Ben van plan om het de rest van mijn leven te doen, omdat het kan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Best wel. Maar af en toe een luxeprobleem moet kunnen.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
JIJ OOK HEH!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
Wel oke hierquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de mic ligt thuis, dus stemloze show. Het is meer een test, want nieuw spul.![]()
Hoe ist?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oke hier, hoe is het in de villa? Houd je het een beetje uit?
En ik houd van pratende DJ's btw, maar dat wordt dus pas over een week of 6 (in jouw geval) als ik het goed heb onthouden.
Hij lult je de oren van de kop zelfs.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
En bedankt Lucky![]()
Ben ik toch weer later naar bed dan ik van plan was. En eigenlijk heb ik nog steeds geen zin om te gaan.
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Van de week haal ik wel een mic op. Het is te doen op het park als je diep adem blijft halen.
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
?
Is je dochter al thuis, is je dochter al thuis, livelink? /Nico Haak
Oh, daar kom je achter.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.
Ik ken nu je stijl een beetje, dus ben wel benieuwd.
En dank weer voor de deuntjes, DJ.
Dat weet je niet?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ik)
Zou het een tweelingen zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis isquote:
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |