quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je mag de halve taart hebben die nog over is, heb maagpijnof weet ik veel wat, mijn stukske is er al weer uit
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonoudersquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je nou een halve taart weg zitten knagen, nee toch, juffie?
O jee, nierstenen of je blindedarm...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:35 schreef Charlotte3 het volgende:
Pijn links midden in mn buik als ik diep in adem
Woon jij in een bos?quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonouders
Niet zo prettig die pijn.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, ik deel altijd... breng stukje naar mijn ouders en schoonouders
Mag hopen van nietquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O jee, nierstenen of je blindedarm...
Ik luister aandachtig...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch even spelen met de knopjes heur.
Hmmm, van slecht eten krijg je geen buikpijn als je diep inademt...quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:41 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb mega slecht gegeten, Zeeuws Knabbel spek, die taart die veel te zoet is, cola, m&m
Beetje kalm aan gaan doen met vet eten en als het aan blijft houden naar de dokter.quote:
Ja doe ikquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje kalm aan gaan doen met vet eten en als het aan blijft houden naar de dokter.
Ik probeer van alles uit en door de koptelefoon klinkt het prima. Hoop dat jullie geen ongeregeldheden horen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Heb je het syncen al onder de knie?
Werkt in ieder geval makkelijker dan in Mixxx...
Gaat op zich prima!quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer van alles uit en door de koptelefoon klinkt het prima. Hoop dat jullie geen ongeregeldheden horen.
Ah mooi! Tot op heden alleen bas.quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat op zich prima!
Werk je tijdens de overgangen met de bas, mid en high-knoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |