Zijn verzekering.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie betaalt z’n zorgkosten? Lijkt me vrij prijzig.
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.quote:
Ja, maar dan moet je denk ik veel verkopen. Dat zal geinvesteerd zijn. Maar ik neem aan dat iemand (net als Nouri ook) op dat niveau een hele goede maar dure verzekering heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij was zelf ook heel rijk, ik dacht jaren de best verdienende sportman ter wereld.
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterkquote:
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kent Led Zeppelin niet??? Lijkt me sterk
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kentquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou ook geen liedje van ze kunnen opnoemen.
Stairway to heaven zegt me wel wat ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stairway to heaven!? Whole lotta love!? Kashmir!? Dat zijn toch nummers die iedereen wel kent
Hoe was dat festival?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Ken je Greta van Fleet?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:44 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om een bakkie te zetten. Ook even uitrusten en bijkomen van o.a. een erg goede Led Zeppelin Coverband
Wel leuk. VOlgens mij ook wel goed bezocht. Eten en drinken was ook prima. Natuurlijk niet goedkoop, maar dat is meestal bij festival zonder entree. Ze moeten ergens de inkomsten vandaan halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |