Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even een sigaret en dan maar bed
Zeer goedquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?
oldschool runescapequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Freecellquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Vandaag was het een drukke dag. Heb potgrond toegevoegd en groeimiddelenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.
je begint als level 3quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dan keer samen streamen. Ben wel level 0 nog
nog naar de kerk geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:03 schreef KingRoland het volgende:
knut die oldschool runescape gaat spelen is wel genot
GENIETENquote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
Bij Lozano ging de NOS ook redelijk los, terwijl hij de bal niet helemaal lekker raakte en deze met nog al wat geluk in de goal belanddequote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |