Zijn verzekering.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie betaalt z’n zorgkosten? Lijkt me vrij prijzig.
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.quote:
Ja, maar dan moet je denk ik veel verkopen. Dat zal geinvesteerd zijn. Maar ik neem aan dat iemand (net als Nouri ook) op dat niveau een hele goede maar dure verzekering heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterkquote:
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterk
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kentquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.
Stairway to heaven zegt me wel wat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kent
Hoe was dat festival?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Ken je Greta van Fleet?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.quote:
Geklikt, maar zegt me eigenlijk ook weinig, toen ik net zei dat het me bekend voorkwam moet ik in de war geweest zijn met een ander liedje.quote:
Heeft inderdaad behoorlijk wat van Led Zep weg inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je Greta van Fleet?
Vind je wellicht wel wat als je Led Zeppelin leuk vindt.
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.
Ik heb niet alles gezien. Toen ik er aan kwam was net de Amy Winehouse coveract bezig. Die heb ik maar half mee gepakt. Even rond gelopen om te kijken wat er allemaal te doen was. Ik kwam toch voor de QUeen en Led Zeppelin act.
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?
Ja de prijs van muntjes op die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.
Ik heb niet alles gezien. Toen ik er aan kwam was net de Amy Winehouse coveract bezig. Die heb ik maar half mee gepakt. Even rond gelopen om te kijken wat er allemaal te doen was. Ik kwam toch voor de QUeen en Led Zeppelin act.
Een beetje act heeft dat wel in zijn of haar repertoir.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?
Ken alleen de naam.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je niet gevraagd hebt welke het is. Of ken je Led Zeppelin zelf ook niet?
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de prijs van die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.
Dit ken je toch wel jojo?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ken alleen de naam.
Of moet ik me nu schamen?
Waarom dan? Straks komt er niemand meerquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen.
Ja, maar kan het niet meezingen ofzo.quote:
Stop met die marketing terminologie Roland.quote:
het boeit festivalgangers geen reetquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan? Straks komt er niemand meer
Zo zag ik straks op de sociale media een gozer voorbij komen die nieuwe liedjes in een '80 jasje stopt. In alle gevallen klonk dat beter dan die nieuwe shit.quote:
Het viel als ik nu terugreken op zich wel mee. 2.75 per muntje. Daar kreeg je al een bekertje cola voor. Gewoon kroeg prijzen volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de prijs van muntjes op die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.
Welke spelfoutquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij moet nog ff dimmen. Die spelfout ben ik nog niet vergeten.
Ja, de 1 raakt haar zoon kwijt, de ander laat haar dochter verdrinken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer een kind verdronken hè. Man man man.
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen komend seizoen zonder CR.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Nu tijd voor Real Madrid. Al zal ik het denk ik niet helemaal kijken. Iets met een wekker en 6 uur
Verschrikkelijk hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de 1 raakt haar zoon kwijt, de ander laat haar dochter verdrinken.
Ik zet Real maar even op de achtergrond aan.quote:
Geklikt. Spijt van.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n lekkere plaat he
Wat vind je van Young gun silverfox?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet geklikt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)quote:
Hot Dad?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo zag ik straks op de sociale media een gozer voorbij komen die nieuwe liedjes in een '80 jasje stopt. In alle gevallen klonk dat beter dan die nieuwe shit.
quote:
Dankje. Compliment wel.quote:
Aardig dat je deze vraag stelt, maar niemand zit te wachten op een uitleg van Lenny wat hij leuk vindt. Je stelt deze vraag alleen maar uit beleefdheid, want feitelijk interesseert het jou ook geen zak.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aardig dat je deze vraag stelt, maar niemand zit te wachten op een uitleg van Lenny wat hij leuk vindt. Je stelt deze vraag alleen maar uit beleefdheid, want feitelijk interesseert het jou ook geen zak.
Hardstyle, altijd hardstyle. Dan blijft er tenminste een lekker tempo in het schoonmaken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik aan het schoonmaken ben, heb ik vaak op de tv het concert van Queen in Wembley er op.
Deze klinkt wel erg smoothquote:
George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik aan het schoonmaken ben, heb ik vaak op de tv het concert van Queen in Wembley er op.
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Dat zei ik vandaag ook al.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Ik ben voorzichtig fan aan het worden.quote:
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardstyle, altijd hardstyle. Dan blijft er tenminste een lekker tempo in het schoonmaken.
Ik ga kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.
Er is ook niets mis met hardstyle. Zeker niet tijdens het schoonmakenquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.
Zonde. Zit best wat potentie in.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook al.
Jammer dat hij niks met mijn tips doet.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Freddy Mercury is echt een waanzinnige overwinning voor AIDS geweest
Zijn muziek was daarentegen gewoon AIDS
Ik luister nu Stromae.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)
Ik had een mooi nummer van Queen in gedachte voor Love Parade 2011, "Under pressure". Maar er kwam geen 2011 editie.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Encore un foisquote:
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of nietquote:
Sowquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken het niet moet ik toegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)
Mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik even in de trog voor m'n jaarlijkse wasbeurt. Lief zijn.
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan datquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
Ik ben dit nummer ooit per toeval tegengekomen terwijl het niet mijn ding is, maar vond wel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel. Bal goed gegeven. Van Persie niet de snelste maar weet precies wat te doen. Vind dat mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan dat
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Je zit dan helemaal op 1 lijn met Klaasweetallesquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Drank?quote:
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is puur genot
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.
Een vermiste vrouw die op fok zit zie ik dankzij google cache.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.
gaat het nou nog steeds over dat nigeriaanse meisje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje vaag om iemand net als een crimineel R. te noemen als hij vermist is.
Hij is een zij?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat het nou nog steeds over de nigeriaanse meisje?
de meisje ook.quote:
als hij vermist is.quote:
je weet het maar nooit tegenwoordig stijnquote:
Is ook zo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet het maar nooit tegenwoordig stijn
Grand Budapest op npo2 straksquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Ik snap oprecht niets van de posts op deze pagina
Ik mis een hoop nieuws geloof ik
Hij staat op opnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grand Budapest op npo2 straks
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
quote:53-jarige Astrid R. vermist, familie wanhopig
Monique (DJMO) 19-08-2018 19:12 print
Sinds afgelopen donderdag wordt de 53-jarige Astrid R. uit Koog aan de Zaan vermist. Ze is die dag rond 22:00 uur voor het laatst gezien door haar zoon. Na die tijd heeft Astrid nog wat berichten op Facebook geplaatst die volgens haar partner Cor wijzen op een ‘soort afscheid van alles en iedereen’ . Cor: “Als laatste heeft ze mij om 02:29 uur in de nacht van donderdag op vrijdag een soort afscheid sms gestuurd. Daarna is er niets meer van haar vernomen”.
Zaterdag is er een burgernetbericht verzonden en is er ook met de politiehelikopter naar haar gezocht, zonder resultaat. Astrid droeg op het moment van haar verdwijning een beige of blauwe broek, een t-shirt, teenslippers. Ze heeft lang zwart haar. Ze heeft het huis verlaten zonder ook maar iets mee te nemen. Haar familie maakt zich ernstig zorgen en roept dan ook op om mensen die Astrid gezien hebben contact op te nemen met de politie op telefoonnummer 0800-6070. Astrid is op FOK! ook bekend als lady-wrb.
Oei klotequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:
[..]
raarquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik niet in ieder geval.quote:
nooit van die naam gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
De illuminatie zit hierachter..quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je levenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De illuminatie zit hierachter..
@JC @DP
allah is ook godquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
Zou ze op fok ook mysterieuze dingen hebben gepostquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even een sigaret en dan maar bed
Zeer goedquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?
oldschool runescapequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Freecellquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Vandaag was het een drukke dag. Heb potgrond toegevoegd en groeimiddelenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.
je begint als level 3quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dan keer samen streamen. Ben wel level 0 nog
nog naar de kerk geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:03 schreef KingRoland het volgende:
knut die oldschool runescape gaat spelen is wel genot
GENIETENquote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
Bij Lozano ging de NOS ook redelijk los, terwijl hij de bal niet helemaal lekker raakte en deze met nog al wat geluk in de goal belanddequote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
Abonnement, geen last vanquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ik had zin in koffie, totdat FokAds mij Senseo liet zien.
ik heb er al een paar op maar ze smaken me niet zo als normaal vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Top 100 van zondag 19 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1600 Automatische postbot
027. 0131 Ajacied422
037. 0103 Dven
047. 0090 onlogisch
050. 0089 JR-Style-93
055. 0081 Wereldgozer
071. 0065 AFCNiels
071. 0065 Jojoortje
075. 0063 Doublepain
084. 0054 Drizzt_DoUrden
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
Jij werkt bij de Xenos tegenwoordig?quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:19 schreef Masterminded het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug.
Stijn is een postbezorger. (Nee, niet dat soort post Saind)quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij werkt bij de Xenos tegenwoordig?
(lol)quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:19 schreef Masterminded het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug.
Folders of 'echte' post?quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is een postbezorger. (Nee, niet dat soort post Saind)
Vroeger, hadden alleen mannekes van 15 jaar een krantenwijk. Nu zijn het obese bejaarden in scootmobiels.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij werkt bij de Xenos tegenwoordig?
Wacht ik snap hem nietquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn is een postbezorger. (Nee, niet dat soort post Saind)
Ahhjaquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat ie doelt op kabouterpost ofzo
Jezus. De kater van Saind neemt serieuze vormen aan.quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
denk dat ie doelt op kabouterpost ofzo
quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahhja
Pff vroeg wel
Ik heb m'n ouders beloofd een nieuwe wc bril voor ze te gaan kopen, ik moet me nu al waanzinnig inhouden om er geen te halen met allemaal schelpen en dolfijnen enzo
Ik snap niet dat je kijkt naar een gast die gewoon door de stad loopt.quote:
Lig nog in bed, net tien uur geslapen. Ben beetje dufquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. De kater van Saind neemt serieuze vormen aan.
Hoe vond je de hondenfilm van Wes?quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Lig nog in bed, net tien uur geslapen. Ben beetje duf
Ons huis wordt geschilderd. Nu steigers bouwen enzo. Zoontje vindt het machtig interessant.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag boys?
Hij speelt nu God of War, dat spel zou voor mij wel een reden zijn om zon xbox/ps te kopenquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je kijkt naar een gast die gewoon door de stad loopt.
Alleen mongolen kijken daarnaar.
ah nice, eindelijk. Hoelang hebben ze nodig?quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ons huis wordt geschilderd. Nu steigers bouwen enzo. Zoontje vindt het machtig interessant.
is ps exclusivequote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij speelt nu God of War, dat spel zou voor mij wel een reden zijn om zon xbox/ps te kopen
Twee weken denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah nice, eindelijk. Hoelang hebben ze nodig?
Nog niet gezienquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe vond je de hondenfilm van Wes?
Dat mag ik hopen voor dat geld.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aardig tijdje, ben je voorlopig wel weer even er vanaf.
Dan PS.quote:
jammer ja, helaas noodzakelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor dat geld.
Waarom doe je dat niet zelf?quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ons huis wordt geschilderd. Nu steigers bouwen enzo. Zoontje vindt het machtig interessant.
Dat is een goeie game, inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij speelt nu God of War, dat spel zou voor mij wel een reden zijn om zon xbox/ps te kopen
Ze heeft toch een vent, idioot.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als zwangere vrouw op de steiger.
Dom varken.
Veel te groot oppervlakte. En een huis schilderen laat ik liever door een vakman doen.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Oh, wacht. Die gast sneed zichzelf met een mesje. Misschien is het in dat geval wel verstandig het hele zaakje uit te besteden ja
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doenquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel te groot oppervlakte. En een huis schilderen laat ik liever door een vakman doen.
Schoonmaken, schuren, grondverf, schilderen.
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doen
Die heeft toch dat ongeluk gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft toch een vent, idioot.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
#TeamGGMM tshirt heb ik alweer aan.
Ah, het was een excuus om over je eigen "prestaties" te gaan praten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doen
Je kozijntjes voor en achter passen prima in het oppervlakte van een voordeur. Wat een ongelooflijk domme post dit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.
Hij vist naar een complimentje.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.
Ik ga morgen weer beginnen. Echt enorm geslackt de afgelopen weken. Er zijn geen excuses voor. 3 weken vakantie zijn dodelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:49 schreef Tarado het volgende:
training zit er weer op, wel een rugspiertje verrekt lijkt het
bij ons is er een nieuwe stagiaire, tenminste eentje die er wat van wil maken ipv alleen de gebruikte gewichten weer terughangen dus krijg tussendoor een beetje prive training, beetje hulp met de details is toch altijd prettigquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer beginnen. Echt enorm geslackt de afgelopen weken. Er zijn geen excuses voor. 3 weken vakantie zijn dodelijk.
Wat ben jij dom.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kozijntjes voor en achter passen prima in het oppervlakte van een voordeur. Wat een ongelooflijk domme post dit.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij ons is er een nieuwe stagiaire, tenminste eentje die er wat van wil maken ipv alleen de gebruikte gewichten weer terughangen dus krijg tussendoor een beetje prive training, beetje hulp met de details is toch altijd prettig
Ken ook zo'n type, ziet er alleen niet uit als ze een jurkje aanheeft.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is niet mijn type maar wel geschikt als trainer
nog in Z Korea?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees een kleine 10 posts terug en onlo is alweer voor dom uitgemaakt. Some things never change...
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.quote:
Hawker center gepakt?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.
Singapore, dan moet ik toch altijd aan de 4 floors of whores denkenquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.
Ik ben altijd geïntrigeerd door die chicken ricequote:
Hoe noem je hetgeen je hier doet dan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:47 schreef Saind het volgende:
Ik zou mezelf echt dood eten in Singapore
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore, dan moet ik toch altijd aan de 4 floors of whores denken
Ze gooien er waarschijnlijk gewoon wat coke door ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben altijd geïntrigeerd door die chicken rice
Klinkt helemaal niet zo goed maar iedereen wordt er leip van
Mezelf dood drinkenquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe noem je hetgeen je hier doet dan?
Mijn hotel lounge is all inclusive...quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mezelf dood drinken
Dat is daar niet echt betaalbaar toch?
Tiger en cocktails?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn hotel lounge is all inclusive...
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet dat je er veel aan mist maar het is wel grappig
These prostitutes are mostly freelancers who are in Singapore on tourist visas and thus working illegally, and the complex is thus regularly raided by police.[6] They are primarily from Vietnam, Thailand, Philippines, Indonesia, Russia, Ukraine and a few from mainland China and South America.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.
ja inderdaad en Indonesisch maar toch ook wel wat Afrikaans en Russisch en uiteraard ook nog een paar ladyboy barretjesquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.
Dempsey Hill ben je al geweest? Dat vond ik wel leuk, ik weet niet meer welk restaurant ik daar wasquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Goed, mijn APAC werkdag zit erop. Nu even het zwembad in en dan begint straks mijn EMEA werkdag...
Ik ben iets aan het lezen over wifi-tracking.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Goed, mijn APAC werkdag zit erop. Nu even het zwembad in en dan begint straks mijn EMEA werkdag...
Ik zit op Orchard Rd, ben gister wel naar de East coast geweest. Dat was heerlijk langs het water wandelen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dempsey Hill ben je al geweest? Dat vond ik wel leuk, ik weet niet meer welk restaurant ik daar was
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het lezen over wifi-tracking.
is wel de moeite waardquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit op Orchard Rd, ben gister wel naar de East coast geweest. Dat was heerlijk langs het water wandelen.
Dempsey Hill zegt mij niet direct iets.
Gaat meer over de combi van dat tracken en de nieuwe privacyregels en of dat allemaal wel mag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.
dat het niet mee gaat vallenquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Bate Borisov - PSV
Wat denken jullie?
matige opquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
Dat is het lot wat een forumbeest met zich meedraagt. Iets met hoge bomen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees een kleine 10 posts terug en onlo is alweer voor dom uitgemaakt. Some things never change...
daarom, ik hoop wel dat ze doorgaan, moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor niveau Bate en ook Kiev zijnquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is helaas voor elke Nederlandse club tegenwoordig zo
Schijnbaar counterploegen, hopelijk geven we hun de bal ipv op zijn Nederlands willen winnen elke keer (en dan hopeloos falen)quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik hoop wel dat ze doorgaan, moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor niveau Bate en ook Kiev zijn
Weet nooit echt wat erin moetquote:
Steek voortaan wat moeite in de OP.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
moksi meti?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen
Ik droomde dat ik met raja Surinaamse broodjes ging eten. Toen werd ik wakker en had ik honger
Maar hij deed het niet, dat is het probleem.. Ook geen Ajax topic...quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek voortaan wat moeite in de OP.
Stijn had dit beter gedaan.
Wat een flut OP.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
Praat voor jezelf manquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een flut OP.
Neem eens een voorbeeld aan Stijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |