Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
Ken het niet moet ik toegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter dat nummer. Vind het echt prachtig. (Komt ook mede omdat mijn moeder dit nummer prachtig vond.)
Mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik even in de trog voor m'n jaarlijkse wasbeurt. Lief zijn.
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan datquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
Ik ben dit nummer ooit per toeval tegengekomen terwijl het niet mijn ding is, maar vond wel mooiquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wansmaak is nogal een dingetje in Twente of niet
Het lijkt zo simpel. Bal goed gegeven. Van Persie niet de snelste maar weet precies wat te doen. Vind dat mooi.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Prima goal, niet meer dan dat
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Die goal van van Persie hè. Schitterend toch wel hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Je zit dan helemaal op 1 lijn met Klaasweetallesquote:Op zondag 19 augustus 2018 22:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat mij betreft is Feyenoord weer kampioenskandidaat nummer 1
Drank?quote:
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is puur genot
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zegt me net zoveel als Led Zeppelin.
Een vermiste vrouw die op fok zit zie ik dankzij google cache.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hele melding op FOK! erover en dan hebben ze dat topic + nieuwsartikel laten verwijderen zonder een upd. normaal kijk ik dan naar mededelingen of NWS maar ik zie niets. alles weg.
gaat het nou nog steeds over dat nigeriaanse meisje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
Beetje vaag om iemand net als een crimineel R. te noemen als hij vermist is.
Hij is een zij?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat het nou nog steeds over de nigeriaanse meisje?
de meisje ook.quote:
als hij vermist is.quote:
je weet het maar nooit tegenwoordig stijnquote:
Is ook zo.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet het maar nooit tegenwoordig stijn
Grand Budapest op npo2 straksquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Ik snap oprecht niets van de posts op deze pagina
Ik mis een hoop nieuws geloof ik
Hij staat op opnemen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Grand Budapest op npo2 straks
ik ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:12 schreef Saind het volgende:
quote:53-jarige Astrid R. vermist, familie wanhopig
Monique (DJMO) 19-08-2018 19:12 print
Sinds afgelopen donderdag wordt de 53-jarige Astrid R. uit Koog aan de Zaan vermist. Ze is die dag rond 22:00 uur voor het laatst gezien door haar zoon. Na die tijd heeft Astrid nog wat berichten op Facebook geplaatst die volgens haar partner Cor wijzen op een ‘soort afscheid van alles en iedereen’ . Cor: “Als laatste heeft ze mij om 02:29 uur in de nacht van donderdag op vrijdag een soort afscheid sms gestuurd. Daarna is er niets meer van haar vernomen”.
Zaterdag is er een burgernetbericht verzonden en is er ook met de politiehelikopter naar haar gezocht, zonder resultaat. Astrid droeg op het moment van haar verdwijning een beige of blauwe broek, een t-shirt, teenslippers. Ze heeft lang zwart haar. Ze heeft het huis verlaten zonder ook maar iets mee te nemen. Haar familie maakt zich ernstig zorgen en roept dan ook op om mensen die Astrid gezien hebben contact op te nemen met de politie op telefoonnummer 0800-6070. Astrid is op FOK! ook bekend als lady-wrb.
Oei klotequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit stond op de frontpage zag ik via google cache:
[..]
raarquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, ik niet in ieder geval.quote:
nooit van die naam gehoordquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
De illuminatie zit hierachter..quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je levenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De illuminatie zit hierachter..
@JC @DP
allah is ook godquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roland, jij hebt Allah nodig in je leven
Zou ze op fok ook mysterieuze dingen hebben gepostquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog even een sigaret en dan maar bed
Zeer goedquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe bevalt het leven als professioneel streamer?
oldschool runescapequote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Ik zoek nu een game voor wat meer casual streams. Je kan niet altijd zeg maar tegen de profs opboksen. Moet af en toe gewoon beetje rustig
Freecellquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer goed
Vandaag was het een drukke dag. Heb potgrond toegevoegd en groeimiddelenquote:Op zondag 19 augustus 2018 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi hoor, gelukkig kun je als het wat minder gaat altijd nog terugvallen op de inkomsten uit je plantage.
je begint als level 3quote:Op zondag 19 augustus 2018 23:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zullen we dan keer samen streamen. Ben wel level 0 nog
nog naar de kerk geweest?quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:03 schreef KingRoland het volgende:
knut die oldschool runescape gaat spelen is wel genot
GENIETENquote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
Bij Lozano ging de NOS ook redelijk los, terwijl hij de bal niet helemaal lekker raakte en deze met nog al wat geluk in de goal belanddequote:Op maandag 20 augustus 2018 05:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
als Tadic dit doet komen de telegraaf en de nos helemaal klaar....
gelukkig was het maar scharie![]()
Abonnement, geen last vanquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ik had zin in koffie, totdat FokAds mij Senseo liet zien.
ik heb er al een paar op maar ze smaken me niet zo als normaal vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Top 100 van zondag 19 augustus 2018
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1600 Automatische postbot
027. 0131 Ajacied422
037. 0103 Dven
047. 0090 onlogisch
050. 0089 JR-Style-93
055. 0081 Wereldgozer
071. 0065 AFCNiels
071. 0065 Jojoortje
075. 0063 Doublepain
084. 0054 Drizzt_DoUrden
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:12 schreef napoleonfour het volgende:
Jij werkt bij de Xenos tegenwoordig?quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:19 schreef Masterminded het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug.
Stijn is een postbezorger. (Nee, niet dat soort post Saind)quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij werkt bij de Xenos tegenwoordig?
(lol)quote:Op maandag 20 augustus 2018 09:19 schreef Masterminded het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |