Kijk straks even bij de Opties hoe de settings van die knoppen staan (selecteer bovenin wel eerst 'alle instellingen').quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah mooi! Tot op heden alleen bas.
Aaah, dat zijn de tips!quote:Op zondag 21 oktober 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk straks even bij de Opties hoe de settings van die knoppen staan (selecteer bovenin wel eerst 'alle instellingen').
Bij mij stonden ze default op +/- 30% ipv +/- 100% en volgens mij heb je dat nu ook.
Daardoor had ik bij status 'uit' nog steeds bas etc., wat ik niet wilde.
Maar je kan alle parameters aanpassen, dus kiek moar...
Nee, die ligt thuis niets te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je mic er eigenlijk ook op aangesloten?
Alstu!quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aaah, dat zijn de tips!Het is enorm wennen, maar dit gaat goed komen in de toekomst. Erg blij met je Virtual DJ suggestie.
je hebt je controller mee op vakantiequote:Op zondag 21 oktober 2018 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die ligt thuis niets te doen.
Wat moet 'ie anders doen?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je controller mee op vakantie?
Weet ik niet, maar als ik op vakantie ben neem ik zou ik denk ik zulke apparatuur niet meenemenquote:
Ja, video is ook levenslang bij deze licentie.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu!
Ik gebruik het nu een jaar of 10 en ik ontdek nog regelmatig nieuwe handigheidjes.
De updates komen ook regelmatig als je VDJ opstart, hoewel het de laatste tijd vooral video gerelateerde funties zijn. Die gebruik ik niet, maar je kan nu ook streamen naar YouTube via een webcam...
Ja mèn, is hobby.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je controller mee op vakantie?
Ik ook niet, maar Lucky zit volgens mij niet ver van huis en dat ding past makkelijk op de passagiersstoel...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als ik op vakantie ben neem ik zou ik denk ik zulke apparatuur niet meenemen
Leuk hè?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Lucky zit volgens mij niet ver van huis en dat ding past makkelijk op de passagiersstoel...
Ja, ik vind het geweldig en ontspannend. Knippen en plakken ook.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk hè?
Vanmiddag ruim 3 uur zitten knippen en plakken voor de Halloween openings jingle, voordat het naar mijn zin was. Zo'n 40 muziekfragmenten en samples gebruikt.
Heerlijk zitten pielen tot op de honderste seconde...
Jingles maken vind ik geweldig werk, maar de uren vliegen voorbij als ik er mee bezig ben.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik vind het geweldig en ontspannend. Knippen en plakken ook.De meeste mensen hebben geen idee hoeveel werk het is, maar die jij bij je reguliere shows gebruikt is helemaal top en zit een akelige bult werk in. Dat hoor je en dat maakt deze hobby zo tof. Dat je hoort dat mensen er moeite in steken, pure passie.
Voor een eerste keer met een nieuwe controller én software valt het me niet tegen.quote:
Ja precies. Dat 'hoorspel' ook. Uren werk. 1 x draaien en klaar in een paar minuten.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jingles maken vind ik geweldig werk, maar de uren vliegen voorbij als ik er mee bezig ben.
Ze kosten vaak meer tijd dan de eenmalige set waarvoor ze zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |