abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 december 2018 @ 21:44:26 #151
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183713969
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2018 21:09 schreef Charged het volgende:

[..]

Hmm,wat denk je zelf..
Dat zeg ik, ik weet het niet :D
A child is born with no state of mind.
pi_183734406
Het gaat goed mis in het atoomtopic mods :)
  vrijdag 14 december 2018 @ 22:27:32 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183734948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:01 schreef ChrisCarter het volgende:
Het gaat goed mis in het atoomtopic mods :)
Zeg dat ja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183735377
Die smiley aan het einde staat wel een beetje raar zie ik nu, sorry
  Moderator vrijdag 14 december 2018 @ 23:18:03 #155
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183736045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2018 22:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Die smiley aan het einde staat wel een beetje raar zie ik nu, sorry
Nee joh ;)
pi_183746297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik beantwoord niks, geen behoefte aan, ben ik niet verplicht aan jou al helemaal niet, hou zelf bnw maar in leven. Succes!
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie ze weer eens happen. Zo voorspelbaar. Geestelijke armoede inderdaad. FYI Mr Verdriet, je doet je naam eer aan. Ik ben je mop niet, nooit geweest en zal het nooit worden ook. Irl loop ik met een boog om dit soort mensen heen, ga ik een beetje met ze in discussie. Dacht het niet. :{w
Dit soort getroll voegt dus echt niks toe en werkt alleen maar topic ontwrichtend. Ondanks pogingen waaronder die van SuperHartje om nog inhoudelijk bezig te blijven (over dat boek bijvoorbeeld) is dit weer het enige wat er komt.

:N
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:27:29 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183746321
Haal maar weg hoor. Ik zit er niet mee. Ik heb mijn zegje gedaan. Succes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 08:22:42 #158
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183759011
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 08:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]

BNW leeft voor geen meter meer. Bijna alles staat op grijs. Het zijn een paar zure fanatiekelingen tegenover mensen die rationeel de boel opzij schuiven en dat riedeltje herhaalt zich tot in den treure.

En als jij tingo, lambiek en jezelf als normaal / de norm ziet van weldenkende mensen en met het etaleren daarvan een discussie probeert te smoren dan ben je niet neutraal genoeg als mod tussen die twee groepjes die je hier krijgt.
Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.
En hoezo zet jij mij weg onder users als Lambiekje? Nogal bevooroordeeld.
Als je verder klachten over mij hebt kan dat hier in FB. Of je mailt naar FOK.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 16-12-2018 08:36:01 ]
pi_183760258
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 08:22 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Er posten meer users dan Lambiekje en Tingo.
En hoezo zet jij mij weg onder users als Lambiekje? Nogal bevooroordeeld.
Als je verder klachten over mij hebt kan dat hier in FB. Of je mailt naar FOK.

Ho eens eben.. :)

Je begint hier zelf een discussie die je stevig aanzet waardoor jij de grens in de discussie opzoekt om vervolgens degenen die er in meegaan en enigszins een tegenwicht erin gooien de deur te wijzen. Dat kunnen gewone users niet zo 'spelen'. Als dat je stijl is lijkt het me dat je dat zelf ook kunt navragen of dat is wat men hier wil.

En daarbij heb je gewoon nog geen benul wat het woord normaal of norm inhoud. Dat is verder niet een enorm punt maar dan moet je dat eerst maar eens opzoeken voor het inhoudelijk uberhaupt ergens hout kan snijden.
pi_183760334
Ik heb SuperHartje nog nooit op partijdigheid kunnen betrappen hoor, dus vind dit maar vreemde verwijten die je maakt.
pi_183761007
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:46 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb SuperHartje nog nooit op partijdigheid kunnen betrappen hoor, dus vind dit maar vreemde verwijten die je maakt.
Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is. Als je BNW ergens niet strak op moet modereren is het de toon. Zo nu en dan eens links en rechts vegen als men op de man speelt is voldoende.
pi_183761043
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind het dan vrij opmerkelijk dat zij iemand een ban geeft vanwege een bepaalde toon die haar niet bevalt en waar zij zelf ook niet vies van is.
Mods geven geen bans, dat doen FAs.
pi_183761060
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Mods geven geen bans, dat doen FAs.
Was niet nodig.
pi_183761090
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Was niet nodig.
Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.
pi_183761112
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan moet je bij forum@fok.nl zijn, niet de mods. De FAs bepalen of iemand een ban krijgt. Mods niet.
Mods kaarten het wel aan.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:32:10 #166
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764474
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 10:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ho eens eben.. :)

Je begint hier zelf een discussie die je stevig aanzet waardoor jij de grens in de discussie opzoekt om vervolgens degenen die er in meegaan en enigszins een tegenwicht erin gooien de deur te wijzen. Dat kunnen gewone users niet zo 'spelen'. Als dat je stijl is lijkt het me dat je dat zelf ook kunt navragen of dat is wat men hier wil.

En daarbij heb je gewoon nog geen benul wat het woord normaal of norm inhoud. Dat is verder niet een enorm punt maar dan moet je dat eerst maar eens opzoeken voor het inhoudelijk uberhaupt ergens hout kan snijden.
Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod. En nu heeft hij het over wijven die blèren. Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.

Gaat om de houding en toonzetting. En deze user blijft de sfeer verpesten. Lees anders de ‘De grenzen van BNW’ nog even. Wij benadrukken dat we gesteld zijn op een goede sfeer. BNW belachelijk maken en schelden hoort daar niet bij.
BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 16-12-2018 14:50:00 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:34:51 #167
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764538
Ik probeer zo objectief mogelijk te modden. En users die hier alleen komen om BNW te bashen kunnen beter wegblijven.
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 14:52:59 #168
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183764929
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Mods kaarten het wel aan.
Je moet het wel kunnen onderbouwen met notes. En de notes van de betrokken user spreken voor zich ;)
Nog klachten over deze ban, mail Fok :)
pi_183765215
Waarom verwijder je mijn uiterst belangrijke uit ervaring sprekende post?
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 15:17:43 #170
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183765386
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:10 schreef koosbasterd het volgende:
Waarom verwijder je mijn uiterst belangrijke uit ervaring sprekende post?
Ik kan er hier niets mee ;)
pi_183765590
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 15:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik kan er hier niets mee ;)
Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.

Dit geeft alweer aan dat de leiding bnw niet serieus neemt.
Sluit dat afvoerputje van fok dan eens af. :)
pi_183765699
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 15:26 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je zou kunnen doorgeven dat ze klachten,vragen enz van users serieus nemen, antwoord geven,plus onderbouwing waarom,waarom niet. Jij zit er dichter bij dan ik of anderen.

Dit geeft alweer aan dat de leiding bnw niet serieus neemt.
Sluit dat afvoerputje van fok dan eens af. :)
De FA/A's nemen alle verzoeken met de mods serieus. Als je aan de FA/A's vragen hebt kun je hun mailen op forum@fok.nl

Verder ga ik niet in op je insinuaties :)
pi_183765748
-stuur maar een mail-

[ Bericht 48% gewijzigd door murp op 16-12-2018 15:55:16 ]
pi_183767946
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Zo is dat niet gegaan. Deze user heeft al een keer zitten schelden met oa trollmod.
Ik zou daar niet zo wakker van liggen.

quote:
En nu heeft hij het over wijven die blèren.
Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.

quote:
Om vervolgens te muggenziften en BNW belachelijk te maken.
Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.

Alle users hier hebben een bepaald standpunt in wat zij geloven en die kunnen ze tot in den treure verdedigen als ze daar zin in hebben. Of je nu kant A of B aanhangt. Je mag als mod imho best de gebruikers en de algemene regels beschermen maar je moet imho niet een bepaald kader aan meningen op de UNESCO lijst willen zetten. BNW is een interessante Arena die je eens wat vaker op z'n beloop moet laten. Sommige mods hier deden en doen dat nog altijd bijzonder goed. Functioneel modereren past hier veel beter dan een strak regime en daarmee creeër je automatisch een betere sfeer.

quote:
Nu is mijn vraag aan jou. Ben je oprecht geïnteresseerd in BNW of ben je hier alleen om BNW te bashen?
Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.

Dit forum loopt niet geweldig en ik heb momenteel geen instant oplossing maar dan komt er iemand als Piet met zn mening en loopt het forum een beetje beter wat ook de reactie van de andere kant uitlokt en dan is er ineens een plein met wat leven. Als je een bepaalde kant er niet bij wil krijg je een niet weerbaar handvasthoudend clubje en dan wordt het hier langzamerhand een bouwval.

De plaatsen waar alles het beste draait zijn de plaatsen waar de sfeer open is en de autoriteit onzichtbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 16-12-2018 17:30:45 ]
  Moderator zondag 16 december 2018 @ 18:01:58 #175
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183768763
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 17:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik zou daar niet zo wakker van liggen.

[..]

Dat is met de recente discussies misschien een beetje gewicht.

[..]

Dat lijkt me helemaal geen punt van overtreding, ook niet in een opsomming.

Alle users hier hebben een bepaald standpunt in wat zij geloven en die kunnen ze tot in den treure verdedigen als ze daar zin in hebben. Of je nu kant A of B aanhangt. Je mag als mod imho best de gebruikers en de algemene regels beschermen maar je moet imho niet een bepaald kader aan meningen op de UNESCO lijst willen zetten. BNW is een interessante Arena die je eens wat vaker op z'n beloop moet laten. Sommige mods hier deden en doen dat nog altijd bijzonder goed. Functioneel modereren past hier veel beter dan een strak regime en daarmee creeër je automatisch een betere sfeer.

[..]

Deze vraag met getrokken mes geeft aan dat je op dit moment te weinig controle hebt omdat je teveel controle wil opeisen. Daarmee maak je het onbedoeld moeilijker dan het in werkelijkheid is.

Dit forum loopt niet geweldig en ik heb momenteel geen instant oplossing maar dan komt er iemand als Piet met zn mening en loopt het forum een beetje beter wat ook de reactie van de andere kant uitlokt en dan is er ineens een plein met wat leven. Als je een bepaalde kant er niet bij wil krijg je een niet weerbaar handvasthoudend clubje en dan wordt het hier langzamerhand een bouwval.

De plaatsen waar alles het beste draait zijn de plaatsen waar de sfeer open is en de autoriteit onzichtbaar.
’Grenzen van BNW’ gelezen?

Heeft niets met controle te maken, maar met sfeer. En BNW belachelijk maken komt niet ten goede van de sfeer. Er zijn hier meerdere users die realistische inhoudelijke inbreng hebben en wel letten op de toonzetting en wel rekening houden met de wijze van communicatie. Zo kan het dus wel. Dan heb ik liever zulke users dan iemand die BNW komt bashen. Dat krikt nou niet bepaald het imago van BNW op.

Zoals ik zei; de notes spreken voor zich. Ik heb ook al eerder verzocht of hij op zijn toonzetting wil letten.

Verder probeer ik zo objectief mogelijk te modden. Ik ben niet partijdig en zo mod ik ook niet.

Mijn vraag is zeker relevant. Maar jij lijkt deze niet te willen beantwoorden.
Maar goed, ik val in herhaling. Nogmaals als je klachten hebt over de ban kan je FOK mailen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')