Welke spelfoutquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij moet nog ff dimmen. Die spelfout ben ik nog niet vergeten.
Ja, de 1 raakt haar zoon kwijt, de ander laat haar dochter verdrinken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer een kind verdronken hè. Man man man.
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen komend seizoen zonder CR.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef Bos81 het volgende:
Nu tijd voor Real Madrid. Al zal ik het denk ik niet helemaal kijken. Iets met een wekker en 6 uur
Verschrikkelijk hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, de 1 raakt haar zoon kwijt, de ander laat haar dochter verdrinken.
Ik zet Real maar even op de achtergrond aan.quote:
Geklikt. Spijt van.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit blijft toch ook zo'n lekkere plaat he
Wat vind je van Young gun silverfox?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet geklikt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)quote:
Hot Dad?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo zag ik straks op de sociale media een gozer voorbij komen die nieuwe liedjes in een '80 jasje stopt. In alle gevallen klonk dat beter dan die nieuwe shit.
quote:
Dankje. Compliment wel.quote:
Aardig dat je deze vraag stelt, maar niemand zit te wachten op een uitleg van Lenny wat hij leuk vindt. Je stelt deze vraag alleen maar uit beleefdheid, want feitelijk interesseert het jou ook geen zak.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aardig dat je deze vraag stelt, maar niemand zit te wachten op een uitleg van Lenny wat hij leuk vindt. Je stelt deze vraag alleen maar uit beleefdheid, want feitelijk interesseert het jou ook geen zak.
Hardstyle, altijd hardstyle. Dan blijft er tenminste een lekker tempo in het schoonmaken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik aan het schoonmaken ben, heb ik vaak op de tv het concert van Queen in Wembley er op.
Deze klinkt wel erg smoothquote:
George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik aan het schoonmaken ben, heb ik vaak op de tv het concert van Queen in Wembley er op.
Het is gewoon de waarheid.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Dat zei ik vandaag ook al.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel aardig. Doe gewoon eens wat aardiger.
Ik ben voorzichtig fan aan het worden.quote:
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hardstyle, altijd hardstyle. Dan blijft er tenminste een lekker tempo in het schoonmaken.
Ik ga kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
George Michael die somebody tot love zingt is echt erg goed jojo. Zoek die shit op.
Er is ook niets mis met hardstyle. Zeker niet tijdens het schoonmakenquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M’n zoontje vindt dat leuk, Onlo.
Zonde. Zit best wat potentie in.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zei ik vandaag ook al.
Jammer dat hij niks met mijn tips doet.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Freddy Mercury is echt een waanzinnige overwinning voor AIDS geweest
Zijn muziek was daarentegen gewoon AIDS
Ik luister nu Stromae.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar hou jij van Lenny? (Muziek bedoel ik voordat je dadelijk allemaal met je ranzige seksvoorkeuren aan komt.)
Ik had een mooi nummer van Queen in gedachte voor Love Parade 2011, "Under pressure". Maar er kwam geen 2011 editie.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:25 schreef Saind het volgende:
Encore un foisquote:
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of nietquote:
Sowquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
| Forum Opties | |
|---|---|