SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedemiddag ToT. Rol je nu pas je bed uit?quote:
Whehehe neuh, maar ik heb nu wel andere dingen in mijn leven he!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag ToT. Rol je nu pas je bed uit?
Ja, goed hoor. Heb je nog een vers fotootje van je nieuwe leven?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe neuh, maar ik heb nu wel andere dingen in mijn leven he!
Hoestie?
Whehe, sure!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 12:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, goed hoor. Heb je nog een vers fotootje van je nieuwe leven?
Eek! zwarte ogenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooruit nog maar eentje dan!
[ afbeelding ]
Zo praat je toch niet over je vrouwquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Ja half alien he, dan krijg je dat!
In Amerika praten ze ook over illegal aliens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over je vrouw
quote:
nawquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooruit nog maar eentje dan!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 13:35 schreef Rafeiro het volgende:
Maar genoeg geklierd, goed gelukt experiment
oké dat was de laatste
Een kleine 9 uur heh, niet 9 uur... Dus dat kan ook gewoon 1 minuut van nu zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Kan de TT per uur aangepast worden aub?
Goeiemorgen.
Over een kleine 300 jaar is het 2019!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een kleine 9 uur heh, niet 9 uur... Dus dat kan ook gewoon 1 minuut van nu zijn
Behoort tot de taakomschrijving, toch?quote:
True, true!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Behoort tot de taakomschrijving, toch?
Taken: eten, drinken, groeien, slapen, huilen, plassen, poepen. Niet noodzakelijkerwijze in die volgorde.
Echt wel, zie de post boven de jouwe!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk leven hebben die baby’s.
Baby's en katten hebben het beste leven wat er is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk leven hebben die baby’s.
Ik als baby danquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Baby's en katten hebben het beste leven wat er is.
Ze krijgen eten en drinken, hun uitwerpselen worden opgeruimd, ze worden regelmatig geknuffeld en ze kunnen slapen tot ze erbij neervallen.
Als ik ooit reïncarneer, wil ik terug komen als kat.
Ik denk lange termijn. Een baby moet opgroeien en dingen leren. En dan begint de ellendequote:
Details details! Carpe diem, #YOLO enzulks!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk lange termijn. Een baby moet opgroeien en dingen leren. En dan begint de ellende
Heb er al 2 opquote:
Daar blijft hef ook wel bij vandaag denk ik. Heb zelf niks meer in huis.quote:
Ik heb al een klein weekje geen drank meer in huis. Kijken hoe lang ik het vol kan houden!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar blijft hef ook wel bij vandaag denk ik. Heb zelf niks meer in huis.
Thuis drink ik bijna nooit. Heb nog wel iets qua alcohol in huis maar om in mijn eentje nou een fles wijn leeg te drinken vind ik wat te veel van het goede.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een klein weekje geen drank meer in huis. Kijken hoe lang ik het vol kan houden!
Een eerste poging te stoppen liep niet echt goed af, maar ik ben wel sterk geminderd.
Och een flesje wijn is niet zo gek veel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thuis drink ik bijna nooit. Heb nog wel iets qua alcohol in huis maar om in mijn eentje nou een fles wijn leeg te drinken vind ik wat te veel van het goede.
Meestal ben ik er na 2 of 3 glazen wel klaar mee maar heb van mijn ouders geleerd dat wijn wel dezelfde avond op moet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Och een flesje wijn is niet zo gek veel.
Klopt, hoewel je ook wel van die vacuumpompjes hebt waardoor je het wat langer kunt bewaren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal ben ik er na 2 of 3 glazen wel klaar mee maar heb van mijn ouders geleerd dat wijn wel dezelfde avond op moet...
Wacht... een bierpul is natuurlijk ook een glas... zit ik nog steeds aan 2 glazen maar de fles is wel leeg...
Wijn drink ik zelden, maar als ik dat doe, is het meestal gewoon zo'n bubblegevalletje wat makkelijk achterover te tikken is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik thuis wijn drink, wat zelden is, koop ik zo'n miniflesje. Daar heb ik dan wel genoeg aan.
Een normale fles krijg ik in m'n uppie niet op.
Wijn drink ik, als ik het drink, in restaurants of bij het Kerstdiner. En héél zelden op m'n balkon op een warme zomeravond, maar op zo'n moment gaat een biertje er ook prima inquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wijn drink ik zelden, maar als ik dat doe, is het meestal gewoon zo'n bubblegevalletje wat makkelijk achterover te tikken is.
Nee, als een fles open gaat, zal hij leeg ook. Dat is een van de weinige dingen die ik van mijn ouders heb geleerd waar ik ook nog wat mee doequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, hoewel je ook wel van die vacuumpompjes hebt waardoor je het wat langer kunt bewaren.
Laat ik die nou net niet in huis hebben...quote:En neem anders gewoon een Château Scrhoefdop!
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, als een fles open gaat, zal hij leeg ook. Dat is een van de weinige dingen die ik van mijn ouders heb geleerd waar ik ook nog wat mee doe
[..]
Laat ik die nou net niet in huis hebben...
Maar dan moet er wel mis en bouteille op staan. Anders is het sowieso al niet te drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ook
Gewoon whisky drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Chateau Migraine of Chateau CloqueCloqueWeg werken ook
Dat ik ik de laatste paar jaar al niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon whisky drinken.
Hou je na openen jaren goed...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Toch leuk die nepprofielen op Facebook.
Had weer eens zo’n vaag verzoek.
Wel schattig iemand die iets met dieren heeft.
Ze vroeg of ik haar poesje wilde zien
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat ik ik de laatste paar jaar al niet meer gedronken.
Heb nog wel een fles Frysk Hynder staan
quote:
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
Wel het meest foute rijmpje dat ik ooit gemaakt heb dat
viel wel mee hoorquote:
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat viel toch nog wel mee? Ik was er in ieder geval niet door geschokt.
Of ik heb hem verkeerd begrepen, dat kan natuurlijk ook nog.
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het was niet verkeerd bedoeld, maar toen ik het terug las vond ik het toch te ongepast.
Policor is hij vaak quite correctquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je gelijk dat je het weggehaald hebt
Ze lispelde als een echte sjansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Een luide roep van een zeekoe
Die lokte Naatje naar zijn bed toe.
Dus weinig kansquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze lispelde als een echte sjans
Ik noem me Nicole maar eigenlijk heet ik Frans
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mag je niet zo maar door de gootsteen spoelen. Dat is gewoon verplicht!
Die draait over een kleine 9 uur.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, deze TT kan gewoon blijven staan dus...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die draait over een kleine 9 uur.
Dat klinkt als een gevaarlijk dieet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:03 schreef just me het volgende:
DJ Guppie ? Heeft GUP Melting opgegeten ?
Nee inderdaad, dit is vreemd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
Ik heb Melting even een berichtje gestuurd want dit is niets voor hem
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nee inderdaad....quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:05 schreef just me het volgende:
nog geen blauwe vinkjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee idd. Als hij zegt dat hij draait, dan is hij ook stipt op tijd.
Proost dan maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Zit vast aan de alcohol bij zijn moeder en is de tijd vergeten.
Maar niet als je zou moeten draaienquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik slaap hier ook de halve dag, dus ik kan me prima voorstellen dat hij in slaap is gevallen
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe 17 stukjes sushi als genoeg voor 1 persoon gezien kan worden?
Ik ben juist een kleine eterquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een tweede en derde maag geïnstalleerd.
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
En ook al weer helemaal ingericht bij je ouders?
wij luisteren naar GUPquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Hoe klein/groot zijn de stukjes?quote:
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte wel (bed, bureau et cetera). Alleen nog de puntjes op de i.
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisteren
Fixedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken in de woonkamer dus ik kan helaas nu niet meeluisterenik kies ervoor niet mee te luisteren
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heerenveen staat achter, dus de sfeer moet goed zijn
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajaxquote:
Dag mag hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook al heb ik Fries bloed, ik blijf voor Ajax
Dat mat ook!quote:
Altijd nog beter dan dat je voor Cambuur bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ooit een keer toen ik eten ging halen zaten er twee aangeschoten en agressieve Ajax idioten die wilde weten voor welke club ik was.
Toen ik Aalsmeer zei, wisten ze het niet meer
Dat hoort niet bij frieslandquote:
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ookquote:
betaalde amateurs ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de fysio waar ik nu naar toe ga heeft er jaren gespeeld en zijn broer ook
Geboren in Dokkumquote:
quote:
kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kop van die Ajax gasten was priceless
AWOLquote:
OK...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke je hebt. In de eerste batches die ze gemaakt hebben zat nogal wat kwaliteitsverschil. Gerijpt in cognac of sherryvaten was inderdaad niet al te best maar die in rode wijnvaten vond ik best goed te doen.
tja... als we dat wisten...quote:
Omdat Bowie...quote:
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Aha, ja dat gevoel heb ik niet in het bijzonder bij Bowie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
Ik bij dit nummer welquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schonk geen Schrobbeler vandaag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb je ‘m niet de restjes bij jou zien opdrinken?
Ik vind een heleboel nummers van David Bowie gewoon heel goed, maar niet alles.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Over het ontbreken van smaak echter...
dat nummer absoluutquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
been therequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereidenquote:
Ja, absolute beginners is zeker goed.quote:
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:55 schreef just me het volgende:
Over smaak gesproken.. ik heb me laten overhalen om met een groep mensen naar Holland zingt Hazes te gaan
Ook als het wel leuk is, denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als het niet leuk is, is er vast genoeg alcohol.
Vast wel, maar dan hoef je er niet zo heel veel gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook als het wel leuk is, denk ik.
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe was het, ik heb nog wel een hele tijd om me voor te bereiden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was toen de eerste.... vooral een vriend was leuk
Geluid was ruk en de optredende artiesten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |