Dempsey Hill ben je al geweest? Dat vond ik wel leuk, ik weet niet meer welk restaurant ik daar wasquote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Goed, mijn APAC werkdag zit erop. Nu even het zwembad in en dan begint straks mijn EMEA werkdag...
Ik ben iets aan het lezen over wifi-tracking.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:57 schreef DonRaja het volgende:
Goed, mijn APAC werkdag zit erop. Nu even het zwembad in en dan begint straks mijn EMEA werkdag...
Ik zit op Orchard Rd, ben gister wel naar de East coast geweest. Dat was heerlijk langs het water wandelen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dempsey Hill ben je al geweest? Dat vond ik wel leuk, ik weet niet meer welk restaurant ik daar was
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben iets aan het lezen over wifi-tracking.
is wel de moeite waardquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit op Orchard Rd, ben gister wel naar de East coast geweest. Dat was heerlijk langs het water wandelen.
Dempsey Hill zegt mij niet direct iets.
Gaat meer over de combi van dat tracken en de nieuwe privacyregels en of dat allemaal wel mag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mij kunnen ze vrij makkelijk tracken, ik denk niet dat ik een goede crimineel zou zijn.
dat het niet mee gaat vallenquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Bate Borisov - PSV
Wat denken jullie?
matige opquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
Dat is het lot wat een forumbeest met zich meedraagt. Iets met hoge bomen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:42 schreef DonRaja het volgende:
Ik lees een kleine 10 posts terug en onlo is alweer voor dom uitgemaakt. Some things never change...
daarom, ik hoop wel dat ze doorgaan, moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor niveau Bate en ook Kiev zijnquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is helaas voor elke Nederlandse club tegenwoordig zo
Schijnbaar counterploegen, hopelijk geven we hun de bal ipv op zijn Nederlands willen winnen elke keer (en dan hopeloos falen)quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik hoop wel dat ze doorgaan, moet ook eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat voor niveau Bate en ook Kiev zijn
Weet nooit echt wat erin moetquote:
Steek voortaan wat moeite in de OP.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
moksi meti?quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen
Ik droomde dat ik met raja Surinaamse broodjes ging eten. Toen werd ik wakker en had ik honger
Maar hij deed het niet, dat is het probleem.. Ook geen Ajax topic...quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Steek voortaan wat moeite in de OP.
Stijn had dit beter gedaan.
Wat een flut OP.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:13 schreef Doublepain het volgende:
VBL / BATE Borisov - PSV
Wat denken jullie?
Praat voor jezelf manquote:Op maandag 20 augustus 2018 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een flut OP.
Neem eens een voorbeeld aan Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |