Heb zojuist met 4 uur verlengd...quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:14 schreef livelink het volgende:
En weer terug. De rest doe ik wel na de show van peaceman.
geloof je me niet?quote:
Dan ga ik tussentijds wel even brood smeren en daarna opeten en vermoedelijk ook nog wel een aantal andere zaken maar blijf op de achtergrond wel mee luisterenquote:
Commentaar van mijn dochter: Hé, hier heb ik nog op gedanst voor een show.quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:16 schreef peaceman het volgende:
The Jimmy Castor Bunch - It's Just Begun
kijk eens aan... er is hoopquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Commentaar van mijn dochter: Hé, hier heb ik nog op gedanst voor een show.
Ik heb die show ongetwijfeld gezien, maar kan me het nummer niet herinneren.
kijk maar op het roosterquote:
ik denk het ookquote:Op zondag 21 oktober 2018 12:20 schreef livelink het volgende:
Ik denk nog steeds dat je het zo stiekem gaat terugdraaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Ahhh dus je speelt toch niet de hele middag door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hee thx voor de tunes weer, man!
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2018 12:25 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Bedankt voor het draaien peaceman, was weer tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |