Precies.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hij heeft het over diepgaand onderzoek. Ben gwn benieuwd welke methoden hij heeft gebruikt. Heeft hij wetenschappers geïnterviewd of heeft hij zelf onderzocht. Gwn heel simpel, hoe heeft hij zijn data verzameld? Zonder dit te weten ga ik er niet beginnen.
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:52 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Belangrijker nog: Kan het onderzoek over gedaan worden met dezelfde uitkomsten als resultaat. Zeer belangrijk in de wetenschap
Dat zeg ik al een tijdje, waarom niet gewoon via drinkwater? Maakt niet uit of dat opgedronken wordt of niet, dus werkt gewoon overal.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vracht vervoeren kost ongeveer 4-5 euro per kilo per duizend kilometer.
Dus, als vliegtuigen chemicaliën voor de chemtrails bij zich hebben, kost alleen het vervoer daarvan 4-5 euro per kilo per duizend kilometer, komen verwerkingskosten, nog bij, plus de prijs van de chemicaliën.
Wie betaald dat en waar komt dat budget vandaan?
Dus als ik je zeg dat commerciele vliegtuigen niet on formatie mogen vliegen en dus nooit een checker board kan maken ben je het met me eens?quote:Op donderdag 13 december 2018 12:44 schreef illusions het volgende:
Ik sta er ook zeker voor open, als er gewoon met overtuigbaar bewijs op de proppen wordt gekomen. Dat hele tijd iets roepen, en dan alle vorm van discussie uit de weg gaan is gewoon zwaar kinderachtig.
In formatie vliegen is nergens voor nodig. Zie het zo: vliegtuig 1 komt langs en trekt een streep. In de komende 5 minuten blaast de wind deze een stukje opzij, voordat vliegtuig 2 langskomt en een nieuwe streep trekt. Als andere vliegtuigen daar haaks op vliegen kan je dan een checker board krijgenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:51 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Dus als ik je zeg dat commerciele vliegtuigen niet on formatie mogen vliegen en dus nooit een checker board kan maken ben je het met me eens?
klinkt ook wel een beetje als een 8x8, en die kun je anders benaderen.quote:Op donderdag 13 december 2018 20:23 schreef DeMolay het volgende:
"checkerboard" zijn formaties can C130..........In Amerika voordat iedereen weer uitfreaked !
Bron van die instant checkerboards?quote:Op maandag 17 december 2018 20:09 schreef DeMolay het volgende:
Tip.....commercieel mag niet in formatie vliegen......checkerboards waren er "instantly" ergo militair ...
Ahja, want dat is het chemtrail criterium natuurlijk, het lang blijven hangenquote:Op dinsdag 18 december 2018 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben opgegroeid bij een Britse militaire vliegbasis en vaak zat oefeningen meegemaakt. Zelfs toen zag je al die checkerboard chemtrails niet en als ze er waren dan waren ze snel verdwenen want dat waren contrails.
Kunnen we hieruit concluderen dat de Britten hier gewoon niet aan mee doen?quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben opgegroeid bij een Britse militaire vliegbasis en vaak zat oefeningen meegemaakt. Zelfs toen zag je al die checkerboard chemtrails niet en als ze er waren dan waren ze snel verdwenen want dat waren contrails.
Nog niemand die hier een antwoord op heeft? Follow the money!quote:Op donderdag 13 december 2018 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vracht vervoeren kost ongeveer 4-5 euro per kilo per duizend kilometer.
Dus, als vliegtuigen chemicaliën voor de chemtrails bij zich hebben, kost alleen het vervoer daarvan 4-5 euro per kilo per duizend kilometer, komen verwerkingskosten, nog bij, plus de prijs van de chemicaliën.
Wie betaald dat en waar komt dat budget vandaan?
Goeie vragen allemaal. Zoiets kan natuurlijk nooit gebeuren als niemand er vanaf weet. Het moet ergens in de cijfers staan.quote:Op donderdag 20 december 2018 08:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog niemand die hier een antwoord op heeft? Follow the money!
Zouden het toch over tienduizenden euro’s per vlucht moeten hebben. En hoeveel vluchten per dag? Ook tienduizenden? Heb je het over honderden miljoenen per dag. Waar komt dat geld vandaan? Wie betaald dit? Waar staat het in de cijfers van de airlines?
Wie maakt de chemicaliën? Hoe komen ze op het vliegveld en in het vliegtuig? Hoe worden ze volgetankt?
Moeten wereldwijd honderden, wellicht duizenden mensen zijn die alleen al met het tanken van de chemicaliën hun geld verdienen, vele duizenden meer die hun werk aan hebben, nog geen mensen gehoord die uit de school klappen erover.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeie vragen allemaal. Zoiets kan natuurlijk nooit gebeuren als niemand er vanaf weet. Het moet ergens in de cijfers staan.
En knap hoe dat dan gaat toch? Vaak tanken ze een vliegtuig bij terwijl deze open en bloot aan de pier/gate staat. Gezien de claims dat ze het aan en uit kunnen zetten kan het niet simpelweg in de brandstof zitten.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeten wereldwijd honderden, wellicht duizenden mensen zijn die alleen al met het tanken van de chemicaliën hun geld verdienen, vele duizenden meer die hun werk aan hebben, nog geen mensen gehoord die uit de school klappen erover.
En wat te denken van de mensen die vliegtuigen ontwerpen, bouwen en onderhouden. En de mensen die voor de bedrijven werken die weer de halffabrikaten maken voor vliegtuigen.quote:Op donderdag 20 december 2018 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moeten wereldwijd honderden, wellicht duizenden mensen zijn die alleen al met het tanken van de chemicaliën hun geld verdienen, vele duizenden meer die hun werk aan hebben, nog geen mensen gehoord die uit de school klappen erover.
En de medewerkers van de airlines die de belading moeten plannen om te zorgen dat het vliegtuig in balans blijft, je moet namelijk de lading (maar ook de passagiers) zo over een vliegtuig verdelen dat hij niet de neus of staart meer belast omdat ie anders naar voren of achteren helt.quote:Op donderdag 20 december 2018 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En wat te denken van de mensen die vliegtuigen ontwerpen, bouwen en onderhouden. En de mensen die voor de bedrijven werken die weer de halffabrikaten maken voor vliegtuigen.
Zo heb je er alweer een paar honderdduizend mensen erbij die allemaal hun mond moeten houden.
Neem aan dat goedje ook geurloos moet zijn..quote:Op donderdag 20 december 2018 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En de medewerkers van de airlines die de belading moeten plannen om te zorgen dat het vliegtuig in balans blijft, je moet namelijk de lading (maar ook de passagiers) zo over een vliegtuig verdelen dat hij niet de neus of staart meer belast omdat ie anders naar voren of achteren helt.
Dit begrenst ook de plek van waar de brandstof en “chemtrails chemicaliën” tanks kunnen zitten omdat die tijdens de vlucht steeds leger raken. Daarom zitten brandstoftanks bij voorkeur in de vleugels, en bommenruimen bv bij ouderwetse bommenwerpers zaten daarom ook daar waar de vleugels aan de romp zitten.
Je zou dus de “chemtrails chemicaliën” tanks zo moeten zien zitten op een tekening van een vliegtuig.
Ben erg benieuwd hoe dit nu zou zitten.
Japanners doen dat om anderen niet aan te steken met hun verkoudheidquote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef theguyver het volgende:
En zouden ze in China en Japan meer weten, die dragen gerelegd mondkapjes..
Verder zie je dat nergens!
Iets met luchtkwaliteit en virussen.quote:Op donderdag 20 december 2018 21:02 schreef theguyver het volgende:
En zouden ze in China en Japan meer weten, die dragen gerelegd mondkapjes..
Verder zie je dat nergens!
Dat denk jij...quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Iets met luchtkwaliteit en virussen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |