abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 juli 2018 @ 15:56:11 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180163724
100612_50937_welkom%20in%20pta.jpg

Bedankt dat je de moeite neemt de FAQ te lezen.
Omdat FAQs zelden leuk zijn, proberen we het zo kort mogelijk te houden.

Allereerst geldt in PTA uiteraard de reguliere FOK! FAQ

Daarnaast zijn er nog wat specifieke zaken:
• Iemand toewensen dat hij zich om een boom vouwt is een doodsverwensing en dus niet toegestaan.
• Als je je voertuig wilt verkopen moet je niet in PTA zijn maar in V&A.
• Dingen die wettelijk verboden zijn (bijvoorbeeld tips voor inbreken in een auto), zijn dat ook in PTA.
• 'Ik zoek een auto'-topics dienen voorzien te zijn van een fatsoenlijke OP met daarin op zijn minst; een budget, specifieke eisen die je aan het voertuig stelt en wat je ermee wilt gaan doen (woon-werk of recreatief gebruik) en bijvoorbeeld voorbeelden van auto's waar je naar zou kunnen kijken of al naar hebt gekeken. Maak je OP zo uitgebreid mogelijk, dan is het voor users wat makkelijker om je te helpen en/of suggesties te doen.
Voldoet je topic niet aan de minimale eisen, kan het zomaar zijn dat hij dicht gaat.
• Normaal doen!

Zie je iets wat niet door de beugel kan?
Dan kun je dat hier melden, of middels een topicreport of door ons een PM te sturen (zie hieronder).

Met vriendelijke groet,

uw PTA moderators dick_laurent & derLudolf

(swtb_no_pm.png Klik hier om ons een PM te sturen)
(swtb_no_pm.png Klik hier om derLudolf een PM te sturen)
(swtb_no_pm.png Klik hier om dick_laurent een PM te sturen)

Handige links:
- http://forum.fok.nl/topic/1488465
- http://forum.fok.nl/topic/1933133
- http://forum.fok.nl/topic/1377320
- PTA / [Centraal] filmpjes topic
- http://forum.fok.nl/topic/418632
- http://forum.fok.nl/topic/1425770
- http://forum.fok.nl/topic/1475735
- http://forum.fok.nl/topic/1882512
- http://forum.fok.nl/topic/465215
- http://forum.fok.nl/topic/1822053
- http://forum.fok.nl/topic/1834389
- http://forum.fok.nl/topic/1359087
- http://forum.fok.nl/topic/1087843
- http://forum.fok.nl/topic/1848969

[ Bericht 13% gewijzigd door Netsplitter op 18-11-2022 11:20:16 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_180165097
Heel volwassen weer ^O^
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:43:04 #3
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_180560995
Ik kan het topic niet meer vinden voor de leuke km-standen,mag ik een handje hulp,svp?
Graag verwijderen.
pi_180561016
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:43 schreef Charged het volgende:
Ik kan het topic niet meer vinden voor de leuke km-standen,mag ik een handje hulp,svp?
PTA / Post hier je palindroom- en gekke kilometerstanden #3

:*.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:55:25 #5
187289 Charged
Ziet em duun.
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:05:22 #6
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180561581
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ah, de 'mod-kaart' is weer uit het deck gevist, ga toch weg man.

Heel topic vol dramaqueen reacties over een stukkie rubber wat uit een band is, en ik mag daar net zo goed reageren als elk ander, doei :W
Maar zelf wel meteen posts verwijderen als er een niet serieuze reactie van een niet-mod in een topic voorkomt? Dat noemt men ook wel 'hypocriet'.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180561756
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:05 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Maar zelf wel meteen posts verwijderen als er een niet serieuze reactie van een niet-mod in een topic voorkomt? Dat noemt men ook wel 'hypocriet'.
Appels, peren waarschijnlijk, ipv hypocriet. Sounddragon zijn reactie in dat topic was serieus, maar sarcastisch.
Waar doel jij precies op?
  woensdag 18 juli 2018 @ 17:14:28 #8
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_180561877
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Appels, peren waarschijnlijk, ipv hypocriet. Sounddragon zijn reactie in dat topic was serieus, maar sarcastisch.
Waar doel jij precies op?
quote:
Ik zou preventief de auto vervangen, die band kan nog wel effe mee.
Ah, dit soort reacties zijn tegenwoordig dus 'serieus', zal het onthouden. ;)
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_180577056
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:14 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]


[..]

Ah, dit soort reacties zijn tegenwoordig dus 'serieus', zal het onthouden. ;)
Hun zijn een stel, die strijd ga je niet winnen. Lekker laten gaan ;)

De mods op Fok maken het forum sowieso onnodig zuur. Dat is niet alleen hier maar ook in andere subfora.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 19 juli 2018 @ 19:43:36 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_180591953
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:05 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Maar zelf wel meteen posts verwijderen als er een niet serieuze reactie van een niet-mod in een topic voorkomt? Dat noemt men ook wel 'hypocriet'.
Ik heb de ekte bagger verwijderd en mijn eigen post was meer bedoeld om aan te geven dat ik de reakties nogal overdreven vond. En ja, dat was misschien een beetje sarcastisch, mag dat niet ofzo?

quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hun zijn een stel, die strijd ga je niet winnen. Lekker laten gaan ;)

De mods op Fok maken het forum sowieso onnodig zuur. Dat is niet alleen hier maar ook in andere subfora.
Dat oeverloze en nooit aflatende gezeik wat jullie over de mods uitstorten maakt je zo.. verbeter de wereld en begin bij jezelf.

En dat wij een stel zijn, maakt geen kont uit.. dat maakt onze lijntjes lekker kort, da's best efficient. Of is dit weer een nieuw stokkie om mee te slaan wat je hebt opgeduikeld? Als ik iets flik wat niet door de beugel kan, krijg ik gewoon een schop onder mijn kont hoor O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 25 juli 2018 @ 20:11:42 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180726953
- doe normaal -

[ Bericht 37% gewijzigd door Anne op 25-07-2018 22:56:48 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180736999
Wel prachtig, die censuur hier _O-

Dit is een FB topic. Iemand geeft een prima reactie, maar die past niet in jullie straatje, dus dan halen we 'm maar weg.

Echt te triest voor woorden. Je maakt ook vooral jezelf enorm belachelijk ermee.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 08:40:01 ]
pi_180737108
Het is hoe dan ook een beetje hopeloos als Anne hier als FA gaat lopen ruimen. Dat kan nergens, alleen op FOK, maar dan is het juist top 'want de lijntjes zijn dan zo kort'. Hoe moeilijk is het om gewoon een andere FA PTA te laten doen? Nogmaals; OVERAL wordt dat zo aangepakt, maar hier weer niet en zijn 'wij' natuurlijk weer de zeikerds.

En ik denk niet dat jullie de kluit bedonderen of wat dan ook, maar beeldvorming enzo
pi_180737147
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:51 schreef Cyanide- het volgende:
Het is hoe dan ook een beetje hopeloos als Anne hier als FA gaat lopen ruimen. Dat kan nergens, alleen op FOK, maar dan is het juist top 'want de lijntjes zijn dan zo kort'. Hoe moeilijk is het om gewoon een andere FA PTA te laten doen? Nogmaals; OVERAL wordt dat zo aangepakt, maar hier weer niet en zijn 'wij' natuurlijk weer de zeikerds.

En ik denk niet dat jullie de kluit bedonderen of wat dan ook, maar beeldvorming enzo
Hear. Dat ze dat zelf niet inzien is al gek, maar dat er dan geen andere FA het inziet is nog wel gekker.

Zo help je toch je hele geloofwaardigheid in 1 klap naar de bodem.

Maar ook dit zal wel weer worden geknipt.
pi_180737177
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:39 schreef Blue_note het volgende:
Wel prachtig, die censuur hier _O-

Dit is een FB topic. Iemand geeft een prima reactie, maar die past niet in jullie straatje, dus dan halen we 'm maar weg.

Echt te triest voor woorden. Je maakt ook vooral jezelf enorm belachelijk ermee.
Dictatuur? Dat was helemaal geen prima reactie, grapjurk.
pi_180737182
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Dictatuur? Dat was helemaal geen prima reactie, grapjurk.
Het was de waarheid. En waarom zou je als er woorden in staan die je niet aanstaan voor het gemak maar de hele post weghalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 09:00:57 ]
pi_180737210
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:00 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het was de waarheid. En waarom zou je als er woorden in staan die je niet aanstaan voor het gemak maar de hele post weghalen?
De waarheid? :D. Dus als ik jou een vieze zuigende kutkleuter vind en dat > mijn waarheid < is mag ik dat ook gewoon zeggen.

Eh nee. We hebben hier nog steeds te maken met fatsoensnormen. Moderator vs user, maar ook zéker vice versa.
pi_180737216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:04 schreef Anne het volgende:

[..]

De waarheid? :D. Dus als ik jou een vieze zuigende kutkleuter vind en dat > mijn waarheid < is mag ik dat ook gewoon zeggen.

Eh nee. We hebben hier nog steeds te maken met fatsoensnormen. Moderator vs user, maar ook zéker vice versa.
Dat stond er niet.
De strekking van zijn post was niks mis mee.

Als je over een bepaald woord valt, haal je dat woord weg, niet de post.

Maar gezien je reactie schat ik je blijkbaar te hoog in.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 09:06:54 ]
pi_180738163
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 09:05 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat stond er niet.
De strekking van zijn post was niks mis mee.

Als je over een bepaald woord valt, haal je dat woord weg, niet de post.

Maar gezien je reactie schat ik je blijkbaar te hoog in.
Het ging niet om één woord. Maar gezien je reactie weet je blijkbaar niet meer wat er precies stond.
pi_180738338
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 10:08 schreef Anne het volgende:

[..]

Het ging niet om één woord. Maar gezien je reactie weet je blijkbaar niet meer wat er precies stond.
Maak er maar een welles-nietes discussie van.
Ik weet prima wat er stond want ik was en ben het er volledig mee eens.

We kunnen een heel lijstje opstellen waarom die post dan ook gegrond was. Als je zo om je heen kijkt neemt dan ook grofweg het grote deel van de (PTA) users hem totaal niet serieus. Alleen zul je dat nergens teruglezen, want dat wordt simpelweg door een van jullie vakkundig weggehaald. Bekijk voor de grap eens de vorige 2 FB topics. Allerlei gekunstelde ingrepen van het weghalen van posts. Chapeau ! Dat is echt dé manier op een forum.

- De beste man is alleen mod als het hem uitkomt. Als hij onzin reacties plaatst dan is hij simpelweg gewoon user. Als je daar iets van zegt komt er een stortvloed van verontwaardiging.
- De beste man plaatst ronduit bedenkelijke verhalen omtrent zijn rijgedrag. Ook daar mag je niks van zeggen natuurlijk.
- Met enige vorm van tact is deze beste man niet gezegend.

Etcetera.

Allemaal prima, maar ga dan niet zo kinderachtig lopen doen als er mensen iets te zeggen hebben over zijn capaciteiten als mod.

Om je welles-nietes discussie af te kappen;
Plaats de post terug zodat men het zelf kan aanschouwen zou ik zeggen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 10:31:38 ]
  donderdag 26 juli 2018 @ 10:41:50 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180738701
Over fatsoensnormen beginnen terwijl het gedrag van SD weer gebagatelliseerd wordt :D

Nog 5 posts erboven is exact hetzelfde aan de hand - van een week geleden. Maar het ligt écht aan de users hoor!
Ik zie in ieder geval dat ik niet de enige ben die het meten met 2 maten omtrent SD opvalt. Erg jammer dit, pta wás leuker naar mijn idee.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180738858
Goed. Ik zeg nog één ding en dan benne we er klaar mee:

Uitschelden mág niet.
Als Sounddragon iemand uitscheldt mag dat ook niet en wordt dat evengoed weggehaald, genote en verwijderd.

Je maakt je punt maar duidelijk zonder dat geklooi. Zo simpel is het.
pi_180740151
Bijzonder dat er vooral op het welles/nietes ingegaan wordt, door Anne, en juist niet op waarom zij dat misschien NIET moet doen
pi_180740259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Cyanide- het volgende:
Bijzonder dat er vooral op het welles/nietes ingegaan wordt, door Anne, en juist niet op waarom zij dat misschien NIET moet doen
Ga jij nou maar gewoon naar het volgende feedbacktopic van een forum om te stoken en te stoken en te stoken. Dat dingetje van jou werkt namelijk niet bij mij.
pi_180740299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 11:57 schreef Cyanide- het volgende:
Bijzonder dat er vooral op het welles/nietes ingegaan wordt, door Anne, en juist niet op waarom zij dat misschien NIET moet doen
Ik denk dat die laatste post van haar het hele probleem samenvat.

Het concept van een FB topic niet snappen.

Nee, we zijn er niet klaar mee als Anne dat zegt.
Dat mag ze in een topic roepen, maar in een FB topic zou men juist de discussie moeten laten staan. Er is geen onvertogen woord gevallen, maar toch moet de discussie stoppen.

Wat klopt daar niet aan?
pi_180740332
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon naar het volgende feedbacktopic van een forum om te stoken en te stoken en te stoken. Dat dingetje van jou werkt namelijk niet bij mij.
Nee, omdat je alles onder het tapijt wilt schuiven.
Dan werkt het inderdaad niet.

Valt het je niet op dat het niet maar enkele users zijn die vallen over het mod gedrag van SD?
Aan wie zou het dan toch liggen :')
pi_180740477
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon naar het volgende feedbacktopic van een forum om te stoken en te stoken en te stoken. Dat dingetje van jou werkt namelijk niet bij mij.
Ah, kijk, het is schijnbaar eenrichtingsverkeer, dat 'normaal doen'.

Je hebt gewoon een botte Harrie, heb ik 'm ook al meermaals gezegd, dus waar dit geneuzel van jou nu ineens vandaan komt is me niet duidelijk.

Feedback is feedback, maar is wel droevig als schijnbaar zelfs op het niveau van een FA het uitmaakt van wie de feedback komt en over wie de feedback gaat. Maar vooral volhouden dat het aan iedereen ligt behalve SD en jij hem echt niet het handje boven het hoofd houdt.
pi_180740744
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juli 2018 12:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon naar het volgende feedbacktopic van een forum om te stoken en te stoken en te stoken. Dat dingetje van jou werkt namelijk niet bij mij.
Had jij het nou net 7 posts eerder over fatsoen?
Lekker op de man spelen ^O^

Goed voorbeeld doet goed volgen *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 12:27:16 ]
pi_180746339
Nou, blijkbaar hebben veel mensen last van de warmte dus cool down!

In het verleden, met nadruk op VERLEDEN, was SD idd niet altijd even handig met zijn uitspraken maar nu ga ik hem toch een beetje verdedigen want de laatste tijd valt me op dat hij zijn postgedrag positief heeft aangepast en dat waardeer ik.
Zouden meer mensen moeten doen.

Maar in FB complete posts weghalen vind ik idd ook wel apart, juist omdat een dictatuur wordt tegengesproken.
Waarom niet laten staan en corrigerend toespreken als het echt zo fout was?
Nu wordt de indruk gewekt dat er alleen mag staan wat de mods aanstaat maar negatieve opmerkingen horen daar ook bij.
Ik weet niet wat er stond en als het echt ontoelaatbaar en kwetsend was sta ik achter het verwijderen.
Maar juist door het te verwijderen komt er onduidelijkheid, was het terecht of niet?

Mods krijgen altijd commentaar over zich heen, dat weet ik echt wel.
Maar ze moeten daar niet altijd boven blijven staan, soms heeft de user gewoon gelijk.

Inb4: Als je niet weet waar het over gaat, waarom bemoei je je er dan mee?
Antwoord: Het gaat om het principe, niet om die ene post.
pi_180746535
Voor jullie info: Er heeft een A en andere FA gekeken of ik de post terecht heb weggehaald.
Het antwoord is JA. Dus NEE, ik ga die post niet terugzetten. Een volgende keer zal ik hem geheel verwijderen om dit soort discussies blijkbaar te moeten voorkomen.

Ik vind het jammer dat users daar niet gewoon op kunnen vertrouwen, maar so be it.
pi_180746578
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:42 schreef Anne het volgende:
Voor jullie info: Er heeft een A en andere FA gekeken of ik de post terecht heb weggehaald.
Het antwoord is JA. Dus NEE, ik ga die post niet terugzetten. Een volgende keer zal ik hem geheel verwijderen om dit soort discussies blijkbaar te moeten voorkomen.

Ik vind het jammer dat users daar niet gewoon op kunnen vertrouwen, maar so be it.
In 1 reactie het complete punt nog eens bevestigen.

Prachtig :D wel heel triest en pijnlijk eigenlijk, dat het openlijk wordt gepost. Maar goed, dat is je eigen keuze.

Ga lekker door met het handhaven van censuur. Je hebt in ieder geval weer iemand 'weggejaagd' uit PTA :W

Maar in een sub waar zoveel onvrede is en waar zoveel onder het tapijt wordt geveegd en handen boven hoofden worden gehouden, daar ga ik niet bij willen zijn.

Het enige jammere is dat ik je ook nog ergens anders kan tegenkomen. Niet voor jou persoonlijk, maar wel met je gedachtengang en mod technieken.

En dat dit blijkbaar allemaal de bedoeling is op FOK! maakt het wel heel zielig.

Ben benieuwd naar de nieuwe lijn van Danny, mag toch hopen voor het voortbestaan van FOK! dat die haaks staat op deze ridiculiteit.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2018 17:02:27 ]
pi_180748322
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

In 1 reactie het complete punt nog eens bevestigen.

Prachtig :D wel heel triest en pijnlijk eigenlijk, dat het openlijk wordt gepost. Maar goed, dat is je eigen keuze.

Ga lekker door met het handhaven van censuur. Je hebt in ieder geval weer iemand 'weggejaagd' uit PTA :W

Maar in een sub waar zoveel onvrede is en waar zoveel onder het tapijt wordt geveegd en handen boven hoofden worden gehouden, daar ga ik niet bij willen zijn.

Het enige jammere is dat ik je ook nog ergens anders kan tegenkomen. Niet voor jou persoonlijk, maar wel met je gedachtengang en mod technieken.

En dat dit blijkbaar allemaal de bedoeling is op FOK! maakt het wel heel zielig.

Ben benieuwd naar de nieuwe lijn van Danny, mag toch hopen voor het voortbestaan van FOK! dat die haaks staat op deze ridiculiteit.
Ik vind dat je je enorm aanstelt.
Er is door een ander naar gekeken en dat wordt openlijk verteld, de openheid waar je zelf zo naar verlangde.
We zullen je missen in PTA :W
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:16:14 #33
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_180749231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 17:43 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik vind dat je je enorm aanstelt.
Dat zijn er wel meer O-)
Meestal verdwijnen ze voor een tijdje
quote:
Er is door een ander naar gekeken en dat wordt openlijk verteld, de openheid waar je zelf zo naar verlangde.
We zullen je missen in PTA :W
als kiespijn. ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:25:47 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180749438
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juli 2018 08:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Dictatuur? Dat was helemaal geen prima reactie, grapjurk.
Waarom gedraag je je dan zo?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 18:28:09 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180749497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:42 schreef Anne het volgende:
Voor jullie info: Er heeft een A en andere FA gekeken of ik de post terecht heb weggehaald.
Het antwoord is JA. Dus NEE, ik ga die post niet terugzetten. Een volgende keer zal ik hem geheel verwijderen om dit soort discussies blijkbaar te moeten voorkomen.

Ik vind het jammer dat users daar niet gewoon op kunnen vertrouwen, maar so be it.
Het punt is dat hij loopt te trollen, daarop aangesproken wist hij de post daarover.
TR gemaakt, dat hij loopt te trollen, gebeurd niets mee
Dit in feedback gemeld wat voor Eem lutser hij is wordt ook gewist.
Succes met het verdedigen van dit handelen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 26 juli 2018 @ 21:40:22 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180753727
Goh wat is Anne stil
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180765809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 16:42 schreef Anne het volgende:
Voor jullie info: Er heeft een A en andere FA gekeken of ik de post terecht heb weggehaald.
Het antwoord is JA. Dus NEE, ik ga die post niet terugzetten. Een volgende keer zal ik hem geheel verwijderen om dit soort discussies blijkbaar te moeten voorkomen.

Ik vind het jammer dat users daar niet gewoon op kunnen vertrouwen, maar so be it.
Zonder de aanleiding te veroordelen (sterker, ik vind dat er helemaal niet met twee maten wordt gemeten) is dit precies de essentie van dit probleem. Het gaat om de schijn van belangenverstrengeling. Als zoiets in politiek Nederland zou spelen, dan zou Den Haag te klein zijn voor deze rel. Iedereen en alle media zouden erover berichten, net zolang tot er iets verandert.

Maar dit is FOK! Geen politieke partij, geen openbaar bestuursorgaan, maar een commercieel bedrijf dat een beetje van alles tegelijk wil zijn: een publiek forum dat door iedereen kan worden gelezen en waar je ook je ei kwijt kunt en een knusse huiskamer waar je met 'bekenden' over koetjes en kalfjes kunt ouwehoeren.

En toch is het een Nederlands openbaar forum. Ook al is het aan de beheerders om hun eigen policy te voeren, het blijft een Nederlands ding om iedere zweem van onrechtvaardigheid te bestrijden. En dat wringt, aangezien het in de policy allemaal zo raar wordt beschreven.

Die officiële stukjes proza die user, mod of hogere als leidraad zouden moeten gebruiken stikt van de onregelmatigheden. Aan de buitenkant ziet het eruit als een democratie, iedereen is gelijk, klagen kan altijd, en meer van zulks. Maar, zoals vaker gezegd: FOK! is geen democratie. En dat kan een standaard user, met zijn/haar Nederlandse Directheid en Rechtvaardigheidsgevoel niet rijmen met de standaard omgang zoals irl het geval is.

Misschien wat botter geschetst: Als de policy zoiets zou bevatten als 'een FOK!functionaris heeft altijd gelijk' dan zou het dichter in de buurt van de werkelijkheid komen. Niets mis mee, zolang dat duidelijk wordt gecommuniceerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 27-07-2018 21:21:10 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_181092703
PTA / Piaggio zip 4t, opvoeren

Opvoeren is niet illegaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 23:38:56 ]
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:23:37 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_181093757
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 23:36 schreef d4v1d het volgende:
PTA / Piaggio zip 4t, opvoeren

Opvoeren is niet illegaal.
ok.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_181112490
-edit: laat maar. :P

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2018 21:21:03 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 22:53:00 #41
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_182155319
Is dit al de nieuwe slowchat?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_182155457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2018 22:53 schreef lipje het volgende:
Is dit al de nieuwe slowchat?
:Y.
pi_182156797
*O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_182160928
Gelukkig maar ik ben voorlopig nog niet bij mijn laptop. :’)
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:06:17 #45
286575 Roces18
Chef de party
pi_182339706
Wist niet dat kleine kinderen mod konden worden?
Zeer puberige reactie van een al omstreden mod...

quote:
4s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
Minstens 6k als het een Rolls of Bentley betreft, bij de Bugatti Veyron is er een terugroepaktie voor geweest, daar moest het hele dak vervangen worden als het rubbertje eruit waaide. Bij Renault hebben ze een upgrade gedaan, ze wilden Max ermee laten testrijden maar die weigerde. Ricciardo heeft het toen gedaan, ding waaide wéér weg, het heeft 2 weken geduurd om het ding uit zijn haar te krijgen -O-
Bij Opel is het rubber vervangen door roest, dat lijkt authentieker ook volgens de klanten, en Fiat en Alfa Romeo hebben er een sensor ingebouwd, maar die is meestal stuk.
Bij Amerikanen krijg je er gewoon 500 nieuwe bij voor links én rechts; toch ruimte zat in de kofferbak 14².gif.

HOW DE NEUK, moeten wij nou weten wat voor rubbertje je bedoelt en/of wat het gaat kosten om te vervangen als je OP nog te karig is om het merk en type/bouwjaar van je auto te vermelden, briljant stuk Autodrop! :') :|W _O- _O- _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182339932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:06 schreef Roces18 het volgende:
Wist niet dat kleine kinderen mod konden worden?
Zeer puberige reactie van een al omstreden mod...

[..]

Ik frons ook wel eens mijn wenkbrauwen bij sommige reacties van hem maar in dit geval frons ik voor jou.
Snap je nou echt niet dat hij op een "grappige" manier probeert te zeggen dat de OP te weinig informatie geeft?
Ik bots ook wel eens met hem maar blijf wel altijd objectief en in dit geval lijkt het er op dat je het te ver zoekt.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:36:44 #47
286575 Roces18
Chef de party
pi_182340136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik frons ook wel eens mijn wenkbrauwen bij sommige reacties van hem maar in dit geval frons ik voor jou.
Snap je nou echt niet dat hij op een "grappige" manier probeert te zeggen dat de OP te weinig informatie geeft?
Ik bots ook wel eens met hem maar blijf wel altijd objectief en in dit geval lijkt het er op dat je het te ver zoekt.
Ben ik het niet mee eens. Als je meer informatie wil, kan je daar ook naar een normale manier naar vragen. En die smileys, mag je achterwege laten. Tweakers heeft wat dat betreft een beter niveau.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182340230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:36 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als je meer informatie wil, kan je daar ook naar een normale manier naar vragen. En die smileys, mag je achterwege laten. Tweakers heeft wat dat betreft een beter niveau.
We zitten hier niet op Tweakers én ik heb geen smileys gebruikt.
En een meningsverschil moet kunnen toch?
Maar zeg nou zelf, je was wel enorm karig met informatie in je topic, foto's kwamen pas later.
Toch niet zo gek dat iemand daar wat van zegt?
pi_182340382
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:36 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Als je meer informatie wil, kan je daar ook naar een normale manier naar vragen. En die smileys, mag je achterwege laten. Tweakers heeft wat dat betreft een beter niveau.
Tweakers heeft het probleem van omhoog likken en omlaag trappen, vooral op technische kennisniveaus.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:53:59 #50
286575 Roces18
Chef de party
pi_182340406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

We zitten hier niet op Tweakers én ik heb geen smileys gebruikt.
En een meningsverschil moet kunnen toch?
Maar zeg nou zelf, je was wel enorm karig met informatie in je topic, foto's kwamen pas later.
Toch niet zo gek dat iemand daar wat van zegt?
Je = SoundDragon.

En als MOD kan hij ook normaal vragen voor extra informatie.
Niet op deze kinderachtige manier, en zogenaamde 'grappen' kan hij voor zich houden.
We zitten niet meer in de brugklas.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:23:50 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_182348137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 19:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Je = SoundDragon.

En als MOD kan hij ook normaal vragen voor extra informatie.
Niet op deze kinderachtige manier, en zogenaamde 'grappen' kan hij voor zich houden.
We zitten niet meer in de brugklas.
Waarom is het elke keer dat ik met een geintje een topic probeer te redden ipv plompverloren een slotje erop gooien omdat het vanaf de OP al kansloos is, ik ineens de gebeten hond ben, terwijl jij zélf een ridicule OP neergooit?

Hand, eigen boezem, koop een doos tissues.

Tevens, uit nota bene de OP/FAQ van dit topic:
PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:31:17 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_182348189
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waarom is het elke keer dat ik met een geintje een topic probeer te redden ipv plompverloren een slotje erop gooien omdat het vanaf de OP al kansloos is, ik ineens de gebeten hond ben, terwijl jij zélf een ridicule OP neergooit?

Hand, eigen boezem, koop een doos tissues.

Tevens, uit nota bene de OP/FAQ van dit topic:
PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
Het is een algemene vraag. Of ik benzine rijd of diesel heeft geen invloed op de uitkomst van mijn vraag. En een ridicule OP??? Het is een prima OP.

Koop een doos tissues? Lekker professioneel... Hmm volgens mij ben je niet eens volwassen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_182348212
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Het is een algemene vraag. Of ik benzine rijd of diesel heeft geen invloed op de uitkomst van mijn vraag. En een ridicule OP??? Het is een prima OP.

Koop een doos tissues? Lekker professioneel... Hmm volgens mij ben je niet eens volwassen.
Jij vraag wat een rubber kost en SD probeert middels een grapje duidelijk te maken dat daar meer informatie voor nodig is. Of het je humor is, is een ander verhaal, maar dat doet er flauw gezegd niet toe.
Nu pik je er heel flauw 1 dingetje uit en dat is brandstof. In de titel van dat topic staat notabene zelfs "Merk" en "Type".

Koop jij daarom gewoon een paar ballen. Klaar.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:32:31 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_182348784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:34 schreef Anne het volgende:

[..]

Koop jij daarom gewoon een paar ballen. Klaar.
Goede houding.
Ik weet 1 ding zeker, in dit subforum kom ik niet meer :W
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:37:31 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182348836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Goede houding.
Ik weet 1 ding zeker, in dit subforum kom ik niet meer :W
Mod’s hier willen van geen kritiek weten, maar wel trollen en zuigen. Zeg je daar wat van wordt er niets mee gedaan of de post gewist
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182348968
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Goede houding.
Ik weet 1 ding zeker, in dit subforum kom ik niet meer :W
Doei.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:29:28 #57
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182355165
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waarom is het elke keer dat ik met een geintje een topic probeer te redden ipv plompverloren een slotje erop gooien omdat het vanaf de OP al kansloos is, ik ineens de gebeten hond ben, terwijl jij zélf een ridicule OP neergooit?

Hand, eigen boezem, koop een doos tissues.

Tevens, uit nota bene de OP/FAQ van dit topic:
PTA / MERK ! TYPE ! BOUWJAAR ! MOTOR ! BRANDSTOF ! AANDRIJVING !
Leuk dat daar een topic wordt aangehaald waarin deze post van jou voorkomt.

quote:
4s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
Voor liefhebbers van bagger en bullshit; 2 deuren verder hebben we ONZ; ga daar effe bijdehand doen.
De ironie.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:50:23 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182355464
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:29 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Leuk dat daar een topic wordt aangehaald waarin deze post van jou voorkomt.

[..]

De ironie.
Heeft geen enkele zin hierover te klagen, modjes hier hebben er schijt aan.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:51:06 #59
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_182357173
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heeft geen enkele zin hierover te klagen, modjes hier hebben er schijt aan.
Klopt, maar moest het ff kwijt.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_182357771
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mod’s hier willen van geen kritiek weten, maar wel trollen en zuigen. Zeg je daar wat van wordt er niets mee gedaan of de post gewist
Sorry alvast maar ik blijf niet op mijn handjes zitten als ik iets zie wat onterecht is.

Zelf heb ik ook wel de (on)nodige met SD en Anne gehad dus het is niet zo dat ik hun probeer te helpen omdat we vriendjes zijn.
Maar ik kan je wel vertellen dat wat jij hier stelt vreselijk overdreven en totaal niet terecht is.

Vooral SD heeft een bepaalde manier van reageren maar is inhoudelijk vaak heel correct.
Ik hou ook niet zo van die stijl maar gaat het daar om? Nee, het gaat om de inhoud van het bericht en hij weet vaak mensen met vragen op het goede spoor te zetten.
Weliswaar op zijn eigen manier maar het werkt.

En ook ik heb er wel eens wat van gezegd en een antwoord gekregen dus als je stelt dat ze stelselmatig kritiek verwijderen krijg je van mij geen gelijk.
Tuurlijk kan het hier en daar wel wat beter maar zo slecht als jij stelt dat het is is het absoluut niet.
pi_182357788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 08:34 schreef Anne het volgende:

Koop jij daarom gewoon een paar ballen. Klaar.
En dat was dan weer onnodig.
  zondag 7 oktober 2018 @ 16:58:50 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182373449
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 21:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Sorry alvast maar ik blijf niet op mijn handjes zitten als ik iets zie wat onterecht is.

Zelf heb ik ook wel de (on)nodige met SD en Anne gehad dus het is niet zo dat ik hun probeer te helpen omdat we vriendjes zijn.
Maar ik kan je wel vertellen dat wat jij hier stelt vreselijk overdreven en totaal niet terecht is.

Vooral SD heeft een bepaalde manier van reageren maar is inhoudelijk vaak heel correct.
Ik hou ook niet zo van die stijl maar gaat het daar om? Nee, het gaat om de inhoud van het bericht en hij weet vaak mensen met vragen op het goede spoor te zetten.
Weliswaar op zijn eigen manier maar het werkt.

En ook ik heb er wel eens wat van gezegd en een antwoord gekregen dus als je stelt dat ze stelselmatig kritiek verwijderen krijg je van mij geen gelijk.
Tuurlijk kan het hier en daar wel wat beter maar zo slecht als jij stelt dat het is is het absoluut niet.
Het is niet overdreven, SD loopt regelmatig vreselijk zuigend te trollen, klagen daarover heeft geen zin, gebeurd niets mee. Feedback daarover geven hier ook niet, SD blijft gewoon de botte hufter uithangen en trollen en Anne houd zijn rug vrij.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182374236
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is niet overdreven, SD loopt regelmatig vreselijk zuigend te trollen, klagen daarover heeft geen zin, gebeurd niets mee. Feedback daarover geven hier ook niet, SD blijft gewoon de botte hufter uithangen en trollen en Anne houd zijn rug vrij.
Ben ik wel met je eens maar het is niet altijd zo.
SD heeft idd een aparte manier van reageren maar komt ook vaak met goede adviezen.
Zoals ik al zei ben ik ook niet altijd akkoord met hoe eea gaat maar als users hebben we gewoon altijd ongelijk.
Ik heb er al meerdere keren iets over gezegd maar zolang de slager zijn eigen vlees keurt krijg je gewoon nooit gelijk.
pi_182378292
SD is SD en blijft SD. Als je dat niet bevalt ga je toch ergens anders naar toe? Niemand die je dwingt in PTA te posten en lezen. Het is gewoon een schatje met een grote bek. Deal with it.
pi_182380541
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2018 18:29 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Leuk dat daar een topic wordt aangehaald waarin deze post van jou voorkomt.

[..]

De ironie.
Hehe goed gevonden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 27 januari 2019 @ 11:48:30 #66
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184650051
Ik vind die soundragon echt de aller....aller aller slechtste mod die er bestaat.
En het verbaast mij echt ten zeerste dat hij nog steeds mod is. Ik heb nog nooit zo´n stuk onprofessioneel gezien als hij.
Weg ermee! :r
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184650081
quote:
Op zondag 27 januari 2019 11:48 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind die soundragon echt de aller....aller aller slechtste mod die er bestaat.
En het verbaast mij echt ten zeerste dat hij nog steeds mod is. Ik heb nog nooit zo´n stuk onprofessioneel gezien als hij.
Weg ermee! :r
Uit jouw mond is dat ook echt een statement wat indruk maakt. :')
  zondag 27 januari 2019 @ 11:50:34 #68
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184650092
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:50 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Uit jouw mond is dat ook echt een statement wat indruk maakt. :')
Hou je bek. Ik ben toch geen mod. :') Ik kan alles zeggen wat ik wil. Zolang ik maar redelijk blijf.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184650096
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:48 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind die soundragon echt de aller....aller aller slechtste mod die er bestaat.
En het verbaast mij echt ten zeerste dat hij nog steeds mod is. Ik heb nog nooit zo´n stuk onprofessioneel gezien als hij.
Weg ermee! :r
Crewbash :W
pi_184650112
Wat is 'een stuk onprofessioneel'?
  zondag 27 januari 2019 @ 11:51:23 #71
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184650115
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:50 schreef bereboot3 het volgende:

[..]

Crewbash :W
Dit was feedback toch? Of zie ik het verkeerd? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zondag 27 januari 2019 @ 12:06:23 #72
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184650366
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:48 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind die soundragon echt de aller....aller aller slechtste mod die er bestaat.
En het verbaast mij echt ten zeerste dat hij nog steeds mod is. Ik heb nog nooit zo´n stuk onprofessioneel gezien als hij.
Weg ermee! :r
Ok, dank voor het compliment O+ :*

Gelukkig hoef ik bij iets wat hobbymatig gebeurt ook niet heel professioneel over te komen.

Maar.. speciaal voor jou zal ik zal proberen om in het vervolg heel professioneel en tof te modden, als jij je gaat gedragen als een volwassen mens met een normale portie gezond verstand en enige vorm van opvoedkundige invloed en respect voor je medemensch, deal?

Let wel: je hoeft het niet te wórden he, je hoeft je alleen maar zo te gedrágen, doe maar gewoon net alsof ;)

:*
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:50 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hou je bek. Ik ben toch geen mod. :') Ik kan alles zeggen wat ik wil. Zolang ik maar redelijk blijf.
FYI, dat mag ik ook, jij bent niks beter of slechter of anders dan ik. alleen heb ik knoppies en mag je af en toe tegen mijn poot pissen als je daar zin in hebt, want ik ben blauw.

En nu?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 januari 2019 @ 12:06:47 #73
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_184650375
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:51 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dit was feedback toch? Of zie ik het verkeerd? :')
met feedback wijs je iemand op zijn verbeterpunten, je benoemt wat of waarom je iemand een slechte mod is en wat hij eraan kan doen om dat te verbeteren. Jouw commentaarpost is verspilling van energie, hooguit een uiting van frustratie.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 27 januari 2019 @ 16:01:19 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184655218
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 12:06 schreef lipje het volgende:

[..]

met feedback wijs je iemand op zijn verbeterpunten, je benoemt wat of waarom je iemand een slechte mod is en wat hij eraan kan doen om dat te verbeteren. Jouw commentaarpost is verspilling van energie, hooguit een uiting van frustratie.
Een mod...

Is een goede mod

- als je braaf reageert op de TR's van trollende users die worden afgeplast om hun domme gedrag en hen te allen tijde gelijk geeft.
- als je ja, nee en amen zegt op elk commentaar wat je krijgt en nederig je excuses aanbiedt voor alles wat een ander misschien niet zou kunnen zinnen.
- als je je schaart achter de mening van eenieder.
- Zich opstelt als een volleerd politicus, zich nergens mee bemoeit, en al helemáál nergens je persoonlijke mening over geeft.

Is een slechte mod

- als je trollende users terecht wijst
- als je 'zomaar' posts verwijdert van user die graag de boel op stelten zetten
- als je niet begrijpt dat het allemaal 'maar een grapje was', ook al krijgt de mod standaard TR's over gemiddeld 50% van alles wat jij post.
- als je kansloze topics dichtgooit, vooral als de TS er zelf moedwillig een puinzooi van maakt.
- als je niet meteen per direct alle TR's van iedereen inwilligt.
- als je niet altijd en overal je eigen mening inslikt, want een mod is geen mensch.
- als je niet je eigen persoonlijke mening ventileert op het forum, want je bent een mod, dus jij mag alleen maar vinden wat het meerendeel van de mensen ook vindt.
- als je niet jezelf voor rotte vis uit laat maken door elke user met een grote waffel.
- als je users met een grote waffel dient van repliek op hetzelfde niveau als ze jou benaderen, want dan is de lol ervanaf.
- Als je niet net doet of je kunt zien dat een user 478 motes heeft voor schelden, vloeken, tieren, nazistische kreten en leuzen uitkramen, modbashen en 24 andere soorten van ongemanierd en onbeschoft gedrag, en elke user die zich meldt benadert als een nieuwe kusjekroel user en uiterst correct te woord staat.

En dan hebben we nog de afdeling (on)terechte notes en daaropvolgende ban bij de beter hardhorende en hardleerse figuren.. en sinds eergisteren zelfs de nasty gedragingen van een user die in een topic gewoon gaat zitten roepen dat je ze bedreigt met een ban via DM :') Ook al zou je zelf niet eens kunnen verzinnen waar je ze in jezusnaam voor zou willen gaan (laten) bannen _O-
Sowieso heeft een mod geen reet te vertellen over of een ban wel- of niet gezet gaat worden en voor hoe lang.. een mod kan je noten op basis van je gedragingen, en dat onder de aandacht brengen van FA's of A's, en die gaan dan kijken hoe en wat. een mod doet en kan daar verder weinig mee.

Beter ook, want sommige users hadden een heel beroerd leven hier anders als het aan moderators lag.

tl:dr : Je kan het gewoon slecht goed doen als mod.. comes with the territory, gotta love it.

Verder is het best een leuk baantje hoor, mod zijn.. dat doe je echt voor je plezier *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 27-01-2019 16:11:24 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 januari 2019 @ 16:04:43 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184655303
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2019 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
- Als je niet net doet of je kunt zien dat een user 478 motes heeft voor schelden, vloeken, tieren, nazistische kreten en leuzen uitkramen, modbashen en 24 andere soorten van ongemanierd en onbeschoft gedrag, en elke user die zich meldt benadert als een nieuwe kusjekroel user e uiterst correct te woord staat.
Sd weet
pi_184659368
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 11:50 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Hou je bek. Ik ben toch geen mod. :') Ik kan alles zeggen wat ik wil. Zolang ik maar redelijk blijf.
Jij vindt jezelf redelijk?

Het enige dat ik tot nu toe heb gezien is dat je meteen naar feedback duikt op het moment dat je een douw krijgt van een mod. Ik denk dat je een beetje moeite hebt met autoriteit.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 8 april 2019 @ 07:53:03 #77
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_186096673
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 07:43 schreef Anne het volgende:
Ik heb even gepoetst, duh.

Wel wil ik even één ding duidelijk maken;
Soms doen we wel iets met een TR, en soms inderdaad niet. Jullie weten wel hoe dat werkt.

Wat ik nu namelijk zie is dat élke post van een bepaalde user wordt gerapporteerd, ongeacht de inhoud van die post. Dan heb je kans dat de TR wordt afgevinkt zonder verdere actie. Meestal informeer ik de TR'er daar wel over, maar soms doen mijn medemods en ik dat ook niet. Shit happens.

PS. Deadlock, gedraag je }:| flappie.
Fijn dat je poetst, maar je laat de helft van de troll-posts staan. :{

Helpt het als ik ook die user en elke post stuk voor stuk aanwijs? Want ik heb nog geen fatsoenlijke post van die user gezien in PTA. Enkel troll-acties om een goedlopend onderwerp te ondermijnen. Blijkbaar werkt die tactiek niet want iedereen negeert die user. Maar het negeren heeft grenzen. Deadlock zijn lontje is niet veel korter dan dat van mij hoor, ik ben er ook ronduit klaar mee. :{
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_186096712
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 07:53 schreef Eix het volgende:

[..]

Fijn dat je poetst, maar je laat de helft van de troll-posts staan. :{

Helpt het als ik ook die user en elke post stuk voor stuk aanwijs? Want ik heb nog geen fatsoenlijke post van die user gezien in PTA. Enkel troll-acties om een goedlopend onderwerp te ondermijnen. Blijkbaar werkt die tactiek niet want iedereen negeert die user. Maar het negeren heeft grenzen. Deadlock zijn lontje is niet veel korter dan dat van mij hoor, ik ben er ook ronduit klaar mee. :{
Nee, dat helpt niet per se; het oordeel zou namelijk hetzelfde zijn.

Welke posts, die er nu nog staan, kunnen volgens jou absoluut niet en zouden volgens jou alsnog verwijderd moeten worden? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien. Ik wil je wel vragen kritisch te kijken.
  maandag 8 april 2019 @ 08:09:18 #79
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_186096775
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 07:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee, dat helpt niet per se; het oordeel zou namelijk hetzelfde zijn.

Welke posts, die er nu nog staan, kunnen volgens jou absoluut niet en zouden volgens jou alsnog verwijderd moeten worden? Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien. Ik wil je wel vragen kritisch te kijken.
Je hebt er in ieder geval nog een weggehaald, waarvoor dank. O+

Maar dit soort geneuzel dus:
quote:
Dit moet het weekend toch goedmaken

Puur die post zelf is niet direct problematisch. Maar het is niet één post. Het is een onaflatende stroom van dit soort shit dat het niveau in de reeks naar niveautje ONZ brengt en de discussie verstoord. Iedere pagina dit soort random meuk moeten filteren maakt de reeks kapot. Als alle users daaraan meedoen, afijn. Dan zoek ik wel een nieuw stekkie. Maar het is één user en op enig moment moet dat klaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eix op 08-04-2019 08:28:58 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_186097165
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 08:09 schreef Eix het volgende:

[..]

Je hebt er in ieder geval nog een weggehaald, waarvoor dank. O+
Die had ik al weggehaald voordat jij jezelf hier had gemeld (al was je jouw post misschien toen al aan het tikken) :P.
Maar geen dank!

quote:
Maar dit soort geneuzel dus:
[..]

Puur die post zelf is niet direct problematisch. Maar het is niet één post. Het is een onaflatende stroom van dit soort shit dat het niveau in de reeks naar niveautje ONZ brengt en de discussie verstoord. Iedere pagina dit soort random meuk moeten filteren maakt de reeks kapot. Als alle users daaraan meedoen, afijn. Dan zoek ik wel een nieuw stekkie. Maar het is één user en op enig moment moet dat klaar zijn.
Zoals je zelf al zegt; puur die post is niet zo problematisch.
Zo bekijken wij ook iedere post en daarom verdwijnen er af en toe geen posts, maar (gelukkig voor jullie) vaker wel posts.

Ik snap echter wel wat je bedoelt; we zijn er mee bezig en we houden het in de gaten. Ik hoop ook dat je dat ziet. Ik ga echter niet iemand verbieden om een in reeks te posten. Ik ga ook niet van iemand eisen dat ie een IQ van minimaal 100 moet hebben om in de treinenreeks te kunnen posten. Wat ik wel wil is dat de users in de reeks aldaar niet belachelijk worden gemaakt, met opmerkingen als "daar moet jullie treinenhart toch wel een stukje sneller van kloppen!". Die gaan dus sowieso weg. Daar wordt ook notitie van gemaakt.

Ik ben het trouwens niet met je eens dat die ene (paar) post(s) het hele niveau van de reeks naar beneden halen. Daarmee zet je naar mijn mening alle andere (waardevolle) posts en users ook op dat niveau, inclusief (die van) jezelf.
pi_186111283
@Anne
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2019 10:49 schreef Tailless het volgende:
- weg, referral-linkjes zijn niet gewenst -
Waarom is ook mijn info weg van hoe het referral nu werkt met telsa?
Buiten mijn linkje was het best nuttige info.
pi_186118432
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 23:18 schreef Tailless het volgende:
@:Anne
[..]

Waarom is ook mijn info weg van hoe het referral nu werkt met telsa?
Buiten mijn linkje was het best nuttige info.
Sorry, ik vond het niet van toegevoegd waarde, gezien referral ongewenst is op FOK!
Dus de actie erachter is dan ook redelijk irrelevant.

Ik ga er vanuit dat iemand die zo'n referral-linkje heeft, die info zelf heeft, of?
pi_186118576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Sorry, ik vond het niet van toegevoegd waarde, gezien referral ongewenst is op FOK!
Dus de actie erachter is dan ook redelijk irrelevant.

Ik ga er vanuit dat iemand die zo'n referral-linkje heeft, die info zelf heeft, of?
Alleen als je zelf de referal link hebt. Je kunt het dus moeilijk zien als je van buiten iemands link gebruikt.
pi_186118603
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:29 schreef Tailless het volgende:

[..]

Alleen als je zelf de referal link hebt. Je kunt het dus moeilijk zien als je van buiten iemands link gebruikt.
Dan is het dus niet relevant ;) aangezien er hier geen linkjes gepost (mogen) worden.
pi_186118703
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:30 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan is het dus niet relevant ;) aangezien er hier geen linkjes gepost (mogen) worden.
Oke.
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:59:25 #86
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186558255
Is Souddragon nog moderator toevallig? Ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien eigenlijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186558828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:59 schreef Samuel24 het volgende:
Is Souddragon nog moderator toevallig? Ik heb hem de laatste tijd niet meer gezien eigenlijk. :')
Ja. Hij hangt in vrijwel elk PTA topic rond. Als je daar niet komt, kom je hem weinig tot niet tegen.
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:52:58 #88
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186564805
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja. Hij hangt in vrijwel elk PTA topic rond. Als je daar niet komt, kom je hem weinig tot niet tegen.
Aaah dat vind ik nou jammer. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 15:33:47 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187780143
SD, waarom mod je in topics die je zelf eerst verpest?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 16:15:36 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187780720
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
SD, waarom mod je in topics die je zelf eerst verpest?
Ik mod niks, TS vroeg me om hem dicht te gooien..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 juli 2019 @ 16:17:20 #91
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187780751
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik mod niks, TS vroeg me om hem dicht te gooien..
Is het zetten van slotjes, het overleggen daarvan en mensen verder verwijzen naar andere forums niet onderdeel van het werk van een mod?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 16:37:44 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187781080
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is het zetten van slotjes, het overleggen daarvan en mensen verder verwijzen naar andere forums niet onderdeel van het werk van een mod?
Nee, dat doe ik in mijn vrije tijd, mijn werk is heel ergens anders.

En nu ga ik effe wat nuttigs doen met die vrije tijd.

Prettige dag nog.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 juli 2019 @ 16:39:15 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187781099
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 16:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik in mijn vrije tijd, mijn werk is heel ergens anders.

En nu ga ik effe wat nuttigs doen met die vrije tijd.

Prettige dag nog.
Jeetje, wat onverwacht. Naast dat je er totaal langspraat loop je ook weer eens weg van een discussie. :')

Waarom ben je eigenlijk nog mod?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 6 juli 2019 @ 17:45:01 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_187782384
Geen idee, vraag het eens tijdens de sjoelmeet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 6 juli 2019 @ 18:00:43 #95
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187782588
Jeetje, wat onverwacht. Niet inhoudelijk ingaan op de kwestie.

En over welke meet heb je het in godsnaam?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 10 juli 2019 @ 16:47:23 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187848030
Ondertussen heb ik nog steeds geen serieus antwoord. Dat zou ik wel graag nog krijgen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 17 juli 2019 @ 07:29:01 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187962406
Up w/
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_187964458
Je kunt kicken wat je wil, maar ik heb geen idee welke vraag nog onbeantwoord zou zijn.
  donderdag 18 juli 2019 @ 13:45:55 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187985987
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:49 schreef Anne het volgende:
Je kunt kicken wat je wil, maar ik heb geen idee welke vraag nog onbeantwoord zou zijn.
Mijn eerste vraag.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_187986099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 13:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mijn eerste vraag.
Ik snap je vraag niet.
Ik zie geen verpest topic. Ik zie blijkbaar een verzoek van TS die ingewilligd is.
  donderdag 18 juli 2019 @ 14:23:20 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187986626
Als je geen verpest topic ziet kunnen we de discussie wel stoppen. Ik dacht altijd dat jij wel een goede mod was. Helaas. :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 18 juli 2019 @ 17:27:43 #102
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187989769
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
Als je geen verpest topic ziet kunnen we de discussie wel stoppen. Ik dacht altijd dat jij wel een goede mod was. Helaas. :{
Stop eens met zuigen,serieus....
Graag verwijderen.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 20:00:46 #103
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_188141736
Vraagje over een tunnel, kan dat hier ook? Gaat met name over regels en recht.
  zondag 28 juli 2019 @ 17:50:22 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_188175452
In het feedbacktopic? Lijkt me niet handig :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_188176207
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje over een tunnel, kan dat hier ook? Gaat met name over regels en recht.
Mocht het topic nu nog verder wegzakken door het gebrek aan reacties kunnen we het ook naar Werk, Geldzaken en Recht schoppen, als je wilt?
  maandag 29 juli 2019 @ 05:13:33 #106
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_188183394
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2019 18:52 schreef Anne het volgende:

[..]

Mocht het topic nu nog verder wegzakken door het gebrek aan reacties kunnen we het ook naar Werk, Geldzaken en Recht schoppen, als je wilt?
Ik vind alles best. Het enige waar ik naar op zoek ben is iemand die mijn vraag kan beantwoorden. Doe nog 1 poging om de vraag wat breder te stellen.
pi_189331852
ik kan het tesla topic niet vinden
pi_189332620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2019 16:08 schreef Tailless het volgende:
ik kan het tesla topic niet vinden
PTA / Tesla #3
pi_189524534
Is er een centraal off-road of terrein rijd topic?
pi_189525017
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er een centraal off-road of terrein rijd topic?
Ik heb even vluchtig gezocht, maar volgens mij niet. En anders ver weggezakt.
pi_189588897
Kan deze weer open?

PTA / De hufter (bedrijven) top 10

Ik erger me dood aan dit soort verkeersdeelnemers?
pi_189991839
Ik zie dat er een BMW en een Tesla topic is. Is er ook een Kia topic?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 17 november 2019 @ 20:01:50 #113
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189992004
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie dat er een BMW en een Tesla topic is. Is er ook een Kia topic?
Open er eentje. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189993855
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Open er eentje. :)
Wil ik graag maar ik heb geen verstand van auto’s. :@ Alleen wat kleine vraagjes. En misschien komen er in de loop van de week nog wat bij.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 17 november 2019 @ 21:33:06 #115
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189994532
Algemene topic?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189995279
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 21:33 schreef daNpy het volgende:
Algemene topic?
Ik zal het eens proberen. Thanks ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_190849276
PTA / Tesla #4 Model cybertruck SEXY roadster Deze lijkt niet goed gereedst.
pi_191470704
Is er al een centralig Subaru topic?
pi_191470893
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er al een centralig Subaru topic?
Nee volgens mij niet. maak gerust
pi_191471341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:25 schreef Tailless het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. maak gerust
Ik heb liever antwoord van iemand die het zeker weer en blauw is.
pi_191471565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb liever antwoord van iemand die het zeker weer en blauw is.
Ik ben niet blauw, maar er is geen centraal Subaru topic.
pi_191471830
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2020 14:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ben niet blauw, maar er is geen centraal Subaru topic.
Ik wilde jou eigenlijk nog noemen als geweten en geheugen van PTA, maar was te lui. :@

Tx, maak ik er achter de laptop zo een!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 18:52:26 #123
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_191507437
Het eenvoudige auto onderhouds vraagjes dingetjes topic is dicht? Heb een simpel vraagje over een brandstof additief om de Co 0.1 omlaag te krijgen en denk niet dat het het waard is om er een apart topic over te openen.
Graag verwijderen.
pi_191508270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 18:52 schreef Charged het volgende:
Het eenvoudige auto onderhouds vraagjes dingetjes topic is dicht? Heb een simpel vraagje over een brandstof additief om de Co 0.1 omlaag te krijgen en denk niet dat het het waard is om er een apart topic over te openen.
PTA / Het eenvoudige auto-onderhoudsvragen topic #15
  vrijdag 14 februari 2020 @ 19:37:14 #125
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_191508292
quote:
Hm,ben ik zo scheel dan? Dank je Anne!
Graag verwijderen.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 20:45:35 #126
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_191526023
Is hier geen deel 13 van en waarom is er geen open nieuw deel-knop?

Topicreeks: Het grote autopoets- en wastopic
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 19 maart 2020 @ 06:00:41 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192135134
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier geen deel 13 van en waarom is er geen open nieuw deel-knop?

Topicreeks: Het grote autopoets- en wastopic
Deel 13 wás er niet, omdat je blijkbaar niet zo goed zocht naar de genoemde knop.

Ik heb hem getest, en nu is deel 13 geopend voor nieuwe poets-avonturen 👍🏼
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 maart 2020 @ 14:28:02 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192303033
Waarom blijven een aantal nogal onfatsoenlijke posts staan in het irritatietopic en verdwijnen er andere wel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 15:01:33 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192303539
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom blijven een aantal nogal onfatsoenlijke posts staan in het irritatietopic en verdwijnen er andere wel?
Zat een virus in, en ze stonden te dicht op elkaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 27 maart 2020 @ 15:11:31 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192303681
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 15:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zat een virus in, en ze stonden te dicht op elkaar.
Duidelijk. Bedankt voor het goede werk!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_193004384
Ik heb een vraag over een (stads)fiets. Kan dat ook in pTa of kluskwestie?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_193033281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 22:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb een vraag over een (stads)fiets. Kan dat ook in pTa of kluskwestie?
Aangezien niemand antwoordt: Er zijn hier meerdere topics die over fietsen gaan dus ik zou niet weten waarom niet.
pi_193506054
Was er geen algemene onderhoudstopic?Voor kleine vragen?
  zaterdag 6 juni 2020 @ 19:40:02 #134
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_193508141
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 17:12 schreef pitboer het volgende:
Was er geen algemene onderhoudstopic?Voor kleine vragen?
Deze? Die is er idd :Y
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_193508676
Dank u.
pi_194009520
Never mind,heb het al gevonden....

[ Bericht 59% gewijzigd door Alpha74 op 09-07-2020 18:23:50 ]
pi_194913782
Je mag tegenwoordig niet meer generaliseren een een complete etnische groep koppelen aan een automerk? 🤔
pi_194913825
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je mag tegenwoordig niet meer generaliseren een een complete etnische groep koppelen aan een automerk? 🤔
Niet in een PTA topic, dat sloeg echt helemaal nergens op, doe maar lekker in je NWS forum.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_194913849
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 11:33 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Niet in een PTA topic, dat sloeg echt helemaal nergens op, doe maar lekker in je NWS forum.
Dat erkende ik ook zeg maar in bovenstaande post lol
pi_197138998
Ik moet het toch even kwijt, dit had anders opgelost kunnen worden door opschonen oid het was bedoeld als bedanktopic nu lijkt het een 2e trap na.
PTA / Sounddragon bedankt openen dus.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_197139298
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:00 schreef halfway het volgende:
Ik moet het toch even kwijt, dit had anders opgelost kunnen worden door opschonen oid het was bedoeld als bedanktopic nu lijkt het een 2e trap na.
PTA / Sounddragon bedankt openen dus.
Dit idd, maar denk niet dat het gebeurd. Heb namelijk heel erg het gevoel dat er meerdere kampen zijn binnen de admin/mod groep.
pi_197139438
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:00 schreef halfway het volgende:
Ik moet het toch even kwijt, dit had anders opgelost kunnen worden door opschonen oid het was bedoeld als bedanktopic nu lijkt het een 2e trap na.
PTA / Sounddragon bedankt openen dus.
Niet echt netjes inderdaad, iemand die 10 jaar vrijwilliger is geweest zo behandelen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_197140973
Bedanken we m toch gewoon hier.

SD, je bent een lul maar wel een lieve lul. Tx voor alle tijd die je in PTA hebt gestoken!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 10:54:02 #144
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197151270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedanken we m toch gewoon hier.

SD, je bent een lul maar wel een lieve lul. Tx voor alle tijd die je in PTA hebt gestoken!
Inderdaad, niet altijd eens maar zeker bedankt voor het ondankbare werk!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:34:45 #145
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197160652
Thanks voor de support mannen, en er zit idd een een heel stuk meer achter; ik ben ook geen heilige, maar hoe dit gaat is idd niet zoals het hoort. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197160732
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
Thanks voor de support mannen, en er zit idd een een heel stuk meer achter; ik ben ook geen heilige, maar hoe dit gaat is idd niet zoals het hoort. ;)
Volgens de regeltjes post je nu door met een ban.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:40:28 #147
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197160761
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:38 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Volgens de regeltjes post je nu door met een ban.
Ik heb geen ban, anders kon ik niet posten :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197160777
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb geen ban, anders kon ik niet posten :)
Je kloon heeft er 1.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 19:53:21 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197161038
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 19:41 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Je kloon heeft er 1.
Wil je ergens heen met dit verhaal of had je ineens zin om voor het eerst in PTA te posten? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 januari 2021 @ 20:25:07 #150
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_197161705
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Bedanken we m toch gewoon hier.

SD, je bent een lul maar wel een lieve lul. Tx voor alle tijd die je in PTA hebt gestoken!
Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.

SD, thnx voor alle moeite die je hebt gedaan om het een beetje leefbaar te houden hier :*
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 1 januari 2021 @ 20:37:37 #151
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197162040
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:25 schreef lipje het volgende:

[..]

Zo is het maar net ! Je bent een botte lul met grote poten, die snel op andermans tenen staat. Toch bedoel je het goed en heb je een hart van goud.

SD, thnx voor alle moeite die je hebt gedaan om het een beetje leefbaar te houden hier :*
Maatje 42 bij 1.87, valt best mee *) Maar je hebt wel gelijk; ik heb een grote bek soms, maar met mijn hartje is niks mis, soms moet je door dingen heen kijken ;)

:*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 1 januari 2021 @ 22:42:56 #152
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_197166173
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Maatje 42 bij 1.87, valt best mee *) Maar je hebt wel gelijk; ik heb een grote bek soms, maar met mijn hartje is niks mis, soms moet je door dingen heen kijken ;)

:*
Kutkabouter..zo,dat was mijn feedback weer.
Beste wensen nog voor iedereen.
Graag verwijderen.
pi_199640437
Is er ook een Peugeot rijders lotgenoten topic?
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:58:46 #154
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_199646583
quote:
5s.gif Op donderdag 27 mei 2021 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er ook een Peugeot rijders lotgenoten topic?
Het is nooit te laat er een te beginnen O-)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:04:36 #155
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199646707
Begin anders een Stellantis topic.
Nog meer lotgenoten. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_199647126
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:04 schreef Hyperdude het volgende:
Begin anders een Stellantis topic.
Nog meer lotgenoten. :)
zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:52:44 #157
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199647458
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
Kan je toch wegstrepen tegen de toffe Lancia fanboys?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 mei 2021 @ 18:24:27 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199658510
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

zit je ineens met Astrarijders in een topic wie wil dat nu
}:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 3 oktober 2021 @ 12:46:03 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201615956
Hoi!
is er misschien ook een camper topic ? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203435628
Is er ook een algemeen “adviseer mij hier welke automodellen aan mijn eisen voldoen”? 😊
pi_203859397
Waarom gooit Dick Laurent mijn topic dicht, en waarom noemt hij het een "vrij onzinnig" topic? :')

Ik wilde net gaan reageren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_203869986
Zijn hier heel de dag geen mods aanwezig :?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 28 februari 2022 @ 08:59:39 #163
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203873785
Alleen om slotjes te zetten
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 februari 2022 @ 09:08:24 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203873886
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 08:59 schreef daNpy het volgende:
Alleen om slotjes te zetten
PTA tradities.. ze zijn kapodt.

Het is niet meer wat het geweest is :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 15:06:44 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_203878845
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 10:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom gooit Dick Laurent mijn topic dicht, en waarom noemt hij het een "vrij onzinnig" topic? :')

Ik wilde net gaan reageren.
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...
Je vraag was tevens volgens mij ook niet heel serieus te nemen, lokt over het algemeen trollerige reacties uit. "Moet ik mijn auto nu weg doen omdat het van een merk is van een land dat nu oorlog voert" Tsja. Wat verwacht je oprecht voor advies uit zo'n vraag te halen? Meeste reacties (ik heb zelf ook gereageerd) waren nog goed bedoeld, maar op een gegeven moment kwamen er alleen maar trolololo antwoorden, dus toen heb ik hem dicht gegooid.

En @Sounddragon Je mag ook wel een keer ophouden met elke kans te grijpen om hier te roepen dat het vroeger zoveel beter was en gedaan werd. Dan had je lekker zelf mod moeten blijven als je het zó goed voor elkaar had :W
  maandag 28 februari 2022 @ 18:46:24 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203881630
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:06 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
No offence, maar je bleef 2 dagen stil na het openen van je topic. In bijna alle gevallen houdt dat in dat een TS niks meer van zich gaat laten horen. Dat jij nu zegt dat je van plan was om te reageren, oke. Dat kan...
Je vraag was tevens volgens mij ook niet heel serieus te nemen, lokt over het algemeen trollerige reacties uit. "Moet ik mijn auto nu weg doen omdat het van een merk is van een land dat nu oorlog voert" Tsja. Wat verwacht je oprecht voor advies uit zo'n vraag te halen? Meeste reacties (ik heb zelf ook gereageerd) waren nog goed bedoeld, maar op een gegeven moment kwamen er alleen maar trolololo antwoorden, dus toen heb ik hem dicht gegooid.

En @:Sounddragon Je mag ook wel een keer ophouden met elke kans te grijpen om hier te roepen dat het vroeger zoveel beter was en gedaan werd. Dan had je lekker zelf mod moeten blijven als je het zó goed voor elkaar had :W
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzo :s) En tevens ventileer ik gewoon mijn mening, in een feedbacktopic, weet niet wat je probleem is :?

PTA-traditie, en tevens om domweg de weg open te houden voor posts en views (die betalen de rekeningen bij de FOK!s) topics werden hier nooit gesloten, of het moest echt, echt, echt nodig zijn.. nu is de AT nog één page.. armoedig.

Maargoed, nieuwe stuurman nieuwe koers, kijk maar lekker wat je doet jongeh ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 28 februari 2022 @ 20:14:50 #167
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_203883499
quote:
7s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Feiten jongeh, en klagen mag bij Yvonne, ik ben niet bepaald vrijwillig weg gegaan ofzo :s) En tevens ventileer ik gewoon mijn mening, in een feedbacktopic, weet niet wat je probleem is :?

PTA-traditie, en tevens om domweg de weg open te houden voor posts en views (die betalen de rekeningen bij de FOK!s) topics werden hier nooit gesloten, of het moest echt, echt, echt nodig zijn.. nu is de AT nog één page.. armoedig.

Maargoed, nieuwe stuurman nieuwe koers, kijk maar lekker wat je doet jongeh ^O^
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen. :wtf:
Graag verwijderen.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:13:53 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203896047
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:14 schreef Charged het volgende:

[..]
Gedraag jullie allebei,heb geen zin om een random rooie alweer een dickpic te sturen en de klappen alweer op te vangen. :wtf:
Hai schatje O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 1 maart 2022 @ 18:25:43 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203896220
Zure ex-mod gespot :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 19:18:58 #170
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203896967
:O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_204016083
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
  Moderator woensdag 16 maart 2022 @ 09:02:52 #172
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_204097694
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
Nee.
  maandag 28 maart 2022 @ 17:58:05 #173
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_204253395
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Graag verwijderen.
  maandag 28 maart 2022 @ 19:12:12 #174
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204254131
Liever niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 maart 2022 @ 19:26:39 #175
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204254280
Niks mis met Bugatti, Delahaye, Delage, Talbot-Lago, Facel, Panhard, Venturi en Simca 1000 Rallye.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 28 maart 2022 @ 19:34:48 #176
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_204254347
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
Graag verwijderen.
  maandag 28 maart 2022 @ 20:22:56 #177
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_204255081
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef iamredleader het volgende:
Is er een centraal topic over Dacia? Specifieker over de Dacia Spring?
Maak m aan ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_204255093
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Zolang je op een verjaardag je mond houd, anders sta je mooi voor lül.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  maandag 28 maart 2022 @ 21:12:10 #179
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_204255688
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 28 maart 2022 @ 21:26:37 #180
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_204255867
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 19:34 schreef Charged het volgende:
Hey,don't care. just asking. Loop lang genoeg mee hier om te weten wat jullie over de zeik kan helpen. no prob.
:D!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 maart 2022 @ 21:45:08 #181
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_204256105
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:

[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
TR gemaakt. SD staat in mijn hall of fame. Het beste wat jullie ooit gehad hebben hier samen met Turq.
Graag verwijderen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 03:27:57 #182
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_204257701
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 17:58 schreef Charged het volgende:
Hebben we een stokbrood liefhebbers iets? Ik weet dat het eigenlijk een no go dingetje is om iets frans te hebben hier sinds onze frankofiel niet meer onder ons is. Heb echter de gok gewaagd en dus ook een Citroen gekocht.
Kan\mag iets geopend worden zonder gedoe of liever niet?
Sounddragon in PTA / [Autotopic] Citroën #12 - Voor doorgedraaide Citroëngekkies

Alsjeblieft kutje, is je google stuk? :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 29 maart 2022 @ 03:30:20 #183
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_204257705
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:12 schreef lipje het volgende:

[..]
Och SD is geen mod meer, dus daar hoef je niet tegenaan te pissen.
Lief doen; Chargie is een toffe :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_206712192
Wie maakt de nieuwe sc?
  donderdag 17 november 2022 @ 19:58:51 #185
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206712493
Dat kan niet omdat de laatste post is verwijderd en dan krijg ik de melding "Je kan geen nieuw topic maken omdat er nog een topic in deze reeks open is."

Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:

De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.



De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.

Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.

De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 17 november 2022 @ 20:10:15 #186
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_206712737
Is dit de nieuwe SC?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 17 november 2022 @ 20:11:16 #187
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206712766
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Ben jij het?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 17 november 2022 @ 20:19:46 #188
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_206712962
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Bij gebrek aan beter :Y

Nu wachten tot een mondje hem in de reeks plakt
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 17 november 2022 @ 20:26:33 #189
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_206713075
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:

Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:

De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.

[ afbeelding ]

De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.

Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.

De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
hij mist ook zijspiegels.
Of zaten die ver op de neus. Ooit deze auto mogen aanschouwen bij de ring. Blijft een bijzondere verschijning ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 17 november 2022 @ 20:41:44 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206713294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:26 schreef lipje het volgende:

[..]
hij mist ook zijspiegels.
Of zaten die ver op de neus. Ooit deze auto mogen aanschouwen bij de ring. Blijft een bijzondere verschijning ^O^
Ik had er echt nog nooit van gehoord :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 17 november 2022 @ 21:09:18 #191
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_206713615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 20:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord :D
Ik ook niet tot ik m zag. Dacht eerst dat het een of andere Benz was, omdat er een ster op de motorkap lag. Maar na lang zoeken bleek het dit ding te zijn.

Foto’s staan nog ergens bij alexxxxx op zijn site
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_206717496
Zijn er nog mods in PTA eigenlijk?
pi_206717501
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:58 schreef daNpy het volgende:
Dat kan niet omdat de laatste post is verwijderd en dan krijg ik de melding "Je kan geen nieuw topic maken omdat er nog een topic in deze reeks open is."

Ik had de 1984 Isdera Imperator 108i uitgezocht:

De Imperator 108i is een doorontwikkeling van de Mercedes CW311 conceptwagen uit 1978, die door Eberhard Schulz werd ontworpen. Omdat Mercedes geen interesse had om de CW311 in serieproductie te gaan bouwen richtte Schulz zijn eigen bedrijf Isdera op om de wagen op de markt te brengen.

[ afbeelding ]

De Imperator was met zijn carrosserie van glasvezelversterkte kunststof bovenop een stalenbuizenframe vergelijkbaar met andere exotische sportwagens van zijn tijd. Voor de aandrijflijn werd gebruikgemaakt van Mercedes V8-motoren gekoppeld aan een manuele vijfversnellingsbak van ZF.

Opvallend was dat de Imperator geen achteruitkijkspiegels had maar een soort periscoop die de bestuurder het zicht naar achteren gaf, waardoor een uitstulping op het dak ontstond. Verder was de wagen ook uitgerust met vleugeldeuren.

De auto had een luxueus interieur waarbij veel interieurcomponenten uit de Porsche 928 gebruikt werden.
Puik! O+
pi_206717505
Die soms op de Ring is schijnt een replica te zijn trouwens.
pi_206717908
Hoi.
  vrijdag 18 november 2022 @ 11:48:20 #197
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_206718337
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:13 schreef Anne het volgende:
Hoi.
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_206719660
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Barcaconia het volgende:

[..]
Sinds wanneer ben jij zwart eigenlijk?
Februari dit jaar :Y.
  Moderator zaterdag 19 november 2022 @ 13:05:34 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_206732995
Sorry afgelopen dagen erg druk en mobiel kreeg ik het ook niet voor elkaar een nieuw topic te openen.
Omdat ik een reactie uit een vol topic heb verwijderd, was het topic ondanks 301 posts niet "vol", dus even een volmaakreactie geplaatst en toen deed ie het :D

@daNpy bedankt voor de OP
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:03:29 #200
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_207342247
Fijne jaarwisseling alvast en be safe.
Graag verwijderen.
pi_207354243
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef Charged het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast en be safe.
Jij en winterstorm666 ook een hele fijne jaarwisseling!
  maandag 2 januari 2023 @ 00:15:36 #202
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_207385570
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:03 schreef Charged het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast en be safe.
Van hetzelfde maat ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_209758354
Is het de bedoeling dat in de OP van PTA / [Centraal] BMW Fantopic: Deel 131 - alles duur bij "2 serie" de link naar een ranzig plaatje is?

En verder doen heel veel links in de OP het niet meer.
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:02:42 #204
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_209772622
String Emil is Duitse Humor van de Oberste Planck.
https://www.string-emil.de/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator zaterdag 15 juli 2023 @ 14:38:58 #205
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_209903113
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:12 schreef Modus het volgende:
Is het de bedoeling dat in de OP van PTA / [Centraal] BMW Fantopic: Deel 131 - alles duur bij "2 serie" de link naar een ranzig plaatje is?

En verder doen heel veel links in de OP het niet meer.
Is inderdaad een zeer apart plaatje, maar het is niet verboden verder om zo'n foto te gebruiken dus weghalen vind ik wat ver gaan.
En die links die het niet doen kan ik wel ff weghalen, het is dan wel aan de users zelf om nieuwe werkende links opnieuw te plaatsen.
  Moderator zaterdag 15 juli 2023 @ 14:39:15 #206
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_209903118
quote:
12s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:02 schreef Hyperdude het volgende:
String Emil is Duitse Humor van de Oberste Planck.
https://www.string-emil.de/
Ok man.
pi_209904621
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2023 14:38 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Is inderdaad een zeer apart plaatje, maar het is niet verboden verder om zo'n foto te gebruiken dus weghalen vind ik wat ver gaan.
En die links die het niet doen kan ik wel ff weghalen, het is dan wel aan de users zelf om nieuwe werkende links opnieuw te plaatsen.
Het is niet verboden nee. Maar het idee van dat lijstje in de OP is toch userauto's laten zien, wat dit overduidelijk niet is?
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:35:18 #208
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_210245611
Eindelijk het trackday-topic weer eens gevonden (het heet namelijk circuit-rij topic)
PTA / [Auto] Het Circuit-Rij Topic #4

Het topic is niet vol, niet op slot, toch kan ik geen reactie plaatsen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:12:10 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210245890
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 09:35 schreef daNpy het volgende:
Eindelijk het trackday-topic weer eens gevonden (het heet namelijk circuit-rij topic)
PTA / [Auto] Het Circuit-Rij Topic #4

Het topic is niet vol, niet op slot, toch kan ik geen reactie plaatsen?
Bijzonder. Lukte me met dit account als mod wel, maar met m'n kloon niet. Kan nu met m'n kloon ook reageren :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210277011
Is er een topic over hoe je zo goedkoop mogelijk met de internationale trein reist?
Spoilers!
  Moderator maandag 14 augustus 2023 @ 10:43:17 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210279685
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er een topic over hoe je zo goedkoop mogelijk met de internationale trein reist?
Nee, gewoon vragen in het treinentopic werkt het beste :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210537589
Waar en aan wie kan ik vragen over vliegbewegingen gister?
bvd.💐
  Moderator dinsdag 5 september 2023 @ 12:48:20 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_210538422
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:02 schreef AnneX het volgende:
Waar en aan wie kan ik vragen over vliegbewegingen gister?
bvd.💐
Dat kan hier

PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #58
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_210539615
quote:
Dank 😎
pi_211487800
Kan deze weer open?
PTA / Tesla #4 Model cybertruck SEXY roadster

De Cybertruck is er. :P
pi_211527106
PTA / The Cybertruck is er. (deze was eerder)
PTA / Heb jij de Tesla Cybertruck al?

Er wordt nu in beide topis tegelijk gepost
pi_211689678
PTA / Blij als ik dit lees dat ik geen Tesla heb gekocht

Kan dit topic weer open?
Is zeker geen spam maar een gedegen onderzoek/praktijkervaring. Met prima bronnen en bronverwijzing.
Ja het is een lang verhaal maar dat heb je vaak met onderzoeksjournalistiek.
https://persfoto.com/inde(...)t-een-tesla-model-3/
pi_211711202
Moet zo'n soort account niet eerst soort van geverifieerd worden o.i.d.?

TeslaWebcare
  zondag 24 december 2023 @ 21:22:07 #219
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_212426172
is ergens een topic over carplay/auto android unit, die je kan toevoegen met zuignap ipv met een DIN/2 aansluiting?
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 20:13:26 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_213221541
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2024 19:09 schreef Duvel het volgende:

[..]
Graag nog antwoord op deze vraag.
Volgens mij staat nergens in m'n contract dat ik binnen een kwartier dien te antwoorden.

Doodsverwensingen zijn niet de bedoeling. Dus ik haal ze weg. Op de vraag waar je post is, mocht je vergeten zijn wat je hebt geschreven, een quote daarvan staat in een note. Met dank aan de AVG kun je die gewoon inzien ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 15 april 2024 @ 20:45:12 #222
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_213222002
De bent overduidelijk primitief als je in die post een serieuze doodsverwensing las, wat verder bevestigd wordt door je melding over die note. Grote jongen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')