Omdat hij jou niet persoonlijk aanvalt.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is # 63 dan in het topic? Is niet eens iets suggereren of een aanval maar een beschuldiging van lekker aanmoedigen dat onschuldige burgers omkomen. Dat mag wel gek genoeg?
Ik zou zeggen: doe er wat aan. Alleen maar hier posten om na te trappen is niet echt beschaafd.quote:Op donderdag 6 december 2018 00:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Omdat bnw voor geen meter loopt, al jaren niet.
97% wat dagelijks op bnw post heeft hier niks te zoeken, inclusief de mods en de vorige mods.
Men snapt er niks van. de goeie worden geband, of worden belachelijk gemaakt door de mainstream wijsneusjes. zal je altijd zien.
zo triest.
ocherm![]()
ik constateer slechts.
Die inhoudelijke stap zie je CAD dan ook niet doen. Dat maakt het eigenlijk ook textbook trollen, in dit geval (en andere gevallen) iets posten waarvan ze prima weet dat het reacties uitlokt, en vervolgens weigeren om daar op in te gaan, of zelfs maar het oorspronkelijke standpunt te onderbouwen.quote:Op maandag 10 december 2018 17:44 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi. Het laat wel zien hoe CAD erin staat, wat haar bedoeling is vermoed ik.
Zou fijn zijn als CAD ook inhoudelijk wil ingaan op de reacties. Zo blijft het wel oppervlakkig.
Waarom vind je mensen, die niet geloven dat het chemtrails zijn, schapen CAD? (zie topic)
Standpunt mag ze best innemen, maar zo blijft het idd oppervlakkig.quote:Op maandag 10 december 2018 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die inhoudelijke stap zie je CAD dan ook niet doen. Dat maakt het eigenlijk ook textbook trollen, in dit geval (en andere gevallen) iets posten waarvan ze prima weet dat het reacties uitlokt, en vervolgens weigeren om daar op in te gaan, of zelfs maar het oorspronkelijke standpunt te onderbouwen.
Wat roepen en nooit onderbouwen en niet de discussie willen aangaan op een discussieforum wordt getolereerd dus.quote:Op maandag 10 december 2018 18:48 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Standpunt mag ze best innemen, maar zo blijft het idd oppervlakkig.
Users die hun standpunten niet willen/ kunnen onderbouwen worden vaak ook als oppervlakkig gezien; zo kan je niet de diepte in en dat is zeker jammer. Want als je echt oprecht tot de kern van een bepaalde zaak wil komen of een standpunt wil versterken werkt oppervlakkigheid niet.
Volgens mij bepaalt men zelf met wie men in discussie gaat of niet.quote:Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat roepen en nooit onderbouwen en niet de discussie willen aangaan op een discussieforum wordt getolereerd dus.
Opzicht goed puntje van kritiek.quote:Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat roepen en nooit onderbouwen en niet de discussie willen aangaan op een discussieforum wordt getolereerd dus.
I was asked a simple question and gave an honest answer.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:08 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Gele hesjes #2
"Lack of respect" en nog meer denigrerend taalgebruik over users hier. Die zit hier niet voor de discussie, blijkt uit voorbeeld nr 700 zoveel...
Zo te zien heeft SuperHartje dit al opgepakt.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:08 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Gele hesjes #2
"Lack of respect" en nog meer denigrerend taalgebruik over users hier. Die zit hier niet voor de discussie, blijkt uit voorbeeld nr 700 zoveel...
Let op je toonzetting, Tingo. In BNW willen we graag een prettige sfeer, en deze sneren van jou (ook al zijn ze niet persoonlijk) komen deze sfeer niet ten goede.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
I was asked a simple question and gave an honest answer.
Sorry hoor - it wasn't directed at you personally.
As for 'denigrend taalgebruik' - get over yourself and don't be such a softie.
Exactemundo. Je schiet er geen zak mee op, het is tijdverspilling. Koos je snapt het!quote:Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Volgens mij bepaalt men zelf met wie men in discussie gaat of niet.
Je kan ook kiezen om van gedachten te wisselen, evt.discussiëren met iemand die een beetje op jouw (bnw) lijn zit.
Voor die mensen is het bnw forum in het leven geroepen. Of dacht je dat de bedenkers dat voor de lol hebben gedaan?
Dan heeft het dus geen zin om met iemand die de gevestigde orde en mainstream zooi respecteert en napapegaait van gedachten te wisselen, laat staan discussiëren of uitleggen. Krijg je alleen maar frustraties van.
voor hen zijn er andere fora op fok.
Alleen jammer dat BNW toch echt een discussieplatform is en geen ja-knikkers platformquote:Op dinsdag 11 december 2018 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Exactemundo. Je schiet er geen zak mee op, het is tijdverspilling. Koos je snapt het!
@mods: is Fok nou een Nederlands-, of een Engelstalig forum?quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
I was asked a simple question and gave an honest answer.
Sorry hoor - it wasn't directed at you personally.
As for 'denigrend taalgebruik' - get over yourself and don't be such a softie.
Hebben we al eerder 'backstage' besproken, Tingo mag in het Engels blijven posten.quote:Op dinsdag 11 december 2018 09:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
@mods: is Fok nou een Nederlands-, of een Engelstalig forum?
Duidelijkquote:Op maandag 10 december 2018 21:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Opzicht goed puntje van kritiek.
Hangt er van af wat je beschouwt als onderbouwing. Zo zie je dat de onderbouwing in religieuze discussies, niet echt altijd een echte onderbouwing is. Info uit filmpjes, linkjes en afbeeldingen kunnen debunked worden.
Maar als het te ver gaat wordt het niet getolereerd. Maak ook een TR als je dat ziet, als wij dit te vaak zien wordt er ingegrepen. Want dan moeten we notes verzamelen om aan te tonen dat iemand consequent bewust de inhoud niet wil beargumenteren.
Kan jag posta på ryska?quote:Op dinsdag 11 december 2018 09:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hebben we al eerder 'backstage' besproken, Tingo mag in het Engels blijven posten.
Laten we gewoon collectief on topic posten en de mods zoeken dan wel de offtopics ertussenuitquote:
Dit ja. Er is een groepje dat collectief topics probeert te laten ontsporen door te cherry picken, antwoorden waarvoor moeite gedaan is te negeren, mensen belachelijk te maken, lacherig te doen, op slakken zout te leggen en zo kan ik nog wel ff doorgaan.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:52 schreef DeMolay het volgende:
collectief ondermijnen...want wat was er zo inhoudelijk wat jullie hebben gepost..nada...... het was bewust verkeerd interpreteren van Tingo's posts om te gaan zieken
en dat voor een engels leraar en ex-mod![]()
Dat is de grootste reden dat ik zo min mogelijk op ze in ga, doe ik dit wel dan heeft men weer iets om te zieken of om los over te gaan inderdaad, want men wil zo graag met mij discussiëren? No thanks ik geef ze dan alleen maar voer om te gallen. Lijkt soms wel alsof men erop wacht. Ik ben niet verplicht om met ze te discussiëren en al helemaal niet over zaken waar ze totaal geen geloof in hebben, ik ga ze liever uit de weg, dit doe ik irl ook, ga ik ook niet de discussie aan met dit soort mensen hooguit wat oppervlakkig. Ik laat ze liever in hun waan.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is de grootste reden dat ik zo min mogelijk op ze in ga, doe ik dit wel dan heeft men weer iets om te zieken of om los over te gaan inderdaad, want men wil zo graag met mij discussiëren? No thanks ik geef ze dan alleen maar voer om te gallen. Lijkt soms wel alsof men erop wacht. Ik ben niet verplicht om met ze te discussiëren en al helemaal niet over zaken waar ze totaal geen geloof in hebben, ik ga ze liever uit de weg, dit doe ik irl ook, ga ik ook niet de discussie aan met dit soort mensen hooguit wat oppervlakkig. Ik laat ze liever in hun waan.
Negeer negatieve mensen. Ga niet in discussie met ze, vergeet dat ze bestaan. Ze zullen alleen maar je tijd en energie verspillen.
Ik maak er uit op dat ze niet met bepaalde users wil discussiëren. Die users willen echter heel erg graag met CAD "discussiëren" blijkt keer op keer. Die users domineren BNW ook volledig dus blijft er voor CAD niet veel over om mee te discussiëren, begrijpt u mijnheer ChrisCarter?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Misschien moet je eens opzoeken wat een discussieforum is CAD, wat jij omschrijft is een weblog...
Zo is het.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat is de grootste reden dat ik zo min mogelijk op ze in ga, doe ik dit wel dan heeft men weer iets om te zieken of om los over te gaan inderdaad, want men wil zo graag met mij discussiëren? No thanks ik geef ze dan alleen maar voer om te gallen. Lijkt soms wel alsof men erop wacht. Ik ben niet verplicht om met ze te discussiëren en al helemaal niet over zaken waar ze totaal geen geloof in hebben, ik ga ze liever uit de weg, dit doe ik irl ook, ga ik ook niet de discussie aan met dit soort mensen hooguit wat oppervlakkig. Ik laat ze liever in hun waan.
Negeer negatieve mensen. Ga niet in discussie met ze, vergeet dat ze bestaan. Ze zullen alleen maar je tijd en energie verspillen.
En dat is nou net zo jammer want dat is namelijk juist wel het idee bij een discussieforumquote:I have very little to discuss with most people on this forum
Precies. Het is niet de bedoeling om zaken te presenteren en vervolgens een discussie uit de weg te gaan. Juist in BNW is het belangrijk om met onderbouwing van je verhaal te komen, zodat we elkaars standpunten beter kunnen begrijpen. Wanneer je dit bewust uit de weg gaat moet je voor jezelf goed nadenken of dit de plek is waar je wilt komen discussiëren.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dat is nou net zo jammer want dat is namelijk juist wel het idee bij een discussieforum
Not for me it isn't.quote:Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En dat is nou net zo jammer want dat is namelijk juist wel het idee bij een discussieforum
Post 131 vond ik een goed moment om de hakbijl te gebruiken. De enige post om daarna niet te verwijderen is 132. Daarvoor staat inderdaad ook off-topic gezwets, maar ik ga niet alles weghalen want ik heb nog meer te doen vanavond. Daarbij denk ik dat het punt wel duidelijk is.quote:Op woensdag 12 december 2018 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn herhaalde vraag naar on topic te gaan en uit te leggen hoe eea dan in elkaar zit met de onmogelijkheid van kernwapens weghaalde, maar het eindeloze gedraai daarop laat staan.
Vind ik niet. Je mag wel verwijzen naar je posts. Maar vond de wijze van discussie vrij denigrerend. En dat had niet alleen met jou te makenquote:Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb daar zeer uitgebreid gepost hoe radiocommunicatie werkt, welke golflengten en wat 5G is. Heb daar ook uitgelegd dat het principieel onmogelijk onschadelijkheid te te bewijzen.
Lees het topic maar eens terug.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je mag wel verwijzen naar je posts. Maar vond de wijze van discussie vrij denigrerend. En dat had niet alleen met jou te makenWeet niet of sommige users daar echt niet bewust van zijn of iets.
Hmm,wat denk je zelf..quote:Op donderdag 13 december 2018 17:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Weet niet of sommige users daar echt niet bewust van zijn of iets.
Heb ik gedaan. Jij?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees het topic maar eens terug.
Zeg dat ja...quote:Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Het gaat goed mis in het atoomtopic mods
Nee johquote:Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Die smiley aan het einde staat wel een beetje raar zie ik nu, sorry
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beantwoord niks, geen behoefte aan, ben ik niet verplicht aan jou al helemaal niet, hou zelf bnw maar in leven. Succes!
Dit soort getroll voegt dus echt niks toe en werkt alleen maar topic ontwrichtend. Ondanks pogingen waaronder die van SuperHartje om nog inhoudelijk bezig te blijven (over dat boek bijvoorbeeld) is dit weer het enige wat er komt.quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze weer eens happen. Zo voorspelbaar. Geestelijke armoede inderdaad. FYI Mr Verdriet, je doet je naam eer aan. Ik ben je mop niet, nooit geweest en zal het nooit worden ook. Irl loop ik met een boog om dit soort mensen heen, ga ik een beetje met ze in discussie. Dacht het niet.
Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.quote:Op zondag 16 december 2018 08:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
BNW leeft voor geen meter meer. Bijna alles staat op grijs. Het zijn een paar zure fanatiekelingen tegenover mensen die rationeel de boel opzij schuiven en dat riedeltje herhaalt zich tot in den treure.
En als jij tingo, lambiek en jezelf als normaal / de norm ziet van weldenkende mensen en met het etaleren daarvan een discussie probeert te smoren dan ben je niet neutraal genoeg als mod tussen die twee groepjes die je hier krijgt.
Ho eens eben..quote:Op zondag 16 december 2018 08:22 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.
En hoezo zet jij mij weg onder users als Lambiekje? Nogal bevooroordeeld.
Als je verder klachten over mij hebt kan dat hier in FB. Of je mailt naar FOK.
Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is. Als je BNW ergens niet strak op moet modereren is het de toon. Zo nu en dan eens links en rechts vegen als men op de man speelt is voldoende.quote:Op zondag 16 december 2018 10:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb SuperHartje nog nooit op partijdigheid kunnen betrappen hoor, dus vind dit maar vreemde verwijten die je maakt.
Mods geven geen bans, dat doen FAs.quote:Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is.
Was niet nodig.quote:Op zondag 16 december 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mods geven geen bans, dat doen FAs.
Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.quote:
Mods kaarten het wel aan.quote:Op zondag 16 december 2018 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.quote:Op zondag 16 december 2018 10:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ho eens eben..
Je begint hier zelf een discussie die je stevig aanzet waardoor jij de grens in de discussie opzoekt om vervolgens degenen die er in meegaan en enigszins een tegenwicht erin gooien de deur te wijzen. Dat kunnen gewone users niet zo 'spelen'. Als dat je stijl is lijkt het me dat je dat zelf ook kunt navragen of dat is wat men hier wil.
En daarbij heb je gewoon nog geen benul wat het woord normaal of norm inhoud. Dat is verder niet een enorm punt maar dan moet je dat eerst maar eens opzoeken voor het inhoudelijk uberhaupt ergens hout kan snijden.
Je moet het wel kunnen onderbouwen met notes. En de notes van de betrokken user spreken voor zichquote:
Ik kan er hier niets meequote:Op zondag 16 december 2018 15:10 schreef koosbasterd het volgende:
Waarom verwijder je mijn uiterst belangrijke uit ervaring sprekende post?
Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.quote:
De FA/A's nemen alle verzoeken met de mods serieus. Als je aan de FA/A's vragen hebt kun je hun mailen op forum@fok.nlquote:Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.
Dit geeft alweer aan dat de leiding bnw niet serieus neemt.
Sluit dat afvoerputje van fok dan eens af.
Ik zou daar niet zo wakker van liggen.quote:Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod.
Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.quote:En nu heeft hij het over wijven die blèren.
Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.quote:Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.
Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.quote:Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?
’Grenzen van BNW’ gelezen?quote:Op zondag 16 december 2018 17:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo wakker van liggen.
[..]
Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.
[..]
Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.
Alle users hier hebben een bepaald standpunt in wat zij geloven en die kunnen ze tot in den treure verdedigen als ze daar zin in hebben. Of je nu kant A of B aanhangt. Je mag als mod imho best de gebruikers en de algemene regels beschermen maar je moet imho niet een bepaald kader aan meningen op de UNESCO lijst willen zetten. BNW is een interessante Arena die je eens wat vaker op z'n beloop moet laten. Sommige mods hier deden en doen dat nog altijd bijzonder goed. Functioneel modereren past hier veel beter dan een strak regime en daarmee creeër je automatisch een betere sfeer.
[..]
Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.
Dit forum loopt niet geweldig en ik heb momenteel geen instant oplossing maar dan komt er iemand als Piet met zn mening en loopt het forum een beetje beter wat ook de reactie van de andere kant uitlokt en dan is er ineens een plein met wat leven. Als je een bepaalde kant er niet bij wil krijg je een niet weerbaar handvasthoudend clubje en dan wordt het hier langzamerhand een bouwval.
De plaatsen waar alles het beste draait zijn de plaatsen waar de sfeer open is en de autoriteit onzichtbaar.
Sfeer is een heel rekbaar en subjectief begrip.quote:Op zondag 16 december 2018 18:01 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
’Grenzen van BNW’ gelezen?
Heeft niets met controle te maken, maar met sfeer.
Dat zegt meer iets over jouw beleving van het begrip en de uitwerking daarvan laat zich zien.quote:En BNW belachelijk maken komt niet ten goede van de sfeer.
Je wil er geforceert een bepaalde verfijning in slaan die het nooit gehad heeft. Een ideaal BNW forum beslaat het kleurenspectrum aan opinies.quote:Er zijn hier meerdere users die realistische inhoudelijke inbreng hebben en wel letten op de toonzetting
Je zult het toch gewoon met iedereen moeten proberen en niet alleen met jouw selectie van voorbeelden.quote:en wel rekening houden met de wijze van communicatie. Zo kan het dus wel. Dan heb ik liever zulke users dan iemand die BNW komt bashen. Dat krikt nou niet bepaald het imago van BNW op.
Voor iemand die BNW mod sta je wel heel erg voor een minder open autoritaire stijl.quote:Zoals ik zei; de notes spreken voor zich. Ik heb ook al eerder verzocht of hij op zijn toonzetting wil letten.
Ik zie het hier wat anders maar gelukkig is dit een zandbak en niet de echte wereld. Hier kun je wat oefenen.quote:Verder probeer ik zo objectief mogelijk te modden. Ik ben niet partijdig en zo mod ik ook niet.
Ik had al aangegeven wat er mis was met je vraag en hoe het een negatieve stempel op dezelfde sfeer zet die je goed wil houden. Verder vind ik 'm te zwart / wit. Ik vind sommige onderwerpen interessant en andere wat minder tot niet. En als iemand een pleidooi voor 'zijn' of 'haar' beleving van de waarheid houdt, zullen zowel jij en ik 'm ook geven. Dit is bij uitstek het forum waar men geen blad voor de mond neemt.quote:Mijn vraag is zeker relevant. Maar jij lijkt deze niet te willen beantwoorden.
Ik hou het bij deze post, doe ermee wat je wil.quote:Maar goed, ik val in herhaling. Nogmaals als je klachten hebt over de ban kan je FOK mailen.
Wat bedoel je? Heb je het over 2 users nu?quote:Op donderdag 20 december 2018 14:11 schreef illusions het volgende:
Toch wel erg hoor, dat de BNW gedachte is afgezakt tot het niveau van chemtrail believers en atoombom ontkenners, met een enkele Flat Earther erbij. Zo word je inderdaad niet serieus genomen maar neergezet als aluhoedje, en maar afvragen waardoor dat komt. Kritisch denken, jaja.
Trollmod?quote:Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.
Ik dacht dat bans niet besproken werden, voor de rest is het onzin. Als ik je een trollmod noem is dat geen schelden, maar het benoemen van je gedrag.quote:Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.
Gaat om de houding en toonzetting. En deze user blijft de sfeer verpesten. Lees anders de ‘De grenzen van BNW’ nog even. Wij benadrukken dat we gesteld zijn op een goede sfeer. BNW belachelijk maken en schelden hoort daar niet bij.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?
Blijkbaar is dit voor jou normale wijze van communicatie? Dit is ook toonzetting.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht dat bans niet besproken werden, voor de rest is het onzin. Als ik je een trollmod noem is dat geen schelden, maar het benoemen van je gedrag.
Ik heb gwn toegegeven dat ik het niet wist. Waarom lijk je dit bewust te negeren?quote:Ik zei verder dat als je op het moment dat je inhoudelijk terechtgewezen wordt begint te jammeren dat het om de manier waarop gaat je je als een wijf gedraagt. Je ongelijk niet willen toegeven.
Wat mij betreft is dat ook zeker gewenst.quote:Ik maak verder BNW niet belachelijk, ik toon gewoon onzin aan.
Done.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:29 schreef dellipder het volgende:
Zou deze titel aub aangepast kunnen worden; Deel V?
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel V
Ik vind het inderdaad niet erg grote woorden te gebruiken, maar ik probeer wel te vermijden dat de man wordt gespeeld en niet de bal.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Neemt allemaal niet weg dat de man een clown is. Of er wel of niet collision is interesseert vrijwel niemand.
[..]
Dat zijn een hoop grote woorden van een fanboy van een joker.
[..]
Het is gewoon komisch allemaal.
Volgens mij is het gelukt. Mobiel is het wat gepruts om het voor elkaar te krijgen, als het niet goed staat hoor ik het graag.quote:Op zondag 30 december 2018 11:07 schreef MangoTree het volgende:
Kan een mod deze topics koppelen s.v.p.?
BNW / Alex Jones (InfoWars) van internet verwijderd, who's next?
BNW / Alex Jones (InfoWars) van internet verwijderd, who's next? #2
Volgens mij gelukt (zit nu ook mobiel). Bedankt voor de extra moeite! :-)quote:Op zondag 30 december 2018 11:45 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Volgens mij is het gelukt. Mobiel is het wat gepruts om het voor elkaar te krijgen, als het niet goed staat hoor ik het graag.
Alstuquote:Op zondag 30 december 2018 11:53 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Volgens mij gelukt (zit nu ook mobiel). Bedankt voor de extra moeite! :-)
Je collega modjes schelden user uit voor nsb’erquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:54 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit voor jou normale wijze van communicatie? Dit is ook toonzetting.
Wat moet bnw hiermee?quote:Op zondag 30 december 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je collega modjes schelden user uit voor nsb’er
KLB / Eerste arrestatie succesvol door je boy Mikeytt _O_
Toonzetting?
Dit kun je hier melden: KLB / [KLB] Feedbackquote:Op zondag 30 december 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je collega modjes schelden user uit voor nsb’er
KLB / Eerste arrestatie succesvol door je boy Mikeytt _O_
Toonzetting?
Nee, het gaat om toonzetting wat mij verweten werd.quote:Op zondag 13 januari 2019 22:35 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dit kun je hier melden: KLB / [KLB] Feedback
BNW is hiervoor de verkeerde plek.
Check!quote:Op maandag 14 januari 2019 13:41 schreef MangoTree het volgende:
Zou een mod deze topics willen reeksen? Alvast bedankt weer.
BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.
BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal - Deel 2
Ik heb er naar gekeken. Ik zie soms dat je enkel een link post, al dan niet met een klein stukje copy paste vanuit de bron. Probeer dit te voorkomen, vertel in je posts hoe jij over die ontwikkelingen denkt. Dan is het voor anderen ook uitnodigender om erop te reageren.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:56 schreef dellipder het volgende:
Zou een van de mods een aantal berichten kunnen verwijderen/verplaatsen die niets met het onderwerp van de reeks van doen hebben, alstublieft?
Het eerste bericht van de serie hierboven verwijst naar een bericht naar een ander topic, namelijk: BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.
Bij voorbaat dank voor de medwerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |