mijn inziens zijn beste zelfs.quote:
kom op.. niet alles is slecht van Queen. Zelfs ik vind nummers van Coldplay en Blof mooi. Terwijl die bands me gestolen kunnen worden.quote:
fijne dag luckyquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik ben er van tussen. Fijne dag mensen en peaceman, dank!
Fijne dag nog Lucky2Bastardquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh ik vind Queen absoluut niet slecht, maar voor mij is het doodgedraaid.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
kom op.. niet alles is slecht van Queen. Zelfs ik vind nummers van Coldplay en Blof mooi. Terwijl die bands me gestolen kunnen worden.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
gelukkig draai ik nog wel eens minder bekende nummersquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik vind Queen absoluut niet slecht, maar voor mij is het doodgedraaid.
Fijne dag!quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
goedemorgen!quote:
Heel goedquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedemorgen!
Hoe bevalt de nieuwe koelkast?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Groter dan degene die we hadden en helemaal schoon en mooi en zo.
Dat klinkt goed!quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Groter dan degene die we hadden en helemaal schoon en mooi en zo.
De vorige had dan ook wel 16 jaar dienst gedaan, dus dat straalde er ook wel vanaf.
boodschappen doen, verder weet ik het nog niet eigenlijk. en jij?quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
En hoe is de planning voor deze zondag voor jullie? Nog wat bijzonders ingepland of niet?
Beetje opruimen, beetje niksen en boodschappen doen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
En hoe is de planning voor deze zondag voor jullie? Nog wat bijzonders ingepland of niet?
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Rustig aan doen vandaag, gister een leuke maar wel intensieve dag gehadquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
boodschappen doen, verder weet ik het nog niet eigenlijk. en jij?
Dus dat gebeurt spontaanquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.
Gek genoeg gebeurt dat ook nooit spontaanquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat Diaan zegt, exclusief haar verven en taart maken. Dat staat bij mij eigenlijk nooit op de planning.
af en toe wel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:51 schreef livelink het volgende:
iPod houdt kennelijk van foute covers?
Oh, dan ga ik nu toch even tussendoor stofzuigen. Kan ik straks als beloning weer verder luisteren.quote:Op zondag 21 oktober 2018 11:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zie dat je een half uur verlengt hebt peaceman
Succes met de huishoudelijke werkzaamhedenquote:Op zondag 21 oktober 2018 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik nu toch even tussendoor stofzuigen. Kan ik straks als beloning weer verder luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |