Waarom doe je dat niet zelf?quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ons huis wordt geschilderd. Nu steigers bouwen enzo. Zoontje vindt het machtig interessant.
Dat is een goeie game, inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij speelt nu God of War, dat spel zou voor mij wel een reden zijn om zon xbox/ps te kopen
Ze heeft toch een vent, idioot.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als zwangere vrouw op de steiger.
Dom varken.
Veel te groot oppervlakte. En een huis schilderen laat ik liever door een vakman doen.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:22 schreef onlogisch het volgende:
Oh, wacht. Die gast sneed zichzelf met een mesje. Misschien is het in dat geval wel verstandig het hele zaakje uit te besteden ja
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doenquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel te groot oppervlakte. En een huis schilderen laat ik liever door een vakman doen.
Schoonmaken, schuren, grondverf, schilderen.
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doen
Die heeft toch dat ongeluk gehad.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft toch een vent, idioot.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:22 schreef napoleonfour het volgende:
#TeamGGMM tshirt heb ik alweer aan.
Ah, het was een excuus om over je eigen "prestaties" te gaan praten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb toevallig dit weekend mijn voordeur geschilderd inclusief wat houtwerk aan de voorzijde van mijn huis, onder de slaapkamer van Onlo-junior. Best wel wat werk idd. Maar het was goed te doen
Je kozijntjes voor en achter passen prima in het oppervlakte van een voordeur. Wat een ongelooflijk domme post dit.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.
Hij vist naar een complimentje.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een voordeur is idd bijna hetzelfde als mijn vrijstaande huis.
Ik ga morgen weer beginnen. Echt enorm geslackt de afgelopen weken. Er zijn geen excuses voor. 3 weken vakantie zijn dodelijk.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:49 schreef Tarado het volgende:
training zit er weer op, wel een rugspiertje verrekt lijkt het
bij ons is er een nieuwe stagiaire, tenminste eentje die er wat van wil maken ipv alleen de gebruikte gewichten weer terughangen dus krijg tussendoor een beetje prive training, beetje hulp met de details is toch altijd prettigquote:Op maandag 20 augustus 2018 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer beginnen. Echt enorm geslackt de afgelopen weken. Er zijn geen excuses voor. 3 weken vakantie zijn dodelijk.
Wat ben jij dom.quote:Op maandag 20 augustus 2018 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kozijntjes voor en achter passen prima in het oppervlakte van een voordeur. Wat een ongelooflijk domme post dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |