjes! In een redelijk kort tijdsbestek ook.
De familie aan mijn moeders kant heeft eens per 2 of 3 jaar een familiedag. Die kant van de familie is 80 man groot. De organisatiecommissie geeft 6 maanden van tevoren een datum aan. De meesten regelen dan dat ze niks anders hebben. Maar er is altijd wel een stel dat dan echt niet kan. Tja, pech. Zo'n groep krijg je nooit allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:13 schreef MadMaster het volgende:
Kansloos bijna...
Netjes zeg. Tot in details geregeld bij een knots van een project. Daar kan de belastingdienst een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De informatievoorziening is ook netjes geregeld:
https://www.denieuwen200.nl/
Die is bij onze familiedag dan weer heel makkelijk. De plek waar vroeger de boerderij van de matriarch van de familie stond. Zij wilde graag elk jaar op haar verjaardag de hele bende bij elkaar hebben en na haar dood is die traditie dus voortgezet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En als je dan eenmaal een datum hebt, dan krijg je vervolgens de keuze van de lokatie. Hopeloze missies inderdaad.
wat een stelletje niet aardige mensenquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooraf hebben we gepolst wanneer men niet zou kunnen.
De door ons voorgestelde datum werd niet genoemd als belemmering, nu dus wel...
Het gaat hier om 20 personen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De familie aan mijn moeders kant heeft eens per 2 of 3 jaar een familiedag. Die kant van de familie is 80 man groot. De organisatiecommissie geeft 6 maanden van tevoren een datum aan. De meesten regelen dan dat ze niks anders hebben. Maar er is altijd wel een stel dat dan echt niet kan. Tja, pech. Zo'n groep krijg je nooit allemaal bij elkaar.
Bij de editie van dit jaar waren er ongeveer 15 niet (incl 2 uit Spanje en 3 uit Italië).
Als je alleen iets wilt plannen als iedereen kan, komt het er nooit.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo, flippers plus snorkel mee naar boven en gáán.
Lekker dan. Doe je zo je best..quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat hier om 20 personen.
Hoe meer er afmelden, des te hoger worden de kosten voor de rest (want de totaalprijs staat vast), waardoor die ook weer af zullen haken.
Het is gewoon een visuele cirkel...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:43 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - ??:?? DJ Peaceman - Peaceman's Ipod op zondag
ja sorry was er een beetje laat uitquote:Op zondag 21 oktober 2018 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik zat net te denken om iets op te starten, omdat je je nog niet had gemeld...
Ingetuned!quote:Op zondag 21 oktober 2018 09:43 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:00 - ??:?? DJ Peaceman - Peaceman's Ipod op zondag
tja daar kon ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:05 schreef ToT het volgende:
Begin gemist omdat ik spontaan naar de wc moest rennen toen Paul de Leeuw op Gup kwam!
Ik had even geen geluid meer maar ik hoor je weer luid en duidelijkquote:
Dus je kunt weer van bijen en zonneschijn genieten?quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had even geen geluid meer maar ik hoor je weer luid en duidelijk
quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je kunt weer van bijen en zonneschijn genieten?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:28 schreef just me het volgende:
En ik ben er weer vandoor, kabouterfamilie is onderweg, nog even de laatste zooi opruimen.
Fijne dag en vast tot vanavond
Fijne dagquote:Op zondag 21 oktober 2018 10:28 schreef just me het volgende:
En ik ben er weer vandoor, kabouterfamilie is onderweg, nog even de laatste zooi opruimen.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:28 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, ToT, peaceman en Diaan.
morge kerelquote:Op zondag 21 oktober 2018 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, ToT, peaceman en Diaan.
Mooie!quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:43 schreef peaceman het volgende:
The Beautiful South - Song for Whoever
wat een gek.quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ging er eentje vandoor met hoge snelheid:
"Op de afrit van de A12 bij Utrecht Kanaleneiland kwam de achtervolgde auto in botsing met een personenauto. De vluchtende wagen vloog daarna zo hard van de weg dat het motorblok uit de auto werd geslingerd en meters verderop in het groen terecht kwam."
Dat was meteen de laatste keer.
morgequote:Op zondag 21 oktober 2018 10:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedmorgen allemaal
Ben ook direct ingetuned.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 10:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedmorgen allemaal
Ben ook direct ingetuned.
mijn inziens zijn beste zelfs.quote:
kom op.. niet alles is slecht van Queen. Zelfs ik vind nummers van Coldplay en Blof mooi. Terwijl die bands me gestolen kunnen worden.quote:
fijne dag luckyquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben er van tussen. Fijne dag mensen en peaceman, dank!
Fijne dag nog Lucky2Bastardquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ik vind Queen absoluut niet slecht, maar voor mij is het doodgedraaid.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
kom op.. niet alles is slecht van Queen. Zelfs ik vind nummers van Coldplay en Blof mooi. Terwijl die bands me gestolen kunnen worden.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
gelukkig draai ik nog wel eens minder bekende nummersquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik vind Queen absoluut niet slecht, maar voor mij is het doodgedraaid.
Fijne dag!quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
goedemorgen!quote:
Heel goedquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedemorgen!
Hoe bevalt de nieuwe koelkast?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Groter dan degene die we hadden en helemaal schoon en mooi en zo.
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Groter dan degene die we hadden en helemaal schoon en mooi en zo.
De vorige had dan ook wel 16 jaar dienst gedaan, dus dat straalde er ook wel vanaf.
boodschappen doen, verder weet ik het nog niet eigenlijk. en jij?quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
En hoe is de planning voor deze zondag voor jullie? Nog wat bijzonders ingepland of niet?
Beetje opruimen, beetje niksen en boodschappen doen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
En hoe is de planning voor deze zondag voor jullie? Nog wat bijzonders ingepland of niet?
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rustig aan doen vandaag, gister een leuke maar wel intensieve dag gehadquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
boodschappen doen, verder weet ik het nog niet eigenlijk. en jij?
Dus dat gebeurt spontaanquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.
Gek genoeg gebeurt dat ook nooit spontaanquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.
af en toe wel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:51 schreef livelink het volgende:
iPod houdt kennelijk van foute covers?
Oh, dan ga ik nu toch even tussendoor stofzuigen. Kan ik straks als beloning weer verder luisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zie dat je een half uur verlengt hebt peaceman
Succes met de huishoudelijke werkzaamhedenquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik nu toch even tussendoor stofzuigen. Kan ik straks als beloning weer verder luisteren.
Heb zojuist met 4 uur verlengd...quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:14 schreef livelink het volgende:
En weer terug. De rest doe ik wel na de show van peaceman.
geloof je me niet?quote:
Dan ga ik tussentijds wel even brood smeren en daarna opeten en vermoedelijk ook nog wel een aantal andere zaken maar blijf op de achtergrond wel mee luisterenquote:
Commentaar van mijn dochter: Hé, hier heb ik nog op gedanst voor een show.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:16 schreef peaceman het volgende:
The Jimmy Castor Bunch - It's Just Begun
kijk eens aan... er is hoopquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Commentaar van mijn dochter: Hé, hier heb ik nog op gedanst voor een show.
Ik heb die show ongetwijfeld gezien, maar kan me het nummer niet herinneren.
kijk maar op het roosterquote:
ik denk het ookquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:20 schreef livelink het volgende:
Ik denk nog steeds dat je het zo stiekem gaat terugdraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Ahhh dus je speelt toch niet de hele middag door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee thx voor de tunes weer, man!
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Bedankt voor het draaien peaceman, was weer tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha het feit dat jullie er in mee gingen, betekent dat ik er gek genoeg voor ben. Misschien een andere keer. Maar vandaag niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh dus je speelt toch niet de hele middag door?Hee thx voor de tunes weer, man!
Whehe alright dan!quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha het feit dat jullie er in mee gingen, betekent dat ik er gek genoeg voor ben. Misschien een andere keer. Maar vandaag niet.
waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:30 schreef livelink het volgende:
Die intermissie van Krafwerk heeft een alarmerend effect op mij.
Het geeft het gevoel dat het voorafgaat aan een belangrijke boodschap of zo.quote:
kan me er wel iets bij voorstellen ja. Ik gebruik het echt vaak als ik net een half minuutje over heb.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geeft het gevoel dat het voorafgaat aan een belangrijke boodschap of zo.
De aankondiging dat een belangrijk iemand is vermoord of dat we in oorlog zijn bijvoorbeeld. Maar dat is dus het effect dat het op mij heeft.
volgende keer gewoon mee luisterenquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb weer leuke liedjes gemist, zag ik. Mercury Rev
had andere dingen te doenquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende keer gewoon mee luisteren
Nachtbrakerquote:Op zondag 21 oktober 2018 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even een middagdutje gaan doen ('s avonds), en werd te laat wakker.
Nu wel fris en fruitig!
Dan doe je toch een show zonder items?quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, ik heb wel de muziek voor een show, maar ik weet niet of ik wel de puf heb om de items in elkaar te flansen...
Kan altijd, maar ik vind het toch meestal leuker metquote:Op zondag 21 oktober 2018 13:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan doe je toch een show zonder items?
succesquote:Op zondag 21 oktober 2018 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
460 nieuwe nummers op het menu voor deze middag...
had ik nou al gevraagd waar je de nieuwe muziek vandaan haalt?quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig is een deel hiphop-crap die ik binnen 1 seconde kan wegklikken
Mijn voornaamste bron is New Music Friday op Spotify, maar dan niet alleen van Nederland, maar ook van diverse andere landen. Verder nog een paar andere playlists op Spotify en een paar externe bronnen (websites).quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik nou al gevraagd waar je de nieuwe muziek vandaan haalt?
bijv ook deze: https://www.metacritic.co(...)te/new-releases/datequote:Op zondag 21 oktober 2018 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bron is New Music Friday op Spotify, maar dan niet alleen van Nederland, maar ook van diverse andere landen. Verder nog een paar andere playlists op Spotify en een paar externe bronnen (websites).
Nee, maar dit is wel een handig overzicht.quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijv ook deze: https://www.metacritic.co(...)te/new-releases/date
Is het daar niet onderhand een beetje laat voor?quote:Op zondag 21 oktober 2018 16:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ondertussen luister in naar kerstmuziek![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef livelink het volgende:
Het was eigenlijk de schuld van Elfletterig. Met die TT was het ook vragen om moeilijkheden.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Virtual DJ up and running. [ afbeelding ]
hier ben ik blij meequote:Op zondag 21 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kijk Luck,quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, Sjarrel! Dat ziet er lekker uit.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kijk Luck, [ afbeelding ]
Appel, met vanille kookpudding taart![]()
Ja, best wel heftig..quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, Sjarrel! Dat ziet er lekker uit.Kan het bijna ruiken hier. Appel & vanille=
zijn toch heel veel dingen lekkerder dan vanille?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je wat lekkerder is dan vanille? Tonkaboon. Bij het dessert vrijdag zat er een bolletje tonkaboonijs
het zit in dezelfde hoek, maar net wat meer bijzonder van smaakquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn toch heel veel dingen lekkerder dan vanille?
Naam zegt me vaag iets. Eens even zoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je wat lekkerder is dan vanille? Tonkaboon. Bij het dessert vrijdag zat er een bolletje tonkaboonijs
een karretje op de zandweg reed....quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ondertussen in Zandstraat...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij dat ik met mijn reet op een park ben gaan zitten.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een karretje op de zandweg reed....
nope, na de vakantie verder. Ondertussen wel offertes voor zonnepanelen binnen, na de vakantie maar even eentje kiezen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naam zegt me vaag iets. Eens even zoeken.
Schiet het al op met het vinden van een verse aannemer bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's beter dan een strontlucht moet je maar denken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, heel het huis ruikt naar kookpudding vanille.. machtig taartje.
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
Ff snel 2 fotootjes!Ahww, op die tweede foto is het echt een deugnietje, die ogen en die lach!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de offertes zijn ze snel, maar het leggen van zonnepanelen moet je waarschijnlijk ook lang op wachten.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, na de vakantie verder. Ondertussen wel offertes voor zonnepanelen binnen, na de vakantie maar even eentje kiezen.
gecondenseerde melk, lijkt me heel eng, zo’n blik verwarmen. Ik koop meestal in Spanje een pot Dulce de lechequote:Op zondag 21 oktober 2018 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?
Ik wil met kerst eens iets die blikken melk proberen, die ze gebruiken voor caramel saus.. weten jullie wat ik bedoel?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
Ff snel 2 fotootjes!Ff tondeuse overheen rossen, pa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
ja klopt, ze hebben het allemaal razend druk, wordt januari/februariquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de offertes zijn ze snel, maar het leggen van zonnepanelen moet je waarschijnlijk ook lang op wachten.
Nee joh, is leuk zo.. dat kuifje!!quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff tondeuse overheen rossen, pa.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?
Ik wil met kerst eens iets die blikken melk proberen, die ze gebruiken voor caramel saus.. weten jullie wat ik bedoel?
Nou, een kledder gel dan.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee joh, is leuk zo.. dat kuifje!!
En?quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waar gebruiken jullie het voor, of in?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gecondenseerde melk, lijkt me heel eng, zo’n blik verwarmen. Ik koop meestal in Spanje een pot Dulce de leche
Mooi spul, hè!quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij werkt alles. Kost eenmalig wat, maar het is wel af zeg!
ga je die vandaag ook nog ff on air uittesten?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij werkt alles. Kost eenmalig wat, maar het is wel af zeg!
Ja, het is gewoon pro.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi spul, hè!
Zal je wel wat lekkere, handige skins doorgeven, als je dat wilt.
Als je dingen wil weten, just ask...
Nope, Mad gaat het nog ff voordoen straks.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je die vandaag ook nog ff on air uittesten?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, Mad gaat het nog ff voordoen straks.
Las dat je verhuist was naar het ouderlijk nest.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Het is even wennen maar het nieuwe huisje bevalt me prima tot nu toe
Erg fijnquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Hier ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Dat magquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai vanavond uit de losse pols.
Heb niks voorbereid of zo...
Heb je daar nog iets mee gedaan dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We sluiten hiermee het ADE bij R49 af...
Ik heb donderdag hier wat gedraaid en ben er vrijdag geweest...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je daar nog iets mee gedaan dan?
ait, zoals je wellicht had meegekregen was ik donderdag in de paradiso voor hospitality, dat was erg nice, verder er niets mee gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb donderdag hier wat gedraaid en ben er vrijdag geweest...
Dat had ik even gemist, maar daar was ook genoeg te doen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ait, zoals je wellicht had meegekregen was ik donderdag in de paradiso voor hospitality, dat was erg nice, verder er niets mee gedaan
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ineens besef ik dat ik met de koptelefoon aangesloten op de controller naar Mad zit te luisteren. Nooit meer getob met kabels en pluggen verwisselen, het werkt gewoon zoals het zou moeten.
Plug & Play, I Love It...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ineens besef ik dat ik met de koptelefoon aangesloten op de controller naar Mad zit te luisteren. Nooit meer getob met kabels en pluggen verwisselen, het werkt gewoon zoals het zou moeten.
Eigenlijk zet ik het alleen maar aan en ga dan 2 uur koffie drinken...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, ik val van de ene verbazing in de andere met Virtual DJ.
Yep, niets aan hoeven doen. 1 x op de bijgevoegde email link klikken en de pro modus werd geactiveerd. Hé-le-maal af.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk zet ik het alleen maar aan en ga dan 2 uur koffie drinken...
Neem het op en zendt het straks zelf weer uit...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Grappig om te zien. Mad draait en VU level op de controller wipt vrolijk mee.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem het op en zendt het straks zelf weer uit...![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook al bijna vanaf het begin mee aan het luisteren. Lekker hoor!
Trap het al swingende aan de kant!quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
alleen moet ik wel weer binnenkort kamer opruimenweinig ruimte om los te gaan...
was ik al deels mee bezigquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trap het al swingende aan de kant!
Nu ben ik eigenlijk helemaal niks aan het doen. Gewoon moe van het weekend of zo.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink is meestal ook meteen iets anders aan het doen. Multitasking R49 luisteraar.
Je hebt een hele werkweek in het verschiet om weer bij te tanken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk helemaal niks aan het doen. Gewoon moe van het weekend of zo.
Zo voelt het soms wel, jaquote:Op zondag 21 oktober 2018 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een hele werkweek in het verschiet om weer bij te tanken.
Daar ben ik te lui voor, geen zin in.quote:Op zondag 21 oktober 2018 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
He, L2B, je weet nog die ene keer dat je draaide en ik ook enthousiast was over die scheepshoorns? Heb je toevallig een linkje naar zo'n nummer voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |