Hùh, waarom gaat je vakantie niet door dan?quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo wel afhaken, mijn herfstvakantie gaat dit jaar niet door...
Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies. Dat 'hoorspel' ook. Uren werk. 1 x draaien en klaar in een paar minuten.
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh, waarom gaat je vakantie niet door dan?
Dan heb je een best bossie jingles liggen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort eens een show doen met alleen maar selfmade jingles...
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Ja, aardig wat met allerlei variaties op een thema...quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je een best bossie jingles liggen.
Dan gaat ie toch al jaren niet door?! Komende week is trouwens tentamenweek voor de VU-studenten. Ik heb geen tentamens though, topshowquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik al jaren niet meer op school zit en en er dus geen automatisch recht op heb...
Yep. Trusten, Mad en dank je wel.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, piel ze en het wordt ongetwijfeld vervolgd...
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
hier kan ik toch niet stil op blijven zitten ofzo!
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
Toch nog heel even luisteren wat Lucky er van bakt met zijn nieuwe speelgoed..
lig gewoon op bedquote:Op zondag 21 oktober 2018 23:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wel alles in je leefruimte aan de kant geskupt.
Lol, nee, dat schiet niet op.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lig gewoon op bedKan niet echt losgaan terwijl ik koptelefoon aan laptop heb vast zitten, als ik dat niet doe is geluid veel zachter
Wel voor middernacht graag, want dan ga ik wel naar bed.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal alles speciaal voor je nog even laten trillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |