quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon accepteren joh.
Jaren terug ook een tv opgehaald van iemand van Fok. In het vraag en aanbod topic notabene.
Maar dat was nog een tv met een enorme kont weet je wel. Ik voelde me enorm met dat ding verbonden.
Mijn vriendin vroeg laatst of mijn TV in de slaapkamer mocht staan, zodat ze wat kon kijken op bed. En in mijn hoofd dacht ik, ben je gek.. weet je wat zo'n ding weegt!?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon accepteren joh.
Jaren terug ook een tv opgehaald van iemand van Fok. In het vraag en aanbod topic notabene.
Maar dat was nog een tv met een enorme kont weet je wel. Ik voelde me enorm met dat ding verbonden.
Als ze het komen ophalen is altijd wel chill. Vooral met zware, onpraktische dingen. Laatst nog twee deuren verkocht. Nou prima.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goden zijn dat altijd hé
Daarom mijd ik marktplaats ook altijd. Ik geef het weg of ik gooi het weg.
Oja, kan ik ook wel doen. Die van mij staat stof te verzamelen in het rommelhok.quote:
Ga niet in mijn markt zitten hengelen, dikke!quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, kan ik ook wel doen. Die van mij staat stof te verzamelen in het rommelhok.
Mijn buurman heeft zijn schutting weg gedaan, hij wil iets nieuws. Hij had echt een extreem slechtte schutting. Even op de weggeefhoek gezet en een dag later kwamen mensen die belabberde schutting afbreken en meenemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ze het komen ophalen is altijd wel chill. Vooral met zware, onpraktische dingen. Laatst nog twee deuren verkocht. Nou prima.
Ik las dat hij nog kan reageren door zijn wenkbrauwen te bewegen. Ik weet niet wat erger is, alleen dat nog kunnen of maar helemaal weg zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
NOS Over Nouri, als mensen het boeiend vinden.
https://nos.nl/artikel/22(...)-iets-meer-rust.html
Misschien om te gebruiken als brandhout.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft zijn schutting weg gedaan, hij wil iets nieuws. Hij had echt een extreem slechtte schutting. Even op de weggeefhoek gezet en een dag later kwamen mensen die belabberde schutting afbreken en meenemen.
Als ze maar lang tot hun god bidden zal het wel goed komen. Ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dat hij nog kan reageren door zijn wenkbrauwen te bewegen. Ik weet niet wat erger is, alleen dat nog kunnen of maar helemaal weg zijn.
Hij kan dus wel nog flirten.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dat hij nog kan reageren door zijn wenkbrauwen te bewegen. Ik weet niet wat erger is, alleen dat nog kunnen of maar helemaal weg zijn.
Alleen heeft hij er weinig meer aan als hij succes heeft, het enige wat nog beweegt is zijn hoofd.quote:
Slechtte.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft zijn schutting weg gedaan, hij wil iets nieuws. Hij had echt een extreem slechtte schutting. Even op de weggeefhoek gezet en een dag later kwamen mensen die belabberde schutting afbreken en meenemen.
Dat kunnen, denk ik. Want dan heb je enig besef van wat je situatie is waardoor je ook weet dat je vast zit in een lichaam en geest dat weinig meer kan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien zijn tong ook.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen heeft hij er weinig meer aan als hij succes heeft, het enige wat nog beweegt is zijn hoofd.
Pffff. Heftig ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kunnen, denk ik. Want dan heb je enig besef van wat je situatie is waardoor je ook weet dat je vast zit in een lichaam en geest dat weinig meer kan.
Ik heb een oom gehad dat was een kasplantje, die ging mokken als je de tv zender verzetten en als hij dan teruggezet werd, was ie weer 'vrolijk'. Kon z'n kwijl nog niet binnen houden. Heel dat gezin is eraan onderdoor gegaan.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen heeft hij er weinig meer aan als hij succes heeft, het enige wat nog beweegt is zijn hoofd.
Of Friso, hoe dat allemaal gegaan is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pffff. Heftig ja.
Vraag me ook regelmatig af hoe het met Schumacher is. Daar wordt echt weinig nieuws naar buiten gebracht.
Ik las afgelopen week dat hij ging verhuizen naar een of ander eiland.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pffff. Heftig ja.
Vraag me ook regelmatig af hoe het met Schumacher is. Daar wordt echt weinig nieuws naar buiten gebracht.
Ben benieuwd wat hij nog kan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
O nee, toch niet
https://racingnews365.nl/(...)m-michael-schumacher
Ik denk bijna niks, als je ook maar een beetje gangbaar bent, dan zou je wel eens naar buiten willen lijkt me.quote:
Wie betaalt z’n zorgkosten? Lijkt me vrij prijzig.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk bijna niks, als je ook maar een beetje gangbaar bent, dan zou je wel eens naar buiten willen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |