Ik boos?quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:21 schreef Melting het volgende:
Lachen
Men zegt dat ik niet kan lachen
Maar dat bestrijd ik eenvoudigweg
Ik altijd chagrijnig?
Kom nou, laat me niet lachen zeg!
Taart?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd om op te staan en taart te gaan maken....
Ook zo'n mooie.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik boos?
Nee, maar wel teleurgesteld.
Gisteren vergeten soep te koken
Nu zijn de bonen zinloos geweld
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Taart?
Valt er wat te vieren en welke taart wordt het?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
Dank voor het helpen herinneren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL, HET IS VANDAAG CAPSLOCK DAG!!!!
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
OKquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het helpen herinneren.
En dan graag vanaf nu je weer enigszins volwassen gedragen.
Ik weet dat je het kan...![]()
Goedemorgen!
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Mehh... n n n neequote:Op maandag 22 oktober 2018 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het de capslocks welquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoeist?quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
S s s s stotterend capslockmevrouwtje!
Goedzo.quote:
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Middag!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.
Goeiemorgen.
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.comquote:
Bedanktquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Party!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat mijn maandelijkse feestje eraan komt...
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Precies. "maandag", "dinsdag", etc zijn overbodig.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
C C CCAPSLOCK EN S S S STOTTERDAGquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Wereldstotterdag
Datum: maandag 22 oktober 2018
Land / gebied: Wereld
Sinds 1998 wordt jaarlijks op 22 oktober de 'Wereldstotterdag' ('International Stuttering Awareness Day') georganiseerd. Elke landelijke organisatie die verbonden is met de International Stuttering Association kan deze dag op eigen manier invullen. Op 'Wereldstotterdag' (ook wel: 'Internationale Stotterdag') wordt aandacht gevraagd voor spraakgebreken.
Beroemde stotteraars:
- Marilyn Monroe
- Bruce Willis
- Axel Daseleire (Flikken)
- Arno Hintjes
- Bart Peeters
- Winston Churchill
- Jan Decleir
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard filmsquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord heb
En Marilyn Monroe is vooral bekend van dat ze het buitenechtelijk liefje van een Amerikaanse president was!quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |