quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij ons is er een nieuwe stagiaire, tenminste eentje die er wat van wil maken ipv alleen de gebruikte gewichten weer terughangen dus krijg tussendoor een beetje prive training, beetje hulp met de details is toch altijd prettig
Ken ook zo'n type, ziet er alleen niet uit als ze een jurkje aanheeft.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is niet mijn type maar wel geschikt als trainer
nog in Z Korea?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees een kleine 10 posts terug en onlo is alweer voor dom uitgemaakt. Some things never change...
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.quote:
Hawker center gepakt?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.
Singapore, dan moet ik toch altijd aan de 4 floors of whores denkenquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee Singapore sinds zaterdag. Morgen vlieg ik naar KL en dan donderdag terug naar Singapore. Zaterdag eindelijk naar huis.
Ik ben altijd geïntrigeerd door die chicken ricequote:
Hoe noem je hetgeen je hier doet dan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:47 schreef Saind het volgende:
Ik zou mezelf echt dood eten in Singapore
Die ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Singapore, dan moet ik toch altijd aan de 4 floors of whores denken
Ze gooien er waarschijnlijk gewoon wat coke door ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben altijd geïntrigeerd door die chicken rice
Klinkt helemaal niet zo goed maar iedereen wordt er leip van
Mezelf dood drinkenquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe noem je hetgeen je hier doet dan?
Mijn hotel lounge is all inclusive...quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Mezelf dood drinken
Dat is daar niet echt betaalbaar toch?
Tiger en cocktails?quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn hotel lounge is all inclusive...
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet dat je er veel aan mist maar het is wel grappig
These prostitutes are mostly freelancers who are in Singapore on tourist visas and thus working illegally, and the complex is thus regularly raided by police.[6] They are primarily from Vietnam, Thailand, Philippines, Indonesia, Russia, Ukraine and a few from mainland China and South America.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.
ja inderdaad en Indonesisch maar toch ook wel wat Afrikaans en Russisch en uiteraard ook nog een paar ladyboy barretjesquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal wel volzitten met thais en phillipinos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |