kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kop van die Ajax gasten was priceless
AWOLquote:
OK...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.
tja... als we dat wisten...quote:
Omdat Bowie...quote:
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
Ik bij dit nummer welquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schonk geen Schrobbeler vandaag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ‘m niet de restjes bij jou zien opdrinken?
Ik vind een heleboel nummers van David Bowie gewoon heel goed, maar niet alles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
dat nummer absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
been therequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereidenquote:
Ja, absolute beginners is zeker goed.quote:
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
Ook als het wel leuk is, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.
Vast wel, maar dan hoef je er niet zo heel veel gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als het wel leuk is, denk ik.
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereiden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leuk
Geluid was ruk en de optredende artiesten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |