abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 december 2018 @ 18:39:18 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183686200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 18:18 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waaruit blijkt hier dan dat dit chemicalien betreft?
CAD zegt dat het zo is
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 07:06:07 #127
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183696863
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hemel onder Vuur

Journalist Fred Teunissen verdiepte zich twee jaar lang in het mysterie van de chemtrails. In dit boek doet hij verslag van zijn bevindingen en maakt hij de lezer deelgenoot van zijn intense bezorgdheid.

Chemtrails bevatten nanodeeltjes van metalen en andere stoffen die zo onvoorstelbaar klein zijn dat ons afweersysteem ze niet herkent. Ze worden opgenomen in vitale organen en veroorzaken daar ontstekingen die ons ziek maken.

Zoals Teunissen aantoont, is het 'sprayen' maar één kant van de chemtrail-medaille. De andere is het 'zappen': het met hoogfrequente elektromagnetische energie doorstralen van de met chemtrails bewerkte atmosfeer. Ook dit zappen heeft ingrijpende gevolgen voor de gezondheid van al wat leeft en groeit.


Aanrader om dit boek eens te lezen.

No way dat die strepen condens zijn van commerciële vluchten. Van mij mag je het geloven om zo in je safe bubbel te kunnen blijven leven wellicht, maar mij maak je het niet wijs.
Over de schrijver:
https://www.fredteunissen.com/?mobile=1

quote:
Sinds januari 2012 ben ik ook als uitgever actief, samen met mijn vriend en collega Ed Lute. Met Trophonios Publishing vof hebben we inmiddels een vijftiental titels gelanceerd. Eén van die boeken schreef ik samen met spiritueel counselor Helena Struik.

In november 2017 verscheen mijn boek Hemel onder Vuur, een diepgaand onderzoek naar het chemtrail-fenomeen.
Hij spreekt over diepgaand onderzoek. Kon er verder niets over vinden.
Staat daar iets over in het boek? Welke onderzoeksmethode(n) hij heeft gebruikt? En hoe hij tot zijn conclusie is gekomen?
A child is born with no state of mind.
pi_183698039
quote:
Sinds januari 2012 ben ik ook als uitgever actief
ik denk dan direct: "Dus niemand wil die onzin van jou uitgeven, waardoor je het zelf maar doet?
Het is wat.......
  donderdag 13 december 2018 @ 10:39:59 #129
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183698822
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 07:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Over de schrijver:
https://www.fredteunissen.com/?mobile=1

[..]

Hij spreekt over diepgaand onderzoek. Kon er verder niets over vinden.
Staat daar iets over in het boek? Welke onderzoeksmethode(n) hij heeft gebruikt? En hoe hij tot zijn conclusie is gekomen?
Goede vraag, ik kom het zo 123 ook niet tegen namelijk. Het zijn nogal boude claims zo zonder toelichting van die auteur.
  donderdag 13 december 2018 @ 10:54:20 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183699089
Schaf het boek aan dan kom je erachter wie weet steek je er iets van op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183699225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Schaf het boek aan dan kom je erachter wie weet steek je er iets van op.
Haal jij dan 'meteorologie voor beginners'?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 13 december 2018 @ 11:04:38 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183699293
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Schaf het boek aan dan kom je erachter wie weet steek je er iets van op.
Wat een flauw antwoord. Jij komt met het boek aan en dan ga je er gewoon neit meer op in. Bah
pi_183700209
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Haal jij dan 'meteorologie voor beginners'?
_O-
  donderdag 13 december 2018 @ 11:54:37 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183700472
Het boek was een aanrader een tip, ik begrijp dondersgoed dat het tegen dovemans oren is gericht en men op zoek is naar ammo om te kunnen neersabelen. Ik zou zeggen..Benader de man zelf https://www.fredteunissen.com/contactgegevens/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183700545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Het boek was een aanrader een tip, ik begrijp dondersgoed dat het tegen dovemans oren is gericht en men op zoek is naar ammo om te kunnen neersabelen. Ik zou zeggen..Benader de man zelf https://www.fredteunissen.com/contactgegevens/
Maar jij wist er toch meer van? Moet ik gaan betalen voor een boek wat me niet interesseert om erachter te komen dat je uit je nek kletst, wat ik al weet?

Wat is er mis met zelf inhoudelijk ergens op ingaan?

Misschien leer je dan nog eens wat!
  donderdag 13 december 2018 @ 12:02:01 #136
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_183700606
als het onderwerp je al niet intereseert wat doe je dan in deze draad ? 8)7
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 13 december 2018 @ 12:04:05 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183700650
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:02 schreef DeMolay het volgende:
als het onderwerp je al niet intereseert wat doe je dan in deze draad ? 8)7
Dat doet het juist wel, anders vraagt men er ook niet naar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183700668
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:02 schreef DeMolay het volgende:
als het onderwerp je al niet intereseert wat doe je dan in deze draad ? 8)7
Waar zeg ik dat? Het boek interesseert me niet, een onderzoek met een vooraf bedachte conclusie.

Zoals Teunissen aantoont, is het 'sprayen' maar één kant van de chemtrail-medaille. De andere is het 'zappen': het met hoogfrequente elektromagnetische energie doorstralen van de met chemtrails bewerkte atmosfeer. Ook dit zappen heeft ingrijpende gevolgen voor de gezondheid van al wat leeft en groeit.

Daar ga ik niet voor betalen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 13-12-2018 12:16:01 ]
  donderdag 13 december 2018 @ 12:05:33 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183700688
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Het boek was een aanrader een tip, ik begrijp dondersgoed dat het tegen dovemans oren is gericht en men op zoek is naar ammo om te kunnen neersabelen. Ik zou zeggen..Benader de man zelf https://www.fredteunissen.com/contactgegevens/
Jij komt met het boek en zijn inhoud als argument voor chemtrails. Daar komen (logische) vragen over en dan speel je de gebeten hond en geef je wederom niet thuis, ondanks wat meermalen al door mods is aangegeven.

Dat doe je toch echt zelf. Erg jammer.
  donderdag 13 december 2018 @ 12:06:03 #140
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183700706
Ik heb hier geen tijd voor, ben .. elders... bezig met die fakery in Straatsburg :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183700748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Het boek interesseert me niet, een onderzoek met een vooraf bedachte conclusie.

Zoals Teunissen aantoont, is het 'sprayen' maar één kant van de chemtrail-medaille. De andere is het 'zappen': het met hoogfrequente elektromagnetische energie doorstralen van de met chemtrails bewerkte atmosfeer. Ook dit zappen heeft ingrijpende gevolgen voor de gezondheid van al wat leeft en groeit.

Daar ga ik niet voor betalen. :D
:D _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 13-12-2018 12:16:29 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:12:25 #142
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183700843
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Schaf het boek aan dan kom je erachter wie weet steek je er iets van op.
Vind ik ook flauw. Doordat je daar geen energie in wil steken, vermoed ik dat het waarschijnlijk geen geloofwaardig onderzoek is. Boek is zo zeker niet interessant voor mij.
Jammer dit, het is natuurlijk niet de bedoeling om alleen te spammen en helemaal niets uit te diepen. Je loopt het boek te promoten en vervolgens weer te depromoten.

Hopelijk verander je van gedachten en wil je het toch delen. Hoeft ook niet meteen vandaag, geen druk. Maar zou hier wel echt gewaardeerd worden :)
A child is born with no state of mind.
pi_183700992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb hier geen tijd voor, ben .. elders... bezig met die fakery in Straatsburg :*
Ah, je alom bekende discussietechniek. Iets neerplempen, vervolgens geen uitleg geven en weigeren de discussie aan te gaan. Jaja, zo komen we er wel!
  donderdag 13 december 2018 @ 12:33:58 #144
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183701233
Joh wat maken jullie je druk. Ik gaf dat boek als een tip. De wolven duiken erop om het te verslinden natuurlijk want chemtrails zijn onzin en dat moet met hand en tand verdedigd worden wat je ook post of waar het over gaat dat zie je in elk topic van 9.11, chemtrails en al die aanslagen. Ik ben toch niet verplicht om mensen die me niet aanstaan van info te gaan voorzien waarvan ik weet dat het niets uitmaakt en totaal niet aankomt hooguit om het af te kraken?

Benader de man zelf, nodig hem uit stuur hem een mail weet ik veel wat? Ik heb dat boek niet eens bij de hand, ik heb het gelezen ligt ergens op de stapel bovendien lees ik nog wel meer over chemtrails. Ik ben druk met andere zaken tussendoor, bnw is geen dagtaak voor mij, nogmaals ik discussieer liever met mensen die geen valse tong en bedoelingen hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:34:53 #145
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183701252
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, je alom bekende discussietechniek. Iets neerplempen, vervolgens geen uitleg geven en weigeren de discussie aan te gaan. Jaja, zo komen we er wel!
Misschien verrast ze ons nog ;)

Maar conclusie nu is voor mij dat het niet wetenschappelijk is aangetoond :)
A child is born with no state of mind.
pi_183701255
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh wat maken jullie je druk. Ik gaf dat boek als een tip. De wolven duiken erop om het te verslinden natuurlijk want chemtrails zijn onzin en dat moet met hand en tand verdedigd worden wat je ook post of waar het over gaat dat zie je in elk topic van 9.11, chemtrails en al die aanslagen. Ik ben toch niet verplicht om mensen die me niet aanstaan van info te gaan voorzien waarvan ik weet dat het niets uitmaakt en totaal niet aankomt hooguit om het af te kraken?

Benader de man zelf, nodig hem uit stuur hem een mail weet ik veel wat? Ik heb dat boek niet eens bij de hand, ik heb het gelezen ligt ergens op de stapel bovendien lees ik nog wel meer over chemtrails. Ik ben druk met andere zaken tussendoor, bnw is geen dagtaak voor mij, nogmaals ik discussieer liever met mensen die geen valse tong en bedoelingen hebben.
Nogmaals, het boek boeit me niet. Ik ga toch geen boek kopen van iets waar ik al zeker van ben dat het niet bestaat?

Waarom wil je niets uitdiepen, noch de discussie aan gaan met wie dan ook?
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:41:37 #147
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183701394
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh wat maken jullie je druk. Ik gaf dat boek als een tip. De wolven duiken erop om het te verslinden natuurlijk want chemtrails zijn onzin en dat moet met hand en tand verdedigd worden wat je ook post of waar het over gaat dat zie je in elk topic van 9.11, chemtrails en al die aanslagen. Ik ben toch niet verplicht om mensen die me niet aanstaan van info te gaan voorzien waarvan ik weet dat het niets uitmaakt en totaal niet aankomt hooguit om het af te kraken?

Benader de man zelf, nodig hem uit stuur hem een mail weet ik veel wat? Ik heb dat boek niet eens bij de hand, ik heb het gelezen ligt ergens op de stapel bovendien lees ik nog wel meer over chemtrails. Ik ben druk met andere zaken tussendoor, bnw is geen dagtaak voor mij, nogmaals ik discussieer liever met mensen die geen valse tong en bedoelingen hebben.
Ik en ik vermoed meerderde users hebben helemaal geen valse bedoelingen. Ik ben zelfs gaan kijken of ik enig onderzoek van deze man kan vinden, daar heb ik wel energie in gestoken.

Het gaat niet om verdedigen, het gaat om je standpunt onderbouwen.
Maar ik wil wel oprecht reageren; als het zou blijken dat het onderzoek geen goede fundering heeft zou ik daar eerlijk over zijn.
En dat is dan niet om jou af te kraken of omdat ik er niet voor opensta. Ik sta er dus wel voor open :)
Zou het wel overtuigend zijn voor mij, zou ik dat ook gwn delen :)

En het is niet de bedoeling om hier users af te kraken, maar er mag best kritisch gekeken worden naar deze bewering :)
A child is born with no state of mind.
pi_183701447
Ik sta er ook zeker voor open, als er gewoon met overtuigbaar bewijs op de proppen wordt gekomen. Dat hele tijd iets roepen, en dan alle vorm van discussie uit de weg gaan is gewoon zwaar kinderachtig.
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 12:49:28 #149
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183701545
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Nogmaals, het boek boeit me niet. Ik ga toch geen boek kopen van iets waar ik al zeker van ben dat het niet bestaat?

Waarom wil je niets uitdiepen, noch de discussie aan gaan met wie dan ook?
Hij heeft het over diepgaand onderzoek. Ben gwn benieuwd welke methoden hij heeft gebruikt. Heeft hij wetenschappers geïnterviewd of heeft hij zelf onderzocht. Gwn heel simpel, hoe heeft hij zijn data verzameld? Zonder dit te weten ga ik er niet beginnen.
A child is born with no state of mind.
pi_183701616
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2018 12:49 schreef SuperHartje het volgende:
eïnterviewd of heeft hij zelf onderzocht. Gwn heel simpel, hoe heeft hij zijn data verzameld? Zonder dit te weten ga ik er niet beginnen.
Belangrijker nog: Kan het onderzoek over gedaan worden met dezelfde uitkomsten als resultaat. Zeer belangrijk in de wetenschap
Het is wat.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')