Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
Ken het niet moet ik toegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)
Mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik even in de trog voor m'n jaarlijkse wasbeurt. Lief zijn.
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan datquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
Ik ben dit nummer ooit per toeval tegengekomen terwijl het niet mijn ding is, maar vond wel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
Het lijkt zo simpel. Bal goed gegeven. Van Persie niet de snelste maar weet precies wat te doen. Vind dat mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan dat
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Je zit dan helemaal op 1 lijn met Klaasweetallesquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Drank?quote:
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is puur genot
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |