Als je de astrologische profielschetsen mag geloven welquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.
Dat is heel vroeg, slaap lekker!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:23 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu echt naar bed. Om 05.30 gaat de wekker weer
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis is
Ik ben een osquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens de Chinese astrologie ben ik tijger, maar ik heb niet van die grote snijtanden.
Moemoequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Dat is wel handig in een behoorlijke moestuin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
doeiiii koetjequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
Doei doei, ook voor Koen en Naatje![]()
.
Ik ben ook een vis, blubquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
Vis fileren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
.
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.quote:
Wat is jouw teken dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.
Doe maar in TRUquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
truste beebquote:Op maandag 22 oktober 2018 01:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga proberen te slapen![]()
![]()
Truste allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |