305 op Amazon.dequote:Op zondag 19 augustus 2018 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is ook wel een mooie, alleen ook al zo duur.
https://shop.lego.com/nl-(...)1g%21325507474244%21
Wat wil je verkopen?quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Verkopen op marktplaats is toch een drama.
Kom je daar nog van af ja? De tv’s zijn al zo goedkoop tegenwoordig.quote:
De man die de gehaktballen snijdt.quote:
Moe. Was al moe, ben ik nog naar de AH XL gegaan, dat was niet handig.. veel te veel prikkels. Maar nu chill ik hem lekker thuisquote:Op zondag 19 augustus 2018 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wel goed. Was sowieso een lekkere zondag wel.
Met jou verder Geo?
Geoappelmoes niet kennen.quote:
Ja, da's nu te laat. Altijd tot het laatste moment wachten jij.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan 'm ook weggeven, aan een goede vriend bijvoorbeeld. Iemand zoals ik
Wat heb jij dan ook alweer dat je allergisch bent voor teveel prikkels? Vergeef me, m’n geheugen laat me in de steek.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De man die de gehaktballen snijdt.
[..]
Moe. Was al moe, ben ik nog naar de AH XL gegaan, dat was niet handig.. veel te veel prikkels. Maar nu chill ik hem lekker thuis
Nee, ik vroeg de absolute bodemprijs om er snel van af te zijn en dan nog de helft bieden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom je daar nog van af ja? De tv’s zijn al zo goedkoop tegenwoordig.
Of is dat het probleem ook?
Goden zijn dat altijd héquote:Op zondag 19 augustus 2018 21:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg de absolute bodemprijs om er snel van af te zijn en dan nog de helft bieden.
Ik ga hem kopen en dan voor je neus kapot stampen. Meer weet ik niet hoe dat beeldjesgrapje gaat van foks.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg de absolute bodemprijs om er snel van af te zijn en dan nog de helft bieden.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen en dan voor je neus kapot stampen. Meer weet ik niet hoe dat beeldjesgrapje gaat van foks.
Gewoon accepteren joh.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik een blu-ray speler.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon accepteren joh.
Jaren terug ook een tv opgehaald van iemand van Fok. In het vraag en aanbod topic notabene.
Maar dat was nog een tv met een enorme kont weet je wel. Ik voelde me enorm met dat ding verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |