SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedemiddag ToT. Rol je nu pas je bed uit?quote:
Whehehe neuh, maar ik heb nu wel andere dingen in mijn leven he!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag ToT. Rol je nu pas je bed uit?
Ja, goed hoor. Heb je nog een vers fotootje van je nieuwe leven?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, maar ik heb nu wel andere dingen in mijn leven he!
Hoestie?
Whehe, sure!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Heb je nog een vers fotootje van je nieuwe leven?
Eek! zwarte ogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooruit nog maar eentje dan!
[ afbeelding ]
Zo praat je toch niet over je vrouwquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja half alien he, dan krijg je dat!
In Amerika praten ze ook over illegal aliens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vrouw
quote:
nawquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooruit nog maar eentje dan!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:35 schreef Rafeiro het volgende:
Maar genoeg geklierd, goed gelukt experiment
oké dat was de laatste
Een kleine 9 uur heh, niet 9 uur... Dus dat kan ook gewoon 1 minuut van nu zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Kan de TT per uur aangepast worden aub?
Goeiemorgen.
Over een kleine 300 jaar is het 2019!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een kleine 9 uur heh, niet 9 uur... Dus dat kan ook gewoon 1 minuut van nu zijn
Behoort tot de taakomschrijving, toch?quote:
True, true!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behoort tot de taakomschrijving, toch?
Taken: eten, drinken, groeien, slapen, huilen, plassen, poepen. Niet noodzakelijkerwijze in die volgorde.
Echt wel, zie de post boven de jouwe!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk leven hebben die baby’s.
Baby's en katten hebben het beste leven wat er is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk leven hebben die baby’s.
Ik als baby danquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Baby's en katten hebben het beste leven wat er is.
Ze krijgen eten en drinken, hun uitwerpselen worden opgeruimd, ze worden regelmatig geknuffeld en ze kunnen slapen tot ze erbij neervallen.
Als ik ooit reïncarneer, wil ik terug komen als kat.
Ik denk lange termijn. Een baby moet opgroeien en dingen leren. En dan begint de ellendequote:
Details details! Carpe diem, #YOLO enzulks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk lange termijn. Een baby moet opgroeien en dingen leren. En dan begint de ellende
Heb er al 2 opquote:
Daar blijft hef ook wel bij vandaag denk ik. Heb zelf niks meer in huis.quote:
Ik heb al een klein weekje geen drank meer in huis. Kijken hoe lang ik het vol kan houden!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar blijft hef ook wel bij vandaag denk ik. Heb zelf niks meer in huis.
Thuis drink ik bijna nooit. Heb nog wel iets qua alcohol in huis maar om in mijn eentje nou een fles wijn leeg te drinken vind ik wat te veel van het goede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een klein weekje geen drank meer in huis. Kijken hoe lang ik het vol kan houden!
Een eerste poging te stoppen liep niet echt goed af, maar ik ben wel sterk geminderd.
Och een flesje wijn is niet zo gek veel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thuis drink ik bijna nooit. Heb nog wel iets qua alcohol in huis maar om in mijn eentje nou een fles wijn leeg te drinken vind ik wat te veel van het goede.
Meestal ben ik er na 2 of 3 glazen wel klaar mee maar heb van mijn ouders geleerd dat wijn wel dezelfde avond op moet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Och een flesje wijn is niet zo gek veel.
Klopt, hoewel je ook wel van die vacuumpompjes hebt waardoor je het wat langer kunt bewaren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal ben ik er na 2 of 3 glazen wel klaar mee maar heb van mijn ouders geleerd dat wijn wel dezelfde avond op moet...
Wacht... een bierpul is natuurlijk ook een glas... zit ik nog steeds aan 2 glazen maar de fles is wel leeg...
Wijn drink ik zelden, maar als ik dat doe, is het meestal gewoon zo'n bubblegevalletje wat makkelijk achterover te tikken is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik thuis wijn drink, wat zelden is, koop ik zo'n miniflesje. Daar heb ik dan wel genoeg aan.
Een normale fles krijg ik in m'n uppie niet op.
Wijn drink ik, als ik het drink, in restaurants of bij het Kerstdiner. En héél zelden op m'n balkon op een warme zomeravond, maar op zo'n moment gaat een biertje er ook prima inquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wijn drink ik zelden, maar als ik dat doe, is het meestal gewoon zo'n bubblegevalletje wat makkelijk achterover te tikken is.
Nee, als een fles open gaat, zal hij leeg ook. Dat is een van de weinige dingen die ik van mijn ouders heb geleerd waar ik ook nog wat mee doequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, hoewel je ook wel van die vacuumpompjes hebt waardoor je het wat langer kunt bewaren.
Laat ik die nou net niet in huis hebben...quote:En neem anders gewoon een Château Scrhoefdop!
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, als een fles open gaat, zal hij leeg ook. Dat is een van de weinige dingen die ik van mijn ouders heb geleerd waar ik ook nog wat mee doe
[..]
Laat ik die nou net niet in huis hebben...
Maar dan moet er wel mis en bouteille op staan. Anders is het sowieso al niet te drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ook
Gewoon whisky drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ook
Dat ik ik de laatste paar jaar al niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon whisky drinken.
Hou je na openen jaren goed...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Toch leuk die nepprofielen op Facebook.
Had weer eens zo’n vaag verzoek.
Wel schattig iemand die iets met dieren heeft.
Ze vroeg of ik haar poesje wilde zien
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ik ik de laatste paar jaar al niet meer gedronken.
Heb nog wel een fles Frysk Hynder staan
quote:
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel het meest foute rijmpje dat ik ooit gemaakt heb dat
viel wel mee hoorquote:
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.
Of ik heb hem verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook nog.
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.
Policor is hij vaak quite correctquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebt
Ze lispelde als een echte sjansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Een luide roep van een zeekoe
Die lokte Naatje naar zijn bed toe.
Dus weinig kansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze lispelde als een echte sjans
Ik noem me Nicole maar eigenlijk heet ik Frans
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!
Die draait over een kleine 9 uur.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, deze TT kan gewoon blijven staan dus...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die draait over een kleine 9 uur.
Dat klinkt als een gevaarlijk dieet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:03 schreef just me het volgende:
DJ Guppie ? Heeft GUP Melting opgegeten ?
Nee inderdaad, dit is vreemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
Ik heb Melting even een berichtje gestuurd want dit is niets voor hem
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nee inderdaad....quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nog geen blauwe vinkjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.
Proost dan maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit vast aan de alcohol bij zijn moeder en is de tijd vergeten.
Maar niet als je zou moeten draaienquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik slaap hier ook de halve dag, dus ik kan me prima voorstellen dat hij in slaap is gevallen
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe 17 stukjes sushi als genoeg voor 1 persoon gezien kan worden?
Ik ben juist een kleine eterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En ook al weer helemaal ingericht bij je ouders?
wij luisteren naar GUPquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Hoe klein/groot zijn de stukjes?quote:
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Fixedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisterenik kies ervoor niet mee te luisteren
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijn
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajaxquote:
Dag mag hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajax
Dat mat ook!quote:
Altijd nog beter dan dat je voor Cambuur bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.
Toen ik Aalsmeer zei, wisten ze het niet meer
Dat hoort niet bij frieslandquote:
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ookquote:
betaalde amateurs ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ook
Geboren in Dokkumquote:
quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kop van die Ajax gasten was priceless
AWOLquote:
OK...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.
tja... als we dat wisten...quote:
Omdat Bowie...quote:
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
Ik bij dit nummer welquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schonk geen Schrobbeler vandaag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ‘m niet de restjes bij jou zien opdrinken?
Ik vind een heleboel nummers van David Bowie gewoon heel goed, maar niet alles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
dat nummer absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
been therequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereidenquote:
Ja, absolute beginners is zeker goed.quote:
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
Ook als het wel leuk is, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.
Vast wel, maar dan hoef je er niet zo heel veel gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als het wel leuk is, denk ik.
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereiden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leuk
Geluid was ruk en de optredende artiesten ook
Ik ga met een groep prettig gestoorde mensenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was opzich wel een feestje, maar niet mijn feestje
ik ben er helemaal vanaf van die talentenjachten...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Nikki.
Van toen ik nog enthousiast Idols volgde
dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met een groep prettig gestoorde mensen
Ik kijk ook niet meer, maar deze Idols met Nikki heb ik nog wel echt gevolgd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er helemaal vanaf van die talentenjachten...
En zeker nu ze bedacht hebben dat Lil Kleine in de jury van the Voice moet
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer, maar deze Idols met Nikki heb ik nog wel echt gevolgd.
Geen idee wie je bedoeltquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat het enige van Idols dat bij mij is blijven hangen die gast met mossels was.
Zo'n mafklapper ergens in een voorronde die met mosselen ging gooien.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat het enige van Idols dat bij mij is blijven hangen die gast met mossels was.
Mijn verzoekjes zijn ook gedraaidquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb lang genoeg gewacht en mijn verzoekjes zijn gedraaid
Fijne avond nog en zeg even Melting dat dit in zijn dossier komt.
Identiek aan het origineel...quote:
mijne lopen nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn verzoekjes zijn ook gedraaid
Is dat niet het riedeltje a la die van Peter Gunn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gitaar riedeltje verderop in dit nummer:
Lijkt sterk op:
Dus.
Ja, ook wel, maar dat was jaren later.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet het riedeltje a la die van Peter Gunn?
Tsja, best zwaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe was de proeverij?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, best zwaar.
Ik heb vandaag nauwelijks geschonken en ben daarom vooral als liefhebber langs de diverse collecties gegaan. Heel veel mooie whisky's geproefd, soms van vele decennia oud. Bij Nederlanders, Belgen, Italianen, Duitsers en Oekraïners.
Absoluut een topdag!
Zo, dat klinkt als een beste dag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, best zwaar.
Ik heb vandaag nauwelijks geschonken en ben daarom vooral als liefhebber langs de diverse collecties gegaan. Heel veel mooie whisky's geproefd, soms van vele decennia oud. Bij Nederlanders, Belgen, Italianen, Duitsers en Oekraïners.
Absoluut een topdag!
Oh was het dat wat ik voeldequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog onder je door gereden...
¤30 gemiddeld voor het inschrijfgeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel ben je op zo een dag kwijt dan?
Zullen geen slokjes van een euro zijn gok ik.
En dan nog voor het proeven denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
¤30 gemiddeld voor het inschrijfgeld.
Ja, 43 en 35 oude whisky's, damn. Die waren echt lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt als een beste dag.Nog wat voor thuis kunnen scoren ook?
Ok, omdat je het vraagt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel ben je op zo een dag kwijt dan?
Zullen geen slokjes van een euro zijn gok ik.
Hoop geld, maar als je het kan missen en er lekker van kan genieten, lekker hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, omdat je het vraagt.
Mijn duurste whisky was 37 euro en ik heb 300 euro verspijkerd...
Zijn ze handig op ingesprongen met die pop up store. Je hebt knap oude soorten gekozen zeg.quote:
Ja, absoluut genoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop geld, maar als je het kan missen en er lekker van kan genieten, lekker hoor.
Hoop dat je een heel toffe dag hebt gehad.
Ik geef het toe, ik ben inmiddels een verwend nest als het om whisky gaat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze handig op ingesprongen met die pop up store. Je hebt knap oude soorten gekozen zeg.Dat wil wel kosten ja.
Ik heb daarom 'de onbeperkt aantal controllers'-versie genomen van rond de 300 euro, dan heb ik er nooit meer gezeur mee.quote:Over kosten gesproken: een levenslange Virtual DJ licentie kost ruim ¤ 170. Dat geeft in principe niets, ware het niet dat het alleen geldt voor één controller. Maar goed, doe je er 5 jaar mee, dan valt het allemaal prima te overzien als je het deelt.![]()
Dus binnenkort de random reader even oppikken.
Lekker dan hoor. Je gaf eerder al aan dat dit een van de grootste evenementen op dit gebied is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, absoluut genoten.
En ik besef me dat het voor veel mensen een flink bedrag is.
Ook voor mij, maar ik heb het er eens per jaar voor over.
Andere festivals en proeverijen zijn meestal (gelukkig) stukken goedkoper...
Rond de 20% van de opbrengst per standhouder moet worden afgedragen aan de organisatie, die de faciliteiten ook moet betalen. Die kosten betaal je als bezoeker dus impliciet ook, naast de toegangsprijs (incl. glas, water, brood e.d.)...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lekker dan hoor. Je gaf eerder al aan dat dit een van de grootste evenementen op dit gebied is.
En dan mag het wat kosten zolang het voor de echte liefhebber ook maar top is.
Hmm, die optie had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik ben inmiddels een verwend nest als het om whisky gaat...
[..]
![]()
Ik heb daarom 'de onbeperkt aantal controllers'-versie genomen van rond de 300 euro, dan heb ik er nooit meer gezeur mee.
Die Denon controller zal niet eeuwig mee gaan, vrees ik...
De Pro Infinty versie heb ik dus voor $299.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, die optie had ik niet gezien.
Fijne avond Symphonic. En bedankt voor je verzoekjes.quote:
Moet wel, want je kan inderdaad toch niet streamen vanuit de meegeleverde pro software.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Pro Infinty versie heb ik dus voor $299.
Mocht je nog nooit met VDJ gedraaid hebben, misschien kan je eerst een maandje voor $19 testen en als het bevalt een wat zwaardere licentie aanschaffen...
Oh, heeft ie nog 7 minutenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
*VLC op gaat poetsen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
Kan hij nog net zijn intro en outro draaienquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
Oeps...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet wel, want je kan inderdaad toch niet streamen vanuit de meegeleverde pro software.![]()
Mixxx heeft ook nog geen ondersteuning en mapping van derden is voor dat type controller ook niet te vinden. Sja, eigen schuld.
Serieus...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
Graag! Dan bestel ik de pro versie voor alle controllers meteen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps...
Maar ik wil je eventueel wel helpen met het inrichten van VDJ.
De mogelijkheden zijn krankzinnig uitgebreid, qua instellingen...
Hopla, dan ben je er maar vanaf...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Graag! Dan bestel ik de pro versie voor alle controllers meteen.
Ik jok toch niet, maar ik ben blij dat er niets aan de hand is met hem.quote:
Check.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopla, dan ben je er maar vanaf...![]()
Vergeet de bijbehorende ASIO drivers niet te installeren!
Nee, maar ik vind het niks voor hem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik jok toch niet, maar ik ben blij dat er niets aan de hand is met hem.
Wat zal hij zich stom voelen dat hij door de wekker geslapen heeft
Het is ook niets voor Melting daarom was ik ook een beetje ongerustquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niks voor hem.
Maar nu hij uitgeslapen is, ik ben er klaar voor...
Hij heeft Ajax gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik jok toch niet, maar ik ben blij dat er niets aan de hand is met hem.
Wat zal hij zich stom voelen dat hij door de wekker geslapen heeft
hij gaat zijn pc opstartenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, hup met die muppets, melt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
Logisch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Het is ook niets voor Melting daarom was ik ook een beetje ongerust
Vreselijk dat soort berichtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch.
Vanmiddag hoorde ik dat een bekende uit de whisky wereld onlangs tijdens vakantie overleden was, 58 jaar.
Ik blijf van dat soort berichten schrikken...
Och ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort berichten![]()
Ik realiseerde me ook dat het morgen 'n jaar geleden is dat Rob's partner is overleden...
Ook al weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
Vreselijk dat soort berichten![]()
Ik realiseerde me ook dat het morgen 'n jaar geleden is dat Rob's partner is overleden...
Absoluut !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al weer.
Daarom: Leef vandaag, optimaal!
Sorry.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Pipo!
Cross ik me daarom een ongeluk vanuit Rotjeknor om op tijd voor je oldies te zijn?
#TeamThee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 koffie voor heer Melting. Extra strong.![]()
Je doet nog een uurtje mee?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1 koffie voor heer Melting. Extra strong.![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Melting, moet je niet slapen rond deze tijd
Minimaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je doet nog een uurtje mee?
Sting - An Englishman in New York
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, nu even niet hoor. Straks sukkel je weer in slaap!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, nu even niet hoor. Straks sukkel je weer in slaap!
Dit nummer duurt nog wel even dus tijd om wat te drinken te pakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad om iets te drinken te nemen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Klopt het als je niets hoort als je VLC niet opstart?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef livelink het volgende:
Het was eigenlijk de schuld van Elfletterig. Met die TT was het ook vragen om moeilijkheden.
Ja.... dat vind ik nou ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef livelink het volgende:
Het was eigenlijk de schuld van Elfletterig. Met die TT was het ook vragen om moeilijkheden.
Dat is niet slim nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Paar keer afspraak moeten verzetten daardoor
Medicijnen en melk. Geen goede combinatie nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:08 schreef Rafeiro het volgende:
Paar keer afspraak moeten verzetten daardoor
Nee, het is slim om te gaan slapen en de wekker niet te horenquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, het is slim om te gaan slapen en de wekker niet te horen
Crystal Clear, water, thee etc, ben je ook wel zat op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Medicijnen en melk. Geen goede combinatie nee.
Het lag aan de biertjes die ik vanmiddag gedronken heb.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, het is slim om te gaan slapen en de wekker niet te horen
Die zullen best gesmaakt hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lag aan de biertjes die ik vanmiddag gedronken heb.
Ja, snap ik. Helemaal als je zo vaak op pad moet om bloed te laten checken. Hopelijk krijg je nu eens een tijdje vrijaf van dat geklep naar het ziekenhuis en dergelijke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Crystal Clear, water, thee etc, ben je ook wel zat op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu is MadMaster in slaap gevallen?
Ik was even een hamburgertje bakken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik hoop het niet. Ik wil graag weten wat er draait.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Doet u aan bezorgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even een hamburgertje bakken...![]()
Van de zenuwen om Melting had ik nog nauwelijks iets gegeten...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even een hamburgertje bakken...![]()
Van de zenuwen om Melting had ik nog nauwelijks iets gegeten...
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wil graag weten wat er draait.
Hoe bevalt het jou nog in je huisje?
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...quote:
Is dat een beetje de kost die gegeten wordt op een proeverij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...
Pulled pork is toch gewoon met een vork uit elkaar gerukt varkensvlees?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...
Nee, er was een uitgebreid assortiment voedsel aanwezig, maar ik hou wel van een stukje gebraden of gebarbecued stukje vlees...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een beetje de kost die gegeten wordt op een proeverij?
Hoi Charlotte! Je hebt geluk; Melting had zich verslapen.quote:
Andere huis verkopen en daar gaan wonenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.![]()
Zou hier best permanent willen wonen. Die optie is er, want er zijn stulpjes te koop hier. [ afbeelding ]
Ja, maar dan wel na minimaal 12 uur op de BBQ...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pulled pork is toch gewoon met een vork uit elkaar gerukt varkensvlees?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte! Je hebt geluk; Melting had zich verslapen.
Zit je nog wel in dezelfde provincie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.![]()
Zou hier best permanent willen wonen. Die optie is er, want er zijn stulpjes te koop hier. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel na minimaal 12 uur op de BBQ...
Ik ga deze niet weer raden!
Kijk.... ik wist dat ik het ergens van kende. Ik kon het niet plaatsen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Veronica pauze muziekje, geen idee zo qua titel...
Nou, Melting was bezopen, dus flikkerde in slaap. Mad heeft een persoonlijke lening af moeten sluiten omdat hij stokoude whisky kocht en ik had meer vrouwen op dit kampement verwacht, maar voor de rest gaat het wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, Melting was bezopen, dus flikkerde in slaap. Mad heeft een persoonlijke lening af moeten sluiten omdat hij stokoude whisky kocht en ik had meer vrouwen op dit kampement verwacht, maar voor de rest gaat het wel lekker.En daar dan?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, Melting was bezopen, dus flikkerde in slaap. Mad heeft een persoonlijke lening af moeten sluiten omdat hij stokoude whisky kocht en ik had meer vrouwen op dit kampement verwacht, maar voor de rest gaat het wel lekker.En daar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |