Ik ga met een groep prettig gestoorde mensenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was opzich wel een feestje, maar niet mijn feestje
ik ben er helemaal vanaf van die talentenjachten...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:02 schreef livelink het volgende:
Nikki.
Van toen ik nog enthousiast Idols volgde
dan komt het vast goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met een groep prettig gestoorde mensen
Ik kijk ook niet meer, maar deze Idols met Nikki heb ik nog wel echt gevolgd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er helemaal vanaf van die talentenjachten...
En zeker nu ze bedacht hebben dat Lil Kleine in de jury van the Voice moet
ik ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet meer, maar deze Idols met Nikki heb ik nog wel echt gevolgd.
Geen idee wie je bedoeltquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat het enige van Idols dat bij mij is blijven hangen die gast met mossels was.
Zo'n mafklapper ergens in een voorronde die met mosselen ging gooien.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat het enige van Idols dat bij mij is blijven hangen die gast met mossels was.
Mijn verzoekjes zijn ook gedraaidquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb lang genoeg gewacht en mijn verzoekjes zijn gedraaid
Fijne avond nog en zeg even Melting dat dit in zijn dossier komt.
Identiek aan het origineel...quote:
mijne lopen nuquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn verzoekjes zijn ook gedraaid
Is dat niet het riedeltje a la die van Peter Gunn?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het gitaar riedeltje verderop in dit nummer:
Lijkt sterk op:
Dus.
Ja, ook wel, maar dat was jaren later.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet het riedeltje a la die van Peter Gunn?
Tsja, best zwaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg, Mad, hoe was de proeverij?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, best zwaar.
Ik heb vandaag nauwelijks geschonken en ben daarom vooral als liefhebber langs de diverse collecties gegaan. Heel veel mooie whisky's geproefd, soms van vele decennia oud. Bij Nederlanders, Belgen, Italianen, Duitsers en Oekraïners.
Absoluut een topdag!
Zo, dat klinkt als een beste dag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, best zwaar.
Ik heb vandaag nauwelijks geschonken en ben daarom vooral als liefhebber langs de diverse collecties gegaan. Heel veel mooie whisky's geproefd, soms van vele decennia oud. Bij Nederlanders, Belgen, Italianen, Duitsers en Oekraïners.
Absoluut een topdag!
Oh was het dat wat ik voeldequote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog onder je door gereden...
¤30 gemiddeld voor het inschrijfgeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel ben je op zo een dag kwijt dan?
Zullen geen slokjes van een euro zijn gok ik.
En dan nog voor het proeven denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
¤30 gemiddeld voor het inschrijfgeld.
Ja, 43 en 35 oude whisky's, damn. Die waren echt lekker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt als een beste dag.Nog wat voor thuis kunnen scoren ook?
Ok, omdat je het vraagt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Hoeveel ben je op zo een dag kwijt dan?
Zullen geen slokjes van een euro zijn gok ik.
Hoop geld, maar als je het kan missen en er lekker van kan genieten, lekker hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ok, omdat je het vraagt.
Mijn duurste whisky was 37 euro en ik heb 300 euro verspijkerd...
Zijn ze handig op ingesprongen met die pop up store. Je hebt knap oude soorten gekozen zeg.quote:
Ja, absoluut genoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoop geld, maar als je het kan missen en er lekker van kan genieten, lekker hoor.
Hoop dat je een heel toffe dag hebt gehad.
Ik geef het toe, ik ben inmiddels een verwend nest als het om whisky gaat...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze handig op ingesprongen met die pop up store. Je hebt knap oude soorten gekozen zeg.Dat wil wel kosten ja.
Ik heb daarom 'de onbeperkt aantal controllers'-versie genomen van rond de 300 euro, dan heb ik er nooit meer gezeur mee.quote:Over kosten gesproken: een levenslange Virtual DJ licentie kost ruim ¤ 170. Dat geeft in principe niets, ware het niet dat het alleen geldt voor één controller. Maar goed, doe je er 5 jaar mee, dan valt het allemaal prima te overzien als je het deelt.![]()
Dus binnenkort de random reader even oppikken.
Lekker dan hoor. Je gaf eerder al aan dat dit een van de grootste evenementen op dit gebied is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, absoluut genoten.
En ik besef me dat het voor veel mensen een flink bedrag is.
Ook voor mij, maar ik heb het er eens per jaar voor over.
Andere festivals en proeverijen zijn meestal (gelukkig) stukken goedkoper...
Rond de 20% van de opbrengst per standhouder moet worden afgedragen aan de organisatie, die de faciliteiten ook moet betalen. Die kosten betaal je als bezoeker dus impliciet ook, naast de toegangsprijs (incl. glas, water, brood e.d.)...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lekker dan hoor. Je gaf eerder al aan dat dit een van de grootste evenementen op dit gebied is.
En dan mag het wat kosten zolang het voor de echte liefhebber ook maar top is.
Hmm, die optie had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef het toe, ik ben inmiddels een verwend nest als het om whisky gaat...
[..]
![]()
Ik heb daarom 'de onbeperkt aantal controllers'-versie genomen van rond de 300 euro, dan heb ik er nooit meer gezeur mee.
Die Denon controller zal niet eeuwig mee gaan, vrees ik...
De Pro Infinty versie heb ik dus voor $299.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, die optie had ik niet gezien.
Fijne avond Symphonic. En bedankt voor je verzoekjes.quote:
Moet wel, want je kan inderdaad toch niet streamen vanuit de meegeleverde pro software.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Pro Infinty versie heb ik dus voor $299.
Mocht je nog nooit met VDJ gedraaid hebben, misschien kan je eerst een maandje voor $19 testen en als het bevalt een wat zwaardere licentie aanschaffen...
Oh, heeft ie nog 7 minutenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 22:53 schreef just me het volgende:
Melting is a live
![]()
hij werd net wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |