Las dat je verhuist was naar het ouderlijk nest.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Het is even wennen maar het nieuwe huisje bevalt me prima tot nu toe
Erg fijnquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Hier ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ingetuned
Dat magquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai vanavond uit de losse pols.
Heb niks voorbereid of zo...
Heb je daar nog iets mee gedaan dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We sluiten hiermee het ADE bij R49 af...
Ik heb donderdag hier wat gedraaid en ben er vrijdag geweest...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je daar nog iets mee gedaan dan?
ait, zoals je wellicht had meegekregen was ik donderdag in de paradiso voor hospitality, dat was erg nice, verder er niets mee gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb donderdag hier wat gedraaid en ben er vrijdag geweest...
Dat had ik even gemist, maar daar was ook genoeg te doen...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ait, zoals je wellicht had meegekregen was ik donderdag in de paradiso voor hospitality, dat was erg nice, verder er niets mee gedaan
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ineens besef ik dat ik met de koptelefoon aangesloten op de controller naar Mad zit te luisteren. Nooit meer getob met kabels en pluggen verwisselen, het werkt gewoon zoals het zou moeten.
Plug & Play, I Love It...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ineens besef ik dat ik met de koptelefoon aangesloten op de controller naar Mad zit te luisteren. Nooit meer getob met kabels en pluggen verwisselen, het werkt gewoon zoals het zou moeten.
Eigenlijk zet ik het alleen maar aan en ga dan 2 uur koffie drinken...quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja joh, ik val van de ene verbazing in de andere met Virtual DJ.
Yep, niets aan hoeven doen. 1 x op de bijgevoegde email link klikken en de pro modus werd geactiveerd. Hé-le-maal af.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk zet ik het alleen maar aan en ga dan 2 uur koffie drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |