Zijn verzekering.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie betaalt z’n zorgkosten? Lijkt me vrij prijzig.
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.quote:
Ja, maar dan moet je denk ik veel verkopen. Dat zal geinvesteerd zijn. Maar ik neem aan dat iemand (net als Nouri ook) op dat niveau een hele goede maar dure verzekering heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterkquote:
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterk
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kentquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.
Stairway to heaven zegt me wel wat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kent
Hoe was dat festival?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Ken je Greta van Fleet?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.quote:
Geklikt, maar zegt me eigenlijk ook weinig, toen ik net zei dat het me bekend voorkwam moet ik in de war geweest zijn met een ander liedje.quote:
Heeft inderdaad behoorlijk wat van Led Zep weg inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken je Greta van Fleet?
Vind je wellicht wel wat als je Led Zeppelin leuk vindt.
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.
Ik heb niet alles gezien. Toen ik er aan kwam was net de Amy Winehouse coveract bezig. Die heb ik maar half mee gepakt. Even rond gelopen om te kijken wat er allemaal te doen was. Ik kwam toch voor de QUeen en Led Zeppelin act.
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?
Ja de prijs van muntjes op die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.
Ik heb niet alles gezien. Toen ik er aan kwam was net de Amy Winehouse coveract bezig. Die heb ik maar half mee gepakt. Even rond gelopen om te kijken wat er allemaal te doen was. Ik kwam toch voor de QUeen en Led Zeppelin act.
Een beetje act heeft dat wel in zijn of haar repertoir.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond de Amy Winehouse coveract stomdronken op het podium?
Ken alleen de naam.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je niet gevraagd hebt welke het is. Of ken je Led Zeppelin zelf ook niet?
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de prijs van die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.
Dit ken je toch wel jojo?quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ken alleen de naam.
Of moet ik me nu schamen?
Waarom dan? Straks komt er niemand meerquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen.
Ja, maar kan het niet meezingen ofzo.quote:
Stop met die marketing terminologie Roland.quote:
het boeit festivalgangers geen reetquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dan? Straks komt er niemand meer
Zo zag ik straks op de sociale media een gozer voorbij komen die nieuwe liedjes in een '80 jasje stopt. In alle gevallen klonk dat beter dan die nieuwe shit.quote:
Het viel als ik nu terugreken op zich wel mee. 2.75 per muntje. Daar kreeg je al een bekertje cola voor. Gewoon kroeg prijzen volgens mij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja de prijs van muntjes op die festivals loopt echt de spuigaten uit. Ook de aanschaf voor tickets gaan richting de 100 euro voor 35k+ mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |