quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even een hamburgertje bakken...![]()
Van de zenuwen om Melting had ik nog nauwelijks iets gegeten...
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik wil graag weten wat er draait.
Hoe bevalt het jou nog in je huisje?
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...quote:
Is dat een beetje de kost die gegeten wordt op een proeverij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...
Pulled pork is toch gewoon met een vork uit elkaar gerukt varkensvlees?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag al een broodje pulled pork en 2 hamburgers gegeten, maar nog niks sinds ik thuis was...
Nee, er was een uitgebreid assortiment voedsel aanwezig, maar ik hou wel van een stukje gebraden of gebarbecued stukje vlees...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een beetje de kost die gegeten wordt op een proeverij?
Hoi Charlotte! Je hebt geluk; Melting had zich verslapen.quote:
Andere huis verkopen en daar gaan wonenquote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.![]()
Zou hier best permanent willen wonen. Die optie is er, want er zijn stulpjes te koop hier. [ afbeelding ]
Ja, maar dan wel na minimaal 12 uur op de BBQ...quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pulled pork is toch gewoon met een vork uit elkaar gerukt varkensvlees?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Charlotte! Je hebt geluk; Melting had zich verslapen.
Zit je nog wel in dezelfde provincie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, makkelijk hè, zo'n live digitale muziek encyclopedie.![]()
Zou hier best permanent willen wonen. Die optie is er, want er zijn stulpjes te koop hier. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel na minimaal 12 uur op de BBQ...
Ik ga deze niet weer raden!
Kijk.... ik wist dat ik het ergens van kende. Ik kon het niet plaatsen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:23 schreef MadMaster het volgende:
Veronica pauze muziekje, geen idee zo qua titel...
Nou, Melting was bezopen, dus flikkerde in slaap. Mad heeft een persoonlijke lening af moeten sluiten omdat hij stokoude whisky kocht en ik had meer vrouwen op dit kampement verwacht, maar voor de rest gaat het wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, Melting was bezopen, dus flikkerde in slaap. Mad heeft een persoonlijke lening af moeten sluiten omdat hij stokoude whisky kocht en ik had meer vrouwen op dit kampement verwacht, maar voor de rest gaat het wel lekker.En daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |