George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik aan het schoonmaken ben, heb ik vaak op de tv het concert van Queen in Wembley er op.
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Dat zei ik vandaag ook al.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Ik ben voorzichtig fan aan het worden.quote:
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardstyle, altijd hardstyle. Dan blijft er tenminste een lekker tempo in het schoonmaken.
Ik ga kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.
Er is ook niets mis met hardstyle. Zeker niet tijdens het schoonmakenquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.
Zonde. Zit best wat potentie in.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook al.
Jammer dat hij niks met mijn tips doet.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Freddy Mercury is echt een waanzinnige overwinning voor AIDS geweest
Zijn muziek was daarentegen gewoon AIDS
Ik luister nu Stromae.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)
Ik had een mooi nummer van Queen in gedachte voor Love Parade 2011, "Under pressure". Maar er kwam geen 2011 editie.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Encore un foisquote:
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of nietquote:
Sowquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken het niet moet ik toegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)
Mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik even in de trog voor m'n jaarlijkse wasbeurt. Lief zijn.
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan datquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
Ik ben dit nummer ooit per toeval tegengekomen terwijl het niet mijn ding is, maar vond wel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Het lijkt zo simpel. Bal goed gegeven. Van Persie niet de snelste maar weet precies wat te doen. Vind dat mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan dat
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Je zit dan helemaal op 1 lijn met Klaasweetallesquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Drank?quote:
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is puur genot
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.
Een vermiste vrouw die op fok zit zie ik dankzij google cache.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.
gaat het nou nog steeds over dat nigeriaanse meisje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje vaag om iemand net als een crimineel R. te noemen als hij vermist is.
Hij is een zij?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat het nou nog steeds over de nigeriaanse meisje?
de meisje ook.quote:
als hij vermist is.quote:
je weet het maar nooit tegenwoordig stijnquote:
Is ook zo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet het maar nooit tegenwoordig stijn
Grand Budapest op npo2 straksquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Ik snap oprecht niets van de posts op deze pagina
Ik mis een hoop nieuws geloof ik
Hij staat op opnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grand Budapest op npo2 straks
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
quote:53-jarige Astrid R. vermist, familie wanhopig
Monique (DJMO) 19-08-2018 19:12 print
Sinds afgelopen donderdag wordt de 53-jarige Astrid R. uit Koog aan de Zaan vermist. Ze is die dag rond 22:00 uur voor het laatst gezien door haar zoon. Na die tijd heeft Astrid nog wat berichten op Facebook geplaatst die volgens haar partner Cor wijzen op een ‘soort afscheid van alles en iedereen’ . Cor: “Als laatste heeft ze mij om 02:29 uur in de nacht van donderdag op vrijdag een soort afscheid sms gestuurd. Daarna is er niets meer van haar vernomen”.
Zaterdag is er een burgernetbericht verzonden en is er ook met de politiehelikopter naar haar gezocht, zonder resultaat. Astrid droeg op het moment van haar verdwijning een beige of blauwe broek, een t-shirt, teenslippers. Ze heeft lang zwart haar. Ze heeft het huis verlaten zonder ook maar iets mee te nemen. Haar familie maakt zich ernstig zorgen en roept dan ook op om mensen die Astrid gezien hebben contact op te nemen met de politie op telefoonnummer 0800-6070. Astrid is op FOK! ook bekend als lady-wrb.
Oei klotequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:
[..]
raarquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik niet in ieder geval.quote:
nooit van die naam gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
De illuminatie zit hierachter..quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je levenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De illuminatie zit hierachter..
@JC @DP
allah is ook godquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
Zou ze op fok ook mysterieuze dingen hebben gepostquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |