Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En ook al weer helemaal ingericht bij je ouders?
wij luisteren naar GUPquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Hoe klein/groot zijn de stukjes?quote:
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Fixedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisterenik kies ervoor niet mee te luisteren
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijn
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajaxquote:
Dag mag hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajax
Dat mat ook!quote:
Altijd nog beter dan dat je voor Cambuur bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.
Toen ik Aalsmeer zei, wisten ze het niet meer
Dat hoort niet bij frieslandquote:
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ookquote:
betaalde amateurs ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ook
Geboren in Dokkumquote:
quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kop van die Ajax gasten was priceless
AWOLquote:
OK...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.
tja... als we dat wisten...quote:
Omdat Bowie...quote:
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
Ik bij dit nummer welquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schonk geen Schrobbeler vandaag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ‘m niet de restjes bij jou zien opdrinken?
Ik vind een heleboel nummers van David Bowie gewoon heel goed, maar niet alles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
dat nummer absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
been therequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereidenquote:
Ja, absolute beginners is zeker goed.quote:
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
Ook als het wel leuk is, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.
Vast wel, maar dan hoef je er niet zo heel veel gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als het wel leuk is, denk ik.
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereiden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leuk
Geluid was ruk en de optredende artiesten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |