quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Toch leuk die nepprofielen op Facebook.
Had weer eens zo’n vaag verzoek.
Wel schattig iemand die iets met dieren heeft.
Ze vroeg of ik haar poesje wilde zien
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ik ik de laatste paar jaar al niet meer gedronken.
Heb nog wel een fles Frysk Hynder staan
quote:
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel het meest foute rijmpje dat ik ooit gemaakt heb dat
viel wel mee hoorquote:
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.
Of ik heb hem verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook nog.
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.
Policor is hij vaak quite correctquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebt
Ze lispelde als een echte sjansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Een luide roep van een zeekoe
Die lokte Naatje naar zijn bed toe.
Dus weinig kansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze lispelde als een echte sjans
Ik noem me Nicole maar eigenlijk heet ik Frans
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!
Die draait over een kleine 9 uur.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, deze TT kan gewoon blijven staan dus...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die draait over een kleine 9 uur.
Dat klinkt als een gevaarlijk dieet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:03 schreef just me het volgende:
DJ Guppie ? Heeft GUP Melting opgegeten ?
Nee inderdaad, dit is vreemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
Ik heb Melting even een berichtje gestuurd want dit is niets voor hem
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nee inderdaad....quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nog geen blauwe vinkjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.
Proost dan maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit vast aan de alcohol bij zijn moeder en is de tijd vergeten.
Maar niet als je zou moeten draaienquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik slaap hier ook de halve dag, dus ik kan me prima voorstellen dat hij in slaap is gevallen
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe 17 stukjes sushi als genoeg voor 1 persoon gezien kan worden?
Ik ben juist een kleine eterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |