Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dat 'hoorspel' ook. Uren werk. 1 x draaien en klaar in een paar minuten.
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh, waarom gaat je vakantie niet door dan?
Dan heb je een best bossie jingles liggen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Ja, aardig wat met allerlei variaties op een thema...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je een best bossie jingles liggen.
Dan gaat ie toch al jaren niet door?! Komende week is trouwens tentamenweek voor de VU-studenten. Ik heb geen tentamens though, topshowquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Yep. Trusten, Mad en dank je wel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, piel ze en het wordt ongetwijfeld vervolgd...
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
hier kan ik toch niet stil op blijven zitten ofzo!
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
Toch nog heel even luisteren wat Lucky er van bakt met zijn nieuwe speelgoed..
lig gewoon op bedquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.
Lol, nee, dat schiet niet op.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lig gewoon op bedKan niet echt losgaan terwijl ik koptelefoon aan laptop heb vast zitten, als ik dat niet doe is geluid veel zachter
Wel voor middernacht graag, want dan ga ik wel naar bed.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.
Nou, alsjeblieft.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel voor middernacht graag, want dan ga ik wel naar bed.
Hoorde je die sample van moby niet?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:57 schreef livelink het volgende:
Waarom wil je de hele tijd weten hoe laat het is, Naatje?
Nee, maar ik dacht al wel dat het zoiets was.quote:
Moemie!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Ja, met zo'n nummer gaat alles wel kapot ja.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Ja, met zo'n nummer gaat alles wel kapot ja.
Ello elloquote:
Iedere morgen kiezen op welk matras je zal gaan springen is best een luxe probleem hè?quote:
Best wel. Maar af en toe een luxeprobleem moet kunnen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedere morgen kiezen op welk matras je zal gaan springen is best een luxe probleem hè?
Niet dat ik weet, maar de mic ligt thuis, dus stemloze show. Het is meer een test, want nieuw spul.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello ello.
Nog even snel een kwartiertje meepakken van jouw show! Ik weet namelijk niet of ik eerder een show van je heb beluisterd.
Ben van plan om het de rest van mijn leven te doen, omdat het kan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Best wel. Maar af en toe een luxeprobleem moet kunnen.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
JIJ OOK HEH!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
HEE JIJ OOK HIER.
HAPPY CAPS LOCK DAY HE!
Wel oke hierquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar de mic ligt thuis, dus stemloze show. Het is meer een test, want nieuw spul.![]()
Hoe ist?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel oke hier, hoe is het in de villa? Houd je het een beetje uit?
En ik houd van pratende DJ's btw, maar dat wordt dus pas over een week of 6 (in jouw geval) als ik het goed heb onthouden.
Hij lult je de oren van de kop zelfs.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
En bedankt Lucky![]()
Ben ik toch weer later naar bed dan ik van plan was. En eigenlijk heb ik nog steeds geen zin om te gaan.
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Van de week haal ik wel een mic op. Het is te doen op het park als je diep adem blijft halen.
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
?
Is je dochter al thuis, is je dochter al thuis, livelink? /Nico Haak
Oh, daar kom je achter.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooh leuk! Stuur me maar een DM als je wil, wanneer je met mic gaat draaien.
Ik ken nu je stijl een beetje, dus ben wel benieuwd.
En dank weer voor de deuntjes, DJ.
Dat weet je niet?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is vandaag de deur zelfs niet uit geweest. En ligt allang in bed (denk ik)
Zou het een tweelingen zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lult je de oren van de kop zelfs.
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis isquote:
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.quote:
Als je de astrologische profielschetsen mag geloven welquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Praten die zoveel dan? Ik ben een tweeling, maar geloof niet dat ik in het echte leven zoveel praat.
Dat is heel vroeg, slaap lekker!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:23 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga nu echt naar bed. Om 05.30 gaat de wekker weer
quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, nu weet ik het wel bijna zeker. Maar soms heb ik het niet helemaal door of ze wel of niet thuis is
Ik ben een osquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens de Chinese astrologie ben ik tijger, maar ik heb niet van die grote snijtanden.
Moemoequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Dat is wel handig in een behoorlijke moestuin.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben een os.
Je hebt ook nog Vedische astrologie, zoveel om nog te bestuderen....
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
doeiiii koetjequote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
Doei doei, ook voor Koen en Naatje![]()
.
Ik ben ook een vis, blubquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek of niet, maar het kan sowieso geen toeval zijn dat ik altijd op kan schieten met watertekens.
Vis fileren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal een andere keer wat meer vertellen erover, ik ga weer even wat anders doen.
.
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.quote:
Wat is jouw teken dan?quote:Op maandag 22 oktober 2018 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zonder dat ik het wist was er dan ook al een klik. Maar waarom? Dat kan ik niet goed uitleggen.
Doe maar in TRUquote:Op maandag 22 oktober 2018 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
.
truste beebquote:Op maandag 22 oktober 2018 01:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik ga proberen te slapen![]()
![]()
Truste allemaal
Ik boos?quote:Op maandag 22 oktober 2018 07:21 schreef Melting het volgende:
Lachen
Men zegt dat ik niet kan lachen
Maar dat bestrijd ik eenvoudigweg
Ik altijd chagrijnig?
Kom nou, laat me niet lachen zeg!
Taart?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Tijd om op te staan en taart te gaan maken....
Ook zo'n mooie.quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik boos?
Nee, maar wel teleurgesteld.
Gisteren vergeten soep te koken
Nu zijn de bonen zinloos geweld
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Taart?
Valt er wat te vieren en welke taart wordt het?
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja bokkepootjestaart. Mijn moeder is vandaag jarig....![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
Dank voor het helpen herinneren.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN ALLEMAAL, HET IS VANDAAG CAPSLOCK DAG!!!!
quote:Op maandag 22 oktober 2018 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu lust ik graag bokkepootjestaart en het toeval wil dat we eind vd ochtend bijna langs jullie huis rijden, dus de vraag is: is de taart dan al klaar?
OKquote:Op maandag 22 oktober 2018 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het helpen herinneren.
En dan graag vanaf nu je weer enigszins volwassen gedragen.
Ik weet dat je het kan...![]()
Goedemorgen!
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Mehh... n n n neequote:Op maandag 22 oktober 2018 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is ook internationale dag van de bewustwording van stotteren-dag. Wat ga je daar mee doen?
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het de capslocks welquote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoeist?quote:Op maandag 22 oktober 2018 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
S s s s stotterend capslockmevrouwtje!
Goedzo.quote:
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 09:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Middag!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel irritant dat je constant de SHIFT-toets ingedrukt moet houden als je niet als een debiel wilt typen.
Goeiemorgen.
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.comquote:
Bedanktquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Party!quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Komt misschien omdat mijn maandelijkse feestje eraan komt...
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je trouwens wilt weten wat voor andere "dag", "week" of "maand" het is vandaag: https://www.daysoftheyear.com
Precies. "maandag", "dinsdag", etc zijn overbodig.quote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
C C CCAPSLOCK EN S S S STOTTERDAGquote:Op maandag 22 oktober 2018 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar heeft 365/366 dagen, 52 weken, 7 dagen per week, 24 uur per dag, 60 minuten per uur, 60 seconden per minuut.
Een dag wordt vervolgens aangeduid met een datum, bestaande uit een dagnummer, een maand en een jaartal.
Dat lijkt me meer dan genoeg informatie...
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:07 schreef Charlotte3 het volgende:
Wereldstotterdag
Datum: maandag 22 oktober 2018
Land / gebied: Wereld
Sinds 1998 wordt jaarlijks op 22 oktober de 'Wereldstotterdag' ('International Stuttering Awareness Day') georganiseerd. Elke landelijke organisatie die verbonden is met de International Stuttering Association kan deze dag op eigen manier invullen. Op 'Wereldstotterdag' (ook wel: 'Internationale Stotterdag') wordt aandacht gevraagd voor spraakgebreken.
Beroemde stotteraars:
- Marilyn Monroe
- Bruce Willis
- Axel Daseleire (Flikken)
- Arno Hintjes
- Bart Peeters
- Winston Churchill
- Jan Decleir
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard filmsquote:Op maandag 22 oktober 2018 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Drie bekende mensen waar ik nooit van gehoord heb
En Marilyn Monroe is vooral bekend van dat ze het buitenechtelijk liefje van een Amerikaanse president was!quote:Op maandag 22 oktober 2018 14:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bruce Willis is die van o.a. de Die Hard films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |