abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183567128
BNW / Gele hesjes

Dit soort persoonlijke aanvallen lijken me veel te ver gaan. Zeker de suggestie die hiermee wordt gewekt.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:18:55 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183568704
Hou toch op schei uit. Je beschuldigt mij in het topic (#63) dat ik lekker aanmoedig dat onschuldige burgers omkomen. Dat zijn exact je eigen woorden.

Ga ik ook niet een klaagje over doen. Als ik voor mezelf weet dat het niet zo is kan ik er niet mee zitten en trek me er al helemaal niets van aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 16:23:22 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183568786
Beetje aangepast. Let op de toonzetting aub, geen persoonlijke aanvallen graag. :)
A child is born with no state of mind.
  donderdag 6 december 2018 @ 16:31:06 #104
189978 controlaltdelete
pi_183568920
Wat is # 63 dan in het topic? Is niet eens iets suggereren of een aanval maar een beschuldiging van lekker aanmoedigen dat onschuldige burgers omkomen. Dat mag wel gek genoeg?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 18:03:01 #105
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183570368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is # 63 dan in het topic? Is niet eens iets suggereren of een aanval maar een beschuldiging van lekker aanmoedigen dat onschuldige burgers omkomen. Dat mag wel gek genoeg?
Omdat hij jou niet persoonlijk aanvalt.

Ik ben gezellig bij mijn moeder, we gaan zo eten.
Ben afwezig. Maak anders even een TR, dan kijken we ernaar. ;)
pi_183605905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 00:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Omdat bnw voor geen meter loopt, al jaren niet.
97% wat dagelijks op bnw post heeft hier niks te zoeken, inclusief de mods en de vorige mods.
Men snapt er niks van. de goeie worden geband, of worden belachelijk gemaakt door de mainstream wijsneusjes. zal je altijd zien.
zo triest.
ocherm :')

ik constateer slechts.
Ik zou zeggen: doe er wat aan. Alleen maar hier posten om na te trappen is niet echt beschaafd.
pi_183644524
Die schijtlollige schapen plaatjes ("haha sheeple") voegen niks toe en dienen alleen maar ter uitlokking.

Zie ook: BNW / Chemtrailing 2019 - Vulkaansimulatie
  maandag 10 december 2018 @ 17:28:40 #108
189978 controlaltdelete
pi_183645062
Kom op daar ga je weer. Ik denk dat je je aangesproken voelt. Verder niets mis met die plaatjes spaart mij tekst, woorden en uitleg. Als je denkt dat het contrails zijn leef je met een emmer op je hoofd oftewel de kop in de kont.
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 17:44:45 #109
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183645326
Hoi. Het laat wel zien hoe CAD erin staat, wat haar bedoeling is vermoed ik.
Zou fijn zijn als CAD ook inhoudelijk wil ingaan op de reacties. Zo blijft het wel oppervlakkig.
Waarom vind je mensen, die niet geloven dat het chemtrails zijn, schapen CAD? (zie topic)
  maandag 10 december 2018 @ 18:09:54 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183645801
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 17:44 schreef SuperHartje het volgende:
Hoi. Het laat wel zien hoe CAD erin staat, wat haar bedoeling is vermoed ik.
Zou fijn zijn als CAD ook inhoudelijk wil ingaan op de reacties. Zo blijft het wel oppervlakkig.
Waarom vind je mensen, die niet geloven dat het chemtrails zijn, schapen CAD? (zie topic)
Die inhoudelijke stap zie je CAD dan ook niet doen. Dat maakt het eigenlijk ook textbook trollen, in dit geval (en andere gevallen) iets posten waarvan ze prima weet dat het reacties uitlokt, en vervolgens weigeren om daar op in te gaan, of zelfs maar het oorspronkelijke standpunt te onderbouwen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 18:48:10 #111
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183646467
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die inhoudelijke stap zie je CAD dan ook niet doen. Dat maakt het eigenlijk ook textbook trollen, in dit geval (en andere gevallen) iets posten waarvan ze prima weet dat het reacties uitlokt, en vervolgens weigeren om daar op in te gaan, of zelfs maar het oorspronkelijke standpunt te onderbouwen.
Standpunt mag ze best innemen, maar zo blijft het idd oppervlakkig.
Users die hun standpunten niet willen/ kunnen onderbouwen worden vaak ook als oppervlakkig gezien; zo kan je niet de diepte in en dat is zeker jammer. Want als je echt oprecht tot de kern van een bepaalde zaak wil komen of een standpunt wil versterken werkt oppervlakkigheid niet.
  maandag 10 december 2018 @ 19:42:24 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183647626
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Standpunt mag ze best innemen, maar zo blijft het idd oppervlakkig.
Users die hun standpunten niet willen/ kunnen onderbouwen worden vaak ook als oppervlakkig gezien; zo kan je niet de diepte in en dat is zeker jammer. Want als je echt oprecht tot de kern van een bepaalde zaak wil komen of een standpunt wil versterken werkt oppervlakkigheid niet.
Wat roepen en nooit onderbouwen en niet de discussie willen aangaan op een discussieforum wordt getolereerd dus.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183649822
-laten we bij het heden en de toekomst blijven-

[ Bericht 47% gewijzigd door SuperHartje op 10-12-2018 21:48:16 ]
pi_183650141
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat roepen en nooit onderbouwen en niet de discussie willen aangaan op een discussieforum wordt getolereerd dus.
Volgens mij bepaalt men zelf met wie men in discussie gaat of niet.
Je kan ook kiezen om van gedachten te wisselen, evt.discussiëren met iemand die een beetje op jouw (bnw) lijn zit.

Voor die mensen is het bnw forum in het leven geroepen.Of dacht je dat de bedenkers dat voor de lol hebben gedaan?

Dan heeft het dus geen zin om met iemand die de gevestigde orde en mainstream zooi respecteert en napapegaait van gedachten te wisselen, laat staan discussiëren of uitleggen. Krijg je alleen maar frustraties van.
voor hen zijn er andere fora op fok.
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 21:49:01 #115
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183650783
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Opzicht goed puntje van kritiek.

Hangt er van af wat je beschouwt als onderbouwing. Zo zie je dat de onderbouwing in religieuze discussies, niet echt altijd een echte onderbouwing is. Info uit filmpjes, linkjes en afbeeldingen kunnen debunked worden.

Maar als het te ver gaat wordt het niet getolereerd. Maak ook een TR als je dat ziet, als wij dit te vaak zien wordt er ingegrepen. Want dan moeten we notes verzamelen om aan te tonen dat iemand consequent bewust de inhoud niet wil beargumenteren.
pi_183653368
BNW / Gele hesjes #2

"Lack of respect" en nog meer denigrerend taalgebruik over users hier. Die zit hier niet voor de discussie, blijkt uit voorbeeld nr 700 zoveel... :N
pi_183653561
-te persoonlijk-

[ Bericht 87% gewijzigd door SuperHartje op 11-12-2018 05:50:20 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183653736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:08 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Gele hesjes #2

"Lack of respect" en nog meer denigrerend taalgebruik over users hier. Die zit hier niet voor de discussie, blijkt uit voorbeeld nr 700 zoveel... :N
I was asked a simple question and gave an honest answer.
Sorry hoor - it wasn't directed at you personally.
As for 'denigrend taalgebruik' - get over yourself and don't be such a softie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183655041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:08 schreef ChrisCarter het volgende:
BNW / Gele hesjes #2

Zo te zien heeft SuperHartje dit al opgepakt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Let op je toonzetting, Tingo. In BNW willen we graag een prettige sfeer, en deze sneren van jou (ook al zijn ze niet persoonlijk) komen deze sfeer niet ten goede.
pi_183655731
Top, zoals zo vaak puik werk weer mods :)
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:54:31 #121
189978 controlaltdelete
pi_183655821
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:25 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Volgens mij bepaalt men zelf met wie men in discussie gaat of niet.
Je kan ook kiezen om van gedachten te wisselen, evt.discussiëren met iemand die een beetje op jouw (bnw) lijn zit.

Voor die mensen is het bnw forum in het leven geroepen. Of dacht je dat de bedenkers dat voor de lol hebben gedaan?

Dan heeft het dus geen zin om met iemand die de gevestigde orde en mainstream zooi respecteert en napapegaait van gedachten te wisselen, laat staan discussiëren of uitleggen. Krijg je alleen maar frustraties van.
voor hen zijn er andere fora op fok.
Exactemundo. Je schiet er geen zak mee op, het is tijdverspilling. Koos je snapt het!
pi_183655843
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Exactemundo. Je schiet er geen zak mee op, het is tijdverspilling. Koos je snapt het!
Alleen jammer dat BNW toch echt een discussieplatform is en geen ja-knikkers platform ;)

Dat maakt BNW juist zo tof.
pi_183656022
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

@mods: is Fok nou een Nederlands-, of een Engelstalig forum?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 09:34:24 #124
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183656197
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

@mods: is Fok nou een Nederlands-, of een Engelstalig forum?
Hebben we al eerder 'backstage' besproken, Tingo mag in het Engels blijven posten.
  dinsdag 11 december 2018 @ 09:37:58 #125
45206 Pietverdriet
pi_183656244
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:49 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Opzicht goed puntje van kritiek.

Hangt er van af wat je beschouwt als onderbouwing. Zo zie je dat de onderbouwing in religieuze discussies, niet echt altijd een echte onderbouwing is. Info uit filmpjes, linkjes en afbeeldingen kunnen debunked worden.

Maar als het te ver gaat wordt het niet getolereerd. Maak ook een TR als je dat ziet, als wij dit te vaak zien wordt er ingegrepen. Want dan moeten we notes verzamelen om aan te tonen dat iemand consequent bewust de inhoud niet wil beargumenteren.
Duidelijk
pi_183656266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hebben we al eerder 'backstage' besproken, Tingo mag in het Engels blijven posten.
Kan jag posta på ryska?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 09:57:48 #127
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183656484
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kan jag posta på ryska?
Nein. Maar Engels, bijna iedereen kent toch Engels :D
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:11:04 #128
45206 Pietverdriet
pi_183656624
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kan jag posta på ryska?
Wir sprechen Deutsch.
pi_183657666
-TR gezien-

[ Bericht 25% gewijzigd door SuperHartje op 11-12-2018 11:30:08 ]
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 11:28:19 #130
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183657895
Sorry voor gerommel :@
pi_183659296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:44 schreef DeMolay het volgende:
...
Laten we gewoon collectief on topic posten en de mods zoeken dan wel de offtopics ertussenuit

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2018 00:27:06 ]
pi_183659734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:52 schreef DeMolay het volgende:
collectief ondermijnen...want wat was er zo inhoudelijk wat jullie hebben gepost..nada...... het was bewust verkeerd interpreteren van Tingo's posts om te gaan zieken

en dat voor een engels leraar en ex-mod :X
Dit ja. Er is een groepje dat collectief topics probeert te laten ontsporen door te cherry picken, antwoorden waarvoor moeite gedaan is te negeren, mensen belachelijk te maken, lacherig te doen, op slakken zout te leggen en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Oja.... en om ieder wissewasje janken in FB of TR's zetten. :')

Ik ben dat laatste ook maar gaan doen, want dat is blijkbaar hoe men hier wil dat het er aan toe gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door DupingDelight op 11-12-2018 13:21:52 ]
  dinsdag 11 december 2018 @ 13:16:39 #133
189978 controlaltdelete
pi_183659748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:52 schreef DeMolay het volgende:
collectief ondermijnen...
Dat is de grootste reden dat ik zo min mogelijk op ze in ga, doe ik dit wel dan heeft men weer iets om te zieken of om los over te gaan inderdaad, want men wil zo graag met mij discussiëren? No thanks ik geef ze dan alleen maar voer om te gallen. Lijkt soms wel alsof men erop wacht. Ik ben niet verplicht om met ze te discussiëren en al helemaal niet over zaken waar ze totaal geen geloof in hebben, ik ga ze liever uit de weg, dit doe ik irl ook, ga ik ook niet de discussie aan met dit soort mensen hooguit wat oppervlakkig. Ik laat ze liever in hun waan.

Negeer negatieve mensen. Ga niet in discussie met ze, vergeet dat ze bestaan. Ze zullen alleen maar je tijd en energie verspillen.

:Y

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperHartje op 12-12-2018 00:58:49 ]
pi_183659802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat is de grootste reden dat ik zo min mogelijk op ze in ga, doe ik dit wel dan heeft men weer iets om te zieken of om los over te gaan inderdaad, want men wil zo graag met mij discussiëren? No thanks ik geef ze dan alleen maar voer om te gallen. Lijkt soms wel alsof men erop wacht. Ik ben niet verplicht om met ze te discussiëren en al helemaal niet over zaken waar ze totaal geen geloof in hebben, ik ga ze liever uit de weg, dit doe ik irl ook, ga ik ook niet de discussie aan met dit soort mensen hooguit wat oppervlakkig. Ik laat ze liever in hun waan.

Negeer negatieve mensen. Ga niet in discussie met ze, vergeet dat ze bestaan. Ze zullen alleen maar je tijd en energie verspillen.

^O^

Dat lijkt me jouw goed recht! Praat gewoon lekker met de mensen die jij wilt en je bent niet verplicht om bewijzen aan bijvoorbeeld een illusions of pietvedriet te leveren. Wie denken ze wel niet dat ze zijn met hun eisen. :{
pi_183659963
Misschien moet je eens opzoeken wat een discussieforum is CAD, wat jij omschrijft is een weblog...
pi_183660006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Misschien moet je eens opzoeken wat een discussieforum is CAD, wat jij omschrijft is een weblog...
Ik maak er uit op dat ze niet met bepaalde users wil discussiëren. Die users willen echter heel erg graag met CAD "discussiëren" blijkt keer op keer. Die users domineren BNW ook volledig dus blijft er voor CAD niet veel over om mee te discussiëren, begrijpt u mijnheer ChrisCarter?
pi_183660391
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo is het.
If I go to a public bar I can decide for myself whether I want to communicate with someone or not.
If I don't like someones politics or feel they might be offended by my opinions, I'll either go somewhere else or go communicate with someone who might be more on my own wavelength.
If I think anyone is trying to provoke, antagonise etc.I can also choose whether it would be worthwhile to retaliate.
I have very little to discuss with most people on this forum.
Maybe the description of the forum should be re-written....as it now stands it can be misleading I think.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183660562
quote:
I have very little to discuss with most people on this forum
En dat is nou net zo jammer want dat is namelijk juist wel het idee bij een discussieforum
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 14:41:11 #139
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183661356
Kan even niets behalve quoten. Dus niet editen enzo. Ben zo afwezig, maar misschien pakt mijn collega- mod het op, anders wordt het later of morgenochtend. Dus een beetje geduld en wees aub een beetje lief voor elkaar O+

:W
pi_183670522
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dat is nou net zo jammer want dat is namelijk juist wel het idee bij een discussieforum
Precies. Het is niet de bedoeling om zaken te presenteren en vervolgens een discussie uit de weg te gaan. Juist in BNW is het belangrijk om met onderbouwing van je verhaal te komen, zodat we elkaars standpunten beter kunnen begrijpen. Wanneer je dit bewust uit de weg gaat moet je voor jezelf goed nadenken of dit de plek is waar je wilt komen discussiëren.

Laatst hebben we dit topic nog aangepast: BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Wellicht dat we dit nog verder zullen aanscherpen als users hier komen om alleen maar 'te zenden' en verder niet inhoudelijk het gesprek aan te gaan.
pi_183672359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 14:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Not for me it isn't.
If I want to discuss certain subjects with a mass media believer, I would go to a MSM forum.
As it happens, I already have a good idea as to what TV news believers think because I can see it on TV 24/7. Sadly, I see the very same mentality here on a subforum which claims....

BNW omschrijving:
"Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt."
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 23:31:18 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183673105
Persoonlijke aanvallen voegen niets toe aan de inhoud. Ik verzoek nogmaals inhoudelijk te blijven.
Al moet je de argumenten nog zo vaak herhalen, het haalt alsnog meer uit dan een persoonlijke aanval of wijzen naar elkaar. Je mag natuurlijk best info uitwisselen enzo, maar uiteindelijk is het een discussieforum; dus dan moet je niet raar opkijken als er users zijn die over de info willen discussiëren en is het logisch als men open staat voor discussie.

Als je het vermoeden hebt dat er geroddeld wordt of iets, maak dan even een TR dan kijken wij ernaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 11-12-2018 23:38:51 ]
  Moderator woensdag 12 december 2018 @ 12:53:05 #143
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183680227
Nou ik ga lunchen en aan het werk. Dus ben zo afwezig. Collega- mod is er later ook weer. :Y)
pi_183687825
Uit BNW / De atoombom #3 Atombomb test or 100 tons of TNT?:
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2018 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Grappig dat je mijn herhaalde vraag naar on topic te gaan en uit te leggen hoe eea dan in elkaar zit met de onmogelijkheid van kernwapens weghaalde, maar het eindeloze gedraai daarop laat staan.
Post 131 vond ik een goed moment om de hakbijl te gebruiken. De enige post om daarna niet te verwijderen is 132. Daarvoor staat inderdaad ook off-topic gezwets, maar ik ga niet alles weghalen want ik heb nog meer te doen vanavond. Daarbij denk ik dat het punt wel duidelijk is.
pi_183700797

[ Bericht 100% gewijzigd door ChrisCarter op 13-12-2018 12:13:41 (Dank) ]
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 17:17:51 #146
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183706975
Ben afwezig vanavond. Volgens mij is mijn collega- mod er straks ook weer.
Vermoedelijik tot morgen :W
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 17:27:13 #147
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183707139
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb daar zeer uitgebreid gepost hoe radiocommunicatie werkt, welke golflengten en wat 5G is. Heb daar ook uitgelegd dat het principieel onmogelijk onschadelijkheid te te bewijzen.
Vind ik niet. Je mag wel verwijzen naar je posts. Maar vond de wijze van discussie vrij denigrerend. En dat had niet alleen met jou te maken :) Weet niet of sommige users daar echt niet bewust van zijn of iets.
  donderdag 13 december 2018 @ 18:40:52 #148
45206 Pietverdriet
pi_183708489
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:27 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Vind ik niet. Je mag wel verwijzen naar je posts. Maar vond de wijze van discussie vrij denigrerend. En dat had niet alleen met jou te maken :) Weet niet of sommige users daar echt niet bewust van zijn of iets.
Lees het topic maar eens terug.
pi_183712721
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 17:27 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Weet niet of sommige users daar echt niet bewust van zijn of iets.
Hmm,wat denk je zelf..
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 21:43:29 #150
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183713947
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees het topic maar eens terug.
Heb ik gedaan. Jij? :D
Wat zou ik precies moeten vinden? Vind de wijze van discussie alsnog denigrerend.
En jij wil niet even verwijzen naar de post waar jij het zo goed uitlegt?

Ja later deed je dat, toen ik het inhoudelijk al meer doorhad dankzij bijdragen van andere users. En natuurlijk kan ik je inhoudelijke posts ook waarderen :)

Punt is dat deze wijze van discussie vervelend kan zijn en dat is puur toonzetting.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 21:44:26 #151
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183713969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:09 schreef Charged het volgende:

[..]

Hmm,wat denk je zelf..
Dat zeg ik, ik weet het niet :D
pi_183734406
Het gaat goed mis in het atoomtopic mods :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:27:32 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183734948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Het gaat goed mis in het atoomtopic mods :)
Zeg dat ja...
Onikaan ni ov dovah
pi_183735377
Die smiley aan het einde staat wel een beetje raar zie ik nu, sorry
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 23:18:03 #155
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183736045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Die smiley aan het einde staat wel een beetje raar zie ik nu, sorry
Nee joh ;)
pi_183746297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beantwoord niks, geen behoefte aan, ben ik niet verplicht aan jou al helemaal niet, hou zelf bnw maar in leven. Succes!
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze weer eens happen. Zo voorspelbaar. Geestelijke armoede inderdaad. FYI Mr Verdriet, je doet je naam eer aan. Ik ben je mop niet, nooit geweest en zal het nooit worden ook. Irl loop ik met een boog om dit soort mensen heen, ga ik een beetje met ze in discussie. Dacht het niet. :{w
Dit soort getroll voegt dus echt niks toe en werkt alleen maar topic ontwrichtend. Ondanks pogingen waaronder die van SuperHartje om nog inhoudelijk bezig te blijven (over dat boek bijvoorbeeld) is dit weer het enige wat er komt.

:N
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:27:29 #157
189978 controlaltdelete
pi_183746321
Haal maar weg hoor. Ik zit er niet mee. Ik heb mijn zegje gedaan. Succes.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 08:22:42 #158
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183759011
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 08:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

BNW leeft voor geen meter meer. Bijna alles staat op grijs. Het zijn een paar zure fanatiekelingen tegenover mensen die rationeel de boel opzij schuiven en dat riedeltje herhaalt zich tot in den treure.

En als jij tingo, lambiek en jezelf als normaal / de norm ziet van weldenkende mensen en met het etaleren daarvan een discussie probeert te smoren dan ben je niet neutraal genoeg als mod tussen die twee groepjes die je hier krijgt.
Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.
En hoezo zet jij mij weg onder users als Lambiekje? Nogal bevooroordeeld.
Als je verder klachten over mij hebt kan dat hier in FB. Of je mailt naar FOK.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 16-12-2018 08:36:01 ]
pi_183760258
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 08:22 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.
En hoezo zet jij mij weg onder users als Lambiekje? Nogal bevooroordeeld.
Als je verder klachten over mij hebt kan dat hier in FB. Of je mailt naar FOK.

Ho eens eben.. :)

Je begint hier zelf een discussie die je stevig aanzet waardoor jij de grens in de discussie opzoekt om vervolgens degenen die er in meegaan en enigszins een tegenwicht erin gooien de deur te wijzen. Dat kunnen gewone users niet zo 'spelen'. Als dat je stijl is lijkt het me dat je dat zelf ook kunt navragen of dat is wat men hier wil.

En daarbij heb je gewoon nog geen benul wat het woord normaal of norm inhoud. Dat is verder niet een enorm punt maar dan moet je dat eerst maar eens opzoeken voor het inhoudelijk uberhaupt ergens hout kan snijden.
pi_183760334
Ik heb SuperHartje nog nooit op partijdigheid kunnen betrappen hoor, dus vind dit maar vreemde verwijten die je maakt.
pi_183761007
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb SuperHartje nog nooit op partijdigheid kunnen betrappen hoor, dus vind dit maar vreemde verwijten die je maakt.
Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is. Als je BNW ergens niet strak op moet modereren is het de toon. Zo nu en dan eens links en rechts vegen als men op de man speelt is voldoende.
pi_183761043
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is.
Mods geven geen bans, dat doen FAs.
pi_183761060
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mods geven geen bans, dat doen FAs.
Was niet nodig.
pi_183761090
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was niet nodig.
Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.
pi_183761112
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.
Mods kaarten het wel aan.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:32:10 #166
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764474
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ho eens eben.. :)

Je begint hier zelf een discussie die je stevig aanzet waardoor jij de grens in de discussie opzoekt om vervolgens degenen die er in meegaan en enigszins een tegenwicht erin gooien de deur te wijzen. Dat kunnen gewone users niet zo 'spelen'. Als dat je stijl is lijkt het me dat je dat zelf ook kunt navragen of dat is wat men hier wil.

En daarbij heb je gewoon nog geen benul wat het woord normaal of norm inhoud. Dat is verder niet een enorm punt maar dan moet je dat eerst maar eens opzoeken voor het inhoudelijk uberhaupt ergens hout kan snijden.
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.

Gaat om de houding en toonzetting. En deze user blijft de sfeer verpesten. Lees anders de ‘De grenzen van BNW’ nog even. Wij benadrukken dat we gesteld zijn op een goede sfeer. BNW belachelijk maken en schelden hoort daar niet bij.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 16-12-2018 14:50:00 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:34:51 #167
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764538
Ik probeer zo objectief mogelijk te modden. En users die hier alleen komen om BNW te bashen kunnen beter wegblijven.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:52:59 #168
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764929
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mods kaarten het wel aan.
Je moet het wel kunnen onderbouwen met notes. En de notes van de betrokken user spreken voor zich ;)
Nog klachten over deze ban, mail Fok :)
pi_183765215
Waarom verwijder je mijn uiterst belangrijke uit ervaring sprekende post?
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 15:17:43 #170
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183765386
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:10 schreef koosbasterd het volgende:
Waarom verwijder je mijn uiterst belangrijke uit ervaring sprekende post?
Ik kan er hier niets mee ;)
pi_183765590
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik kan er hier niets mee ;)
Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.

Dit geeft alweer aan dat de leiding bnw niet serieus neemt.
Sluit dat afvoerputje van fok dan eens af. :)
pi_183765699
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.

Dit geeft alweer aan dat de leiding bnw niet serieus neemt.
Sluit dat afvoerputje van fok dan eens af. :)
De FA/A's nemen alle verzoeken met de mods serieus. Als je aan de FA/A's vragen hebt kun je hun mailen op forum@fok.nl

Verder ga ik niet in op je insinuaties :)
pi_183765748
-stuur maar een mail-

[ Bericht 48% gewijzigd door murp op 16-12-2018 15:55:16 ]
pi_183767946
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod.
Ik zou daar niet zo wakker van liggen.

quote:
En nu heeft hij het over wijven die blèren.
Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.

quote:
Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.
Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.

Alle users hier hebben een bepaald standpunt in wat zij geloven en die kunnen ze tot in den treure verdedigen als ze daar zin in hebben. Of je nu kant A of B aanhangt. Je mag als mod imho best de gebruikers en de algemene regels beschermen maar je moet imho niet een bepaald kader aan meningen op de UNESCO lijst willen zetten. BNW is een interessante Arena die je eens wat vaker op z'n beloop moet laten. Sommige mods hier deden en doen dat nog altijd bijzonder goed. Functioneel modereren past hier veel beter dan een strak regime en daarmee creeër je automatisch een betere sfeer.

quote:
Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?
Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.

Dit forum loopt niet geweldig en ik heb momenteel geen instant oplossing maar dan komt er iemand als Piet met zn mening en loopt het forum een beetje beter wat ook de reactie van de andere kant uitlokt en dan is er ineens een plein met wat leven. Als je een bepaalde kant er niet bij wil krijg je een niet weerbaar handvasthoudend clubje en dan wordt het hier langzamerhand een bouwval.

De plaatsen waar alles het beste draait zijn de plaatsen waar de sfeer open is en de autoriteit onzichtbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 16-12-2018 17:30:45 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:01:58 #175
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183768763
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zou daar niet zo wakker van liggen.

[..]

Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.

[..]

Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.

Alle users hier hebben een bepaald standpunt in wat zij geloven en die kunnen ze tot in den treure verdedigen als ze daar zin in hebben. Of je nu kant A of B aanhangt. Je mag als mod imho best de gebruikers en de algemene regels beschermen maar je moet imho niet een bepaald kader aan meningen op de UNESCO lijst willen zetten. BNW is een interessante Arena die je eens wat vaker op z'n beloop moet laten. Sommige mods hier deden en doen dat nog altijd bijzonder goed. Functioneel modereren past hier veel beter dan een strak regime en daarmee creeër je automatisch een betere sfeer.

[..]

Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.

Dit forum loopt niet geweldig en ik heb momenteel geen instant oplossing maar dan komt er iemand als Piet met zn mening en loopt het forum een beetje beter wat ook de reactie van de andere kant uitlokt en dan is er ineens een plein met wat leven. Als je een bepaalde kant er niet bij wil krijg je een niet weerbaar handvasthoudend clubje en dan wordt het hier langzamerhand een bouwval.

De plaatsen waar alles het beste draait zijn de plaatsen waar de sfeer open is en de autoriteit onzichtbaar.
’Grenzen van BNW’ gelezen?

Heeft niets met controle te maken, maar met sfeer. En BNW belachelijk maken komt niet ten goede van de sfeer. Er zijn hier meerdere users die realistische inhoudelijke inbreng hebben en wel letten op de toonzetting en wel rekening houden met de wijze van communicatie. Zo kan het dus wel. Dan heb ik liever zulke users dan iemand die BNW komt bashen. Dat krikt nou niet bepaald het imago van BNW op.

Zoals ik zei; de notes spreken voor zich. Ik heb ook al eerder verzocht of hij op zijn toonzetting wil letten.

Verder probeer ik zo objectief mogelijk te modden. Ik ben niet partijdig en zo mod ik ook niet.

Mijn vraag is zeker relevant. Maar jij lijkt deze niet te willen beantwoorden.
Maar goed, ik val in herhaling. Nogmaals als je klachten hebt over de ban kan je FOK mailen.
pi_183770206
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 18:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

’Grenzen van BNW’ gelezen?

Heeft niets met controle te maken, maar met sfeer.
Sfeer is een heel rekbaar en subjectief begrip.

quote:
En BNW belachelijk maken komt niet ten goede van de sfeer.
Dat zegt meer iets over jouw beleving van het begrip en de uitwerking daarvan laat zich zien.

quote:
Er zijn hier meerdere users die realistische inhoudelijke inbreng hebben en wel letten op de toonzetting
Je wil er geforceert een bepaalde verfijning in slaan die het nooit gehad heeft. Een ideaal BNW forum beslaat het kleurenspectrum aan opinies.

quote:
en wel rekening houden met de wijze van communicatie. Zo kan het dus wel. Dan heb ik liever zulke users dan iemand die BNW komt bashen. Dat krikt nou niet bepaald het imago van BNW op.
Je zult het toch gewoon met iedereen moeten proberen en niet alleen met jouw selectie van voorbeelden.

quote:
Zoals ik zei; de notes spreken voor zich. Ik heb ook al eerder verzocht of hij op zijn toonzetting wil letten.
Voor iemand die BNW mod sta je wel heel erg voor een minder open autoritaire stijl.

quote:
Verder probeer ik zo objectief mogelijk te modden. Ik ben niet partijdig en zo mod ik ook niet.
Ik zie het hier wat anders maar gelukkig is dit een zandbak en niet de echte wereld. Hier kun je wat oefenen.

quote:
Mijn vraag is zeker relevant. Maar jij lijkt deze niet te willen beantwoorden.
Ik had al aangegeven wat er mis was met je vraag en hoe het een negatieve stempel op dezelfde sfeer zet die je goed wil houden. Verder vind ik 'm te zwart / wit. Ik vind sommige onderwerpen interessant en andere wat minder tot niet. En als iemand een pleidooi voor 'zijn' of 'haar' beleving van de waarheid houdt, zullen zowel jij en ik 'm ook geven. Dit is bij uitstek het forum waar men geen blad voor de mond neemt.

quote:
Maar goed, ik val in herhaling. Nogmaals als je klachten hebt over de ban kan je FOK mailen.
Ik hou het bij deze post, doe ermee wat je wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 16-12-2018 19:10:43 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 19:24:16 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183770600
De notes onderbouwen genoeg en spreken voor zich. Dit lijk jij bewust te negeren.
Discussiëren met een denigrerend toontje is per definitie slecht voor de sfeer. Dat mag jij subjectief vinden. Maar je kan best inhoudelijk zijn zonder het betreffende subforum te bashen.

Als je oprecht interesse hebt in BNW zou je een positieve bijdrage kunnen leveren door voor jou interessante topics te openen of positieve en inhoudelijke bijdragen te leveren in bestaande topics zonder BNW en de users die hier posten te bashen :)
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 14:31:37 #178
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183854975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 14:11 schreef illusions het volgende:
Toch wel erg hoor, dat de BNW gedachte is afgezakt tot het niveau van chemtrail believers en atoombom ontkenners, met een enkele Flat Earther erbij. Zo word je inderdaad niet serieus genomen maar neergezet als aluhoedje, en maar afvragen waardoor dat komt. Kritisch denken, jaja.
Wat bedoel je? Heb je het over 2 users nu?
En er zijn nog meer topics.
  Moderator donderdag 20 december 2018 @ 14:37:41 #179
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183855102
Sinds je ban is opgeheven heb je zelf ook nog geen topic geopend hier. Zo had je zelf ook een bijdrage kunnen leveren aan het niveau :)
  maandag 24 december 2018 @ 13:47:16 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183939731
Ik lees even het een en ander terug hier.. Hebben we nu ook trol moderators???
Enne komt er nog een nieuw atoombom deel of, hangt daar een grote paddenstoel boven?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 december 2018 @ 02:41:23 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183952537
quote:

[..]

Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.

Trollmod?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 25 december 2018 @ 07:50:56 #182
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183953097
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 02:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Trollmod?
:N o|O
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:29:26 #183
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_184065615
Zou deze titel aub aangepast kunnen worden; Deel V?

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel IV
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 29 december 2018 @ 18:46:54 #184
45206 Pietverdriet
pi_184066061
quote:

[..]

Gaat om de houding en toonzetting. En deze user blijft de sfeer verpesten. Lees anders de ‘De grenzen van BNW’ nog even. Wij benadrukken dat we gesteld zijn op een goede sfeer. BNW belachelijk maken en schelden hoort daar niet bij.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Ik dacht dat bans niet besproken werden, voor de rest is het onzin. Als ik je een trollmod noem is dat geen schelden, maar het benoemen van je gedrag.
Ik zei verder dat als je op het moment dat je inhoudelijk terechtgewezen wordt begint te jammeren dat het om de manier waarop gaat je je als een wijf gedraagt. Je ongelijk niet willen toegeven.
Ik maak verder BNW niet belachelijk, ik toon gewoon onzin aan.
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 20:54:32 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184070085
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik dacht dat bans niet besproken werden, voor de rest is het onzin. Als ik je een trollmod noem is dat geen schelden, maar het benoemen van je gedrag.
Blijkbaar is dit voor jou normale wijze van communicatie? Dit is ook toonzetting.
quote:
Ik zei verder dat als je op het moment dat je inhoudelijk terechtgewezen wordt begint te jammeren dat het om de manier waarop gaat je je als een wijf gedraagt. Je ongelijk niet willen toegeven.
Ik heb gwn toegegeven dat ik het niet wist. Waarom lijk je dit bewust te negeren?
En dat is ook wat er bedoeld wordt met toonzetting :)
quote:
Ik maak verder BNW niet belachelijk, ik toon gewoon onzin aan.
Wat mij betreft is dat ook zeker gewenst.
Onzin aan kunnen tonen is een goede zaak :)

Bans worden idd niet uitvoerig beproken. In dit geval was het een antwoord, op de post van een user die het niet eens was met de ban.

Nou ben ik zo afwezig. Hopelijk kunnen we dit afsluiten :)
  Moderator zaterdag 29 december 2018 @ 21:05:05 #186
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_184070377
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 december 2018 18:29 schreef dellipder het volgende:
Zou deze titel aub aangepast kunnen worden; Deel V?

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel V
Done.
  zaterdag 29 december 2018 @ 21:17:19 #187
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_184070721
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 december 2018 21:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Done.
Top!

:)
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  zondag 30 december 2018 @ 00:24:56 #188
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_184076715
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 23:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Neemt allemaal niet weg dat de man een clown is. Of er wel of niet collision is interesseert vrijwel niemand.

[..]

Dat zijn een hoop grote woorden van een fanboy van een joker.

[..]

Het is gewoon komisch allemaal.
Ik vind het inderdaad niet erg grote woorden te gebruiken, maar ik probeer wel te vermijden dat de man wordt gespeeld en niet de bal.

De reeks gaat over de DoJ/FBI/Hillary/ Obama/DNC nexus die corrupt dat ze zijn overheidsinstrumenten in hebben gezet voor politieke doeleinden.
En omdat ik dit uiteen zet ben ik volgens jou een fanboy.

Nogal puberaal en armoedig.
Crooked Hillary
  zondag 30 december 2018 @ 11:07:30 #189
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184082729
quote:
Volgens mij is het gelukt. Mobiel is het wat gepruts om het voor elkaar te krijgen, als het niet goed staat hoor ik het graag.
  zondag 30 december 2018 @ 11:53:13 #191
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184082885
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:45 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Volgens mij is het gelukt. Mobiel is het wat gepruts om het voor elkaar te krijgen, als het niet goed staat hoor ik het graag.
Volgens mij gelukt (zit nu ook mobiel). Bedankt voor de extra moeite! :-)
2019: The Great Awakening
pi_184082925
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 11:53 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Volgens mij gelukt (zit nu ook mobiel). Bedankt voor de extra moeite! :-)
Alstu ^O^
  zondag 30 december 2018 @ 15:53:59 #193
45206 Pietverdriet
pi_184089031
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 20:54 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Blijkbaar is dit voor jou normale wijze van communicatie? Dit is ook toonzetting.

Je collega modjes schelden user uit voor nsb’er
KLB / Eerste arrestatie succesvol door je boy Mikeytt _O_
Toonzetting?
  zondag 30 december 2018 @ 22:49:21 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_184104849
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toonzetting?
Wat moet bnw hiermee?

[ Bericht % gewijzigd door sneakydesert op 13-01-2019 22:34:48 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_184388097
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Toonzetting?
Dit kun je hier melden: KLB / [KLB] Feedback
BNW is hiervoor de verkeerde plek.
  maandag 14 januari 2019 @ 06:26:15 #196
45206 Pietverdriet
pi_184391563
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:35 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dit kun je hier melden: KLB / [KLB] Feedback
BNW is hiervoor de verkeerde plek.
Nee, het gaat om toonzetting wat mij verweten werd.
  maandag 14 januari 2019 @ 13:41:27 #197
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_184396675
2019: The Great Awakening
pi_184397022
quote:
Check!
  maandag 14 januari 2019 @ 21:56:50 #199
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_184405603
Zou een van de mods een aantal berichten kunnen verwijderen/verplaatsen die niets met het onderwerp van de reeks van doen hebben, alstublieft?

Het eerste bericht van de serie hierboven verwijst naar een bericht naar een ander topic, namelijk: BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.

Bij voorbaat dank voor de medwerking.
Crooked Hillary
pi_184413895
quote:
2s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:56 schreef dellipder het volgende:
Zou een van de mods een aantal berichten kunnen verwijderen/verplaatsen die niets met het onderwerp van de reeks van doen hebben, alstublieft?

Het eerste bericht van de serie hierboven verwijst naar een bericht naar een ander topic, namelijk: BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal.

Bij voorbaat dank voor de medwerking.
Ik heb er naar gekeken. Ik zie soms dat je enkel een link post, al dan niet met een klein stukje copy paste vanuit de bron. Probeer dit te voorkomen, vertel in je posts hoe jij over die ontwikkelingen denkt. Dan is het voor anderen ook uitnodigender om erop te reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')