nope, na de vakantie verder. Ondertussen wel offertes voor zonnepanelen binnen, na de vakantie maar even eentje kiezen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naam zegt me vaag iets. Eens even zoeken.
Schiet het al op met het vinden van een verse aannemer bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's beter dan een strontlucht moet je maar denken.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, heel het huis ruikt naar kookpudding vanille.. machtig taartje.
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Weet je wat lekkerder is dan vanille? Tonkaboon. Bij het dessert vrijdag zat er een bolletje tonkaboonijs
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
Ff snel 2 fotootjes!Ahww, op die tweede foto is het echt een deugnietje, die ogen en die lach!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de offertes zijn ze snel, maar het leggen van zonnepanelen moet je waarschijnlijk ook lang op wachten.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, na de vakantie verder. Ondertussen wel offertes voor zonnepanelen binnen, na de vakantie maar even eentje kiezen.
gecondenseerde melk, lijkt me heel eng, zo’n blik verwarmen. Ik koop meestal in Spanje een pot Dulce de lechequote:Op zondag 21 oktober 2018 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?
Ik wil met kerst eens iets die blikken melk proberen, die ze gebruiken voor caramel saus.. weten jullie wat ik bedoel?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:11 schreef ToT het volgende:
Ff snel 2 fotootjes!Ff tondeuse overheen rossen, pa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
ja klopt, ze hebben het allemaal razend druk, wordt januari/februariquote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met de offertes zijn ze snel, maar het leggen van zonnepanelen moet je waarschijnlijk ook lang op wachten.
Nee joh, is leuk zo.. dat kuifje!!quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ff tondeuse overheen rossen, pa.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar het lijkt er wel op dan?
Ik wil met kerst eens iets die blikken melk proberen, die ze gebruiken voor caramel saus.. weten jullie wat ik bedoel?
Nou, een kledder gel dan.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee joh, is leuk zo.. dat kuifje!!
En?quote:Op zondag 21 oktober 2018 19:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Virtual DJ up and running. [ afbeelding ]
Waar gebruiken jullie het voor, of in?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gecondenseerde melk, lijkt me heel eng, zo’n blik verwarmen. Ik koop meestal in Spanje een pot Dulce de leche
Mooi spul, hè!quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij werkt alles. Kost eenmalig wat, maar het is wel af zeg!
ga je die vandaag ook nog ff on air uittesten?quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij werkt alles. Kost eenmalig wat, maar het is wel af zeg!
Ja, het is gewoon pro.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi spul, hè!
Zal je wel wat lekkere, handige skins doorgeven, als je dat wilt.
Als je dingen wil weten, just ask...
Nope, Mad gaat het nog ff voordoen straks.quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je die vandaag ook nog ff on air uittesten?
quote:Op zondag 21 oktober 2018 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, Mad gaat het nog ff voordoen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |