hahaha het feit dat jullie er in mee gingen, betekent dat ik er gek genoeg voor ben. Misschien een andere keer. Maar vandaag niet.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh dus je speelt toch niet de hele middag door?Hee thx voor de tunes weer, man!
Whehe alright dan!quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
hahaha het feit dat jullie er in mee gingen, betekent dat ik er gek genoeg voor ben. Misschien een andere keer. Maar vandaag niet.
waarom?quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:30 schreef livelink het volgende:
Die intermissie van Krafwerk heeft een alarmerend effect op mij.
Het geeft het gevoel dat het voorafgaat aan een belangrijke boodschap of zo.quote:
kan me er wel iets bij voorstellen ja. Ik gebruik het echt vaak als ik net een half minuutje over heb.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het geeft het gevoel dat het voorafgaat aan een belangrijke boodschap of zo.
De aankondiging dat een belangrijk iemand is vermoord of dat we in oorlog zijn bijvoorbeeld. Maar dat is dus het effect dat het op mij heeft.
volgende keer gewoon mee luisterenquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb weer leuke liedjes gemist, zag ik. Mercury Rev
had andere dingen te doenquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgende keer gewoon mee luisteren
Nachtbrakerquote:Op zondag 21 oktober 2018 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even een middagdutje gaan doen ('s avonds), en werd te laat wakker.
Nu wel fris en fruitig!
Dan doe je toch een show zonder items?quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen, ik heb wel de muziek voor een show, maar ik weet niet of ik wel de puf heb om de items in elkaar te flansen...
Kan altijd, maar ik vind het toch meestal leuker metquote:Op zondag 21 oktober 2018 13:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan doe je toch een show zonder items?
succesquote:Op zondag 21 oktober 2018 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
460 nieuwe nummers op het menu voor deze middag...
had ik nou al gevraagd waar je de nieuwe muziek vandaan haalt?quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig is een deel hiphop-crap die ik binnen 1 seconde kan wegklikken
Mijn voornaamste bron is New Music Friday op Spotify, maar dan niet alleen van Nederland, maar ook van diverse andere landen. Verder nog een paar andere playlists op Spotify en een paar externe bronnen (websites).quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had ik nou al gevraagd waar je de nieuwe muziek vandaan haalt?
bijv ook deze: https://www.metacritic.co(...)te/new-releases/datequote:Op zondag 21 oktober 2018 13:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn voornaamste bron is New Music Friday op Spotify, maar dan niet alleen van Nederland, maar ook van diverse andere landen. Verder nog een paar andere playlists op Spotify en een paar externe bronnen (websites).
Nee, maar dit is wel een handig overzicht.quote:Op zondag 21 oktober 2018 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bijv ook deze: https://www.metacritic.co(...)te/new-releases/date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |